X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אמסלם תיירות ונופש
▪  ▪  ▪

בכינוס שנערך (19.7.08) בקריית שדה התעופה בסימן 60 שנה למדינת ישראל, הוענק לאמסלם פרס על חדשנותה הטכנולוגית בפיתוח תוכנות ניהול תיירות מורכבות במיוחד, הנחשבות למובילות בעולם. יעקב אמסלם, מנכ"ל ומייסד החברה: "אנו גאים שפועלנו מקבל הכרה מאנשי מחשבים המתמחים בתחומים אלה. אמסלם טורס מיום היווסדה הציבה לעצמה רף מקצועי ושירותי גבוה ואנו נמשיך לפעול על-מנת להפוך את עולם התיירות העסקית בכלל והפרטית בפרט לנגישה וידידותית יותר עבור נוסעינו".
התוכנה הבולטת שבהם הינה ה-ATRIIS שפותחה על-ידי חברת-הבת של אמסלם טורס Technologies Ltd ATRIIS. תוכנת ה-ATRIIS מייעלת משמעותית את תהליך הנסיעה העסקית משלב הזמנת הנסיעה דרך סבב האישורים הפנים-ארגוני וכלה בדיווח הוצאות הנסיעה. התוכנה, המאובטחת באמצעי האבטחה המחמירים ביותר, מאפשרת שליטה ובקרה מירביים על אכיפת מדיניות הנסיעות של החברה כולל הפקת דוחות ניהוליים ובכך להביא לחסכון אמיתי בהוצאות הנסיעות של החברה. מערכת ATRIIS נמצאת בשימוש פעיל בכ-40 חברות ברחבי העולם.
הגברת יעילות ההמתנה ב-Waiting Lists
בנוסף, פיתחה אמסלם טורס מערכת סריקה אוטומטית לרשימות המתנה שנועדה נועד להשיג מקומות טיסה במחלקות המבוקשות במצבים של Waiting List ומאפשר לסוכני אמסלם להבטיח ללקוחותיהם בהסתברות גבוהה מקומות טובים וזולים גם על טיסות שלכאורה אינן זמינות. כלי זה סורק אוטומטית את מערכות המידע התעופתיות ומזמינה את המקום המבוקש ברגע שהוא מתפנה. באמצעות מערכת מתוחכמת זו, מסוגלת אמסלם להשיג ללקוחותיה בכל יום למעלה מ-200 מקומות בטיסות מלאות שלא ניתן להשיגם באופן אחר.
מערכת מתקדמת להשוואת מחירי טיסה
מרבית המידע התעופתי העולמי מצוי כיום בשלוש מערכות העיקריות להפצת מידע GDS: Worldspan, Amadeus, Sabre, המהוות את כלי העבודה העיקרי של סוכן הנסיעות. ואולם, הסתמכות על מערכות אלה בלבד אינו מעניק לסוכן הנסיעות תמונה שלמה על מכלול פתרונות התעופה הקיימים כיום בשוק. בשנים האחרונות התרבו בעולם חברות תעופה פרטיות וזולות (LCC-Low Cost Carriers) שאינן שותפות במערכות ה-GDS והמידע אודותיהן מצוי רק ברשת אינטרנט.
כדי לאפשר ללקוחותיה ליהנות מן המגוון המלא של שירותי הטיסה הקיימים בשוק תוך השוואת מחירי האלטרנטיבות השונות, פיתחה אמסלם טורס את מערכת אמסלם לוג'יק. בעת הזמנת טיסה במערכות ה-GDS, מבצעת המערכת חיפוש מקביל בכל מערכות המידע הקיימות, כולל אתרי ה-LCC ומציגה את כל האפשרויות הקיימות בנתיב המבוקש, תוך השוואת מחירים. בכך נחשפים לקוחות אמסלם למבחר רב יותר של אפשרויות טיסה במחירים תחרותיים, דבר המאפשר הוזלה ניכרת של מחירי הטיסה.
ניהול פרופיל נוסע אינטראקטיבי
מערכת ה-Back office המאובטחת של אמסלם מבטיחה כי מידע העשוי להועיל לנוסע בנסיעותיו הבאות, יישמר אוטומטית בפרופיל הנוסע שלו במערכת. מידע זה כולל מספרי נוסע מתמיד, בכדי להבטיח צבירת נקודות רציפה וסדירה, העדפות בתחום מזון או מקום ישיבה, צרכים מיוחדים ופרטי התקשרות ותשלום. שמירת המידע מאפשרת יעילות מירבית ומונעת תקלות הנובעות מטעויות אנוש ומשכחה.
בנוסף, אמסלם מעמידה לרשות לקוחותיה מערכת דוחות ניהוליים מתקדמת המאפשרת הפקת מגוון דוחות ניהוליים אודות תיק הנסיעות של החברה. בנוסף מאפשרת המערכת גישה ישירה למכלול נתוני תיק הנסיעות של החברה באמצעות מערכת בינה עסקית Business Intelligence - BI. השימוש במערכת זו משפר ומקל לאין שיעור את יכולת המעקב אחר הוצאות הנסיעה ומדיניות הנסיעות (Travel Policy) בחברה ומאפשר קבלת מידע בזמן אמת. בנוסף מציעה אמסלם ללקוחותיה לפתח עבורם דוחות וניתוחים מיוחדים על-פי דרישה.
אמסלם תיירות ונופש היא חברת נסיעות גלובלית, המתמחה בתחום הנסיעות העסקיות. החברה החלה את דרכה בשנת 1983 כסוכנות נסיעות מקומית בעיר טבריה והתפתחה מאז לחברה לניהול נסיעות מהמובילות בישראל, המעסיקה כ-400 עובדים במשרדיה, הפזורים בישראל וברחבי העולם.

תאריך:  21/07/2008   |   עודכן:  21/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דדי פיק
- הודעה מטעם ביה"ס לאמנויות וטכנולוגיה של סמינר הקיבוצים
שירה קראוטהמר
- הודעה מטעם בייבי לינק בע"מ
רונה דויס
- הודעה מטעם מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים
ויקטוריה ברין
- הודעה מטעם נעלי SCOOP
אפרת גרוס
- הודעה מטעם "משגב עורי וחסידה" הפקות בע"מ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il