X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
גוליבר - אולסייל [צילום: יח"צ]
- הודעה מטעם גוליבר ואולסייל
▪  ▪  ▪

חברת התיירות "גוליבר", (שרכשה לאחרונה את השליטה בחברת "טיק טק") ואתר הסחר האלקטרוני "אולסייל", חתמו על הסכם שיתוף פעולה להקמת מיזם תיירותי משותף, בו ישווקו לראשונה בארץ - טיסות וחבילות נופש, בארץ ובחו"ל, באמצעות מכרזים, מכירות פומביות, מכירות קבוצתיות ומכירות במחיר מיוחד, לפרקי זמן קצרים ומוגדרים מראש.
החברה המשותפת, תפעיל את מיזם התיירות והנסיעות, דרך אתר אולסייל שיקרא "אולסייל טורס" ויעסוק בשיווק ומכירת מוצרי תיירות ברשת.
שביט גפן, מנכ"ל אולסייל אומר: "המיזם החדשני, יאפשר לגוליבר ואולסייל, לחדור לפעילות עסקית במגזרי שוק חדשים, המהווה מנוע צמיחה, עם פוטנציאל גידול משמעותי ואנו צופים כי היקף המכירות של "אולסייל" ו"גוליבר" בשנת הפעילות הראשונה, יעמוד על למעלה מ-30 מיליון שקל, עם צפי של 50% נוספים, בשנתיים הבאות".
לדבריו: "הקונספט השיווקי של המיזם החדש, נועד להחדיר לתודעה הציבורית, אפשרויות רכישה חדשות בתחום התיירות והנופש, באמצעות האינטרנט בכלל ואתר אולסייל בפרט ומאפשר הענקת "ערך מוסף" לגולשים באתר, באמצעות מבצעים, הטבות ומחירים אטרקטיביים".
לדברי צביקה קרפל, (שכיהן עד לאחרונה כמנכ"ל גוליבר), המשמש כמנהל פיתוח עסקים במסגרת חברת מרקום, חברת האם של גוליבר: "זהו נדבך נוסף באסטרטגיית חברת התיירות גוליבר, לצרף ולהקים חברות תיירות וחברות טכנולוגיה בעלות פוטנציאל מעניין, הן אתרי אינטרנט לקהל הרחב והן חברות בעלות טכנולוגיות עם ערך מוסף ללקוח".
לדבריו: "אני בטוח כי הקמת המיזם החדש תחזק את מעמדה של גוליבר בענף התיירות בישראל, ותאפשר בעיקר לצרכנים ליהנות מהיצע רחב, טכנולוגיה מתקדמת במחירים אטרקטיביים ואנו בטוחים שהשותפות עם אולסייל וכניסתה לתחום התיירות והנופש, יהוו מנוע צמיחה נוסף עבור שתי החברות ועם הפעלת המיזם אנו צופים, כי היקף הפעילות של גוליבר והחברות הבנות שלה, יגדל ב-למעלה מ-200 מיליון שקל בשנה".
גוליבר מפתחת ומשווקת אתר תיירות מקוון באינטרנט, המיועד לקהל הרחב בישראל. האתר מאפשר לבצע הזמנה מקוונת של טיסות סדירות וטיסות שכר, חבילות והפלגות נופש, חבילות ערים, טיולים מאורגנים, בתי מלון בחו"ל, רכב שכור, ביטוח נסיעות, חבילות סקי, חבילות נופש ובתי מלון בישראל. האתר מגובה במרכז הזמנות טלפוני ארצי.
אתר גוליבר מתבסס על מערך טכנולוגי עשיר, מבוסס מסדי נתונים, המקושר ישירות באונליין לחברות התעופה וספקי התיירות המובילים בישראל ובעולם. כל המידע והמחירים של ספקי התיירות מרוכזים באופן מקוון במסד הנתונים המרכזי של החברה.

תאריך:  10/08/2008   |   עודכן:  10/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il