חברת דיפרנט מיינד (different mind) יבואנית המותג המצליח היליס יוצאת בקמפיין חדש שעלותו 200,000 דולר במסגרתו תעלה סרטון פרסומת קצר למשך שלושה שבועות בערוצים 10, 24וחינוכית 22.
הקמפיין החדש פונה לצעירים ובני נוער ויקדם את נעליי הספורט הייחודיות בעלות גלגל ההחלקה, הסלוגן שילווה אותו יהיה "היליס, גלגל אותה". במקביל ייערך פרסום באתרי אינטרנט ומגזינים הפונים לילדים ובני נוער כגון: Tipo, מעריב לנוער וראש אחד.
לדברי ענבל-אלוני אופיר מנהלת השיווק של המותג: "הסרטון מציג את נעלי היליס כחלק מסצנת הגלישה של הרחוב האורבני, הוא ריאליסטי ומציג פעלולי אקסטרים במטרה להראות את האופנתיות של הנעל לצד השימושים שניתן לעשות בה".
הקמפיין יוצא כשנה לאחר שהגיעו הנעליים המתגלגלות של המותג לישראל, ויחד עם הגעתה לארץ של קולקציה חדשה של אקססוריז המעוצבת ברוח הגלישה האורבנית וסצנת האקסטרים. בקולקציה החדשה ניתן למצוא חולצות, כובעים וכן מגנים וקסדות לגולשים ורוכבי אופניים.
ענבל אלוני אופיר, מנהלת השיווק של המותג מסבירה כי: "יחד עם כניסתן של הנעליים כענף בתחרויות האקסטרים בארץ החלטנו להביא גם שורה של מוצרים נלווים שמרחיבים את ההיכרות של הקהל עם המותג וחושפים בפניו את העיצובים הייחודיים שמלווים את כל הפריטים".
נעלי היליס ומוצרי המותג הנלווים נמכרים ברשת בלו-בירד, רשת ורטהיימר, בורדר-ליין, היכל הספורט וחנויות ספורט וגלישה נבחרות. פירוט החנויות המלא באתר
www.heelys.co.il.