X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החורף נדחף פנימה ואין זמן טוב יותר לפנק ולהתפנק ביחד או לחוד כדי לסייע למצוא פינוק הולם, אינדקס תיירות שולחת לכיוון שלכם כמה אפשרויות מעניינות
▪  ▪  ▪
סוויטה במלון דניאל [צילום: אינדקס מדיה]

חורף חם ומאוזן

החורף כבר נמצא בפתחנו, ולפני שאנחנו מתרפקים על ריחו של הגשם הראשון והסוודרים המפנקים, כדאי לתת תשומת לב מיוחדת גם לגוף שצריך להתמודד עם אקלים קר יותר וגלי וירוסים שתוקפים אותנו דווקא בעונה הקרה.
ספא Shizen בהרצליה פיתוח, מציע מבחר של טיפולים המותאמים לירידת הטמפרטורות, והופכים את ההסתגלות שלנו לאקלים החורפי להרבה יותר מאוזנת.
הארה הודית - שיטת איורוודה - שמן חם. אחד הטיפולים המומלצים לתקופת החורף מגיע אלינו דווקא מהודו - שם כבר לפני 6,000 שנה עמדו על הקשר בין הגוף אל הנפש. שמה של השיטה שאוב מהמילה בסנקריסט המקורית, שמשמעה "מדע טבעי-הוליסטי" ומטרתה לשכלל את האדם ברוחו ובגופו, ולצד ריפוי כל חולי גם הבאה של הארה.
מכל טיפולי האיור-ודה, האטרקטיבי והמפורסם ביותר הוא העיסוי העדין בשמנים. טיפול זה מתבצע על כל הגוף, מהראש ועד כפות הרגליים, ואחריו ננסך שמן על המצח ועל ה"עין השלישית" שהוא אזור בלוטת יותרת המוח. שילוב מיוחד זה של שני הטיפולים משרה רגיעה עמוקה, שלווה לגוף ומנוחה מיוחדת לרוח. לאחר הטיפול מופיעה הרגשת התחדשות ומרץ שהמטופלים מתארים כתחושת רעננות מציפה בדומה לחזרה מחופשה מוצלחת.
הקשר היפני - שיטת סוטאי - כריות חימום על טהרת הכוסמת. במהלך הטיפול, האורך 90 דקות, תיהנו מאמבט מלחים ושמנים ארומאטיים חם אשר יאפשר לרכך את השרירים בגוף לצד עיסוי קצר ברכות. בהמשך יבצע המטפל המוסמך עיסוי בשיטת סוטאי (כאשר המטופל שוכב על בטנו), האורך כ-35 דקות, וימשיך לעבוד על החלק הקדמי של הגוף בשילוב עם כריות כוסמת חמות וריחניות - המונחות על אזורים שונים בגופו של המטופל. כריות הכוסמת נודעו בזכות כיסי האוויר הקטנטנים שבכרית, המאפשרים לאוויר לזרום בין הגרגרים ולספק תמיכה נכונה לשלד למען הרגעה ושחרור השרירים באזור הכתפיים, השכמות ואזורים רגישים אחרים. בנוסף, כריות הכוסמת עשויות מחומרים טבעיים בלבד ומשלימות את טיפול הסוטאי בזכות יכולת החימום הנפלאה שלהן. בסיום הטיפול מוסיף המטפל עוד עיסוי קרקפת מפנק - לתחושה של שחרור כללי בכל הגוף.
החוכמה האינדיאנית - אבני בזלת חמות. הטיפול יוצר בגוף סדרה של תגובות פנימיות, המביאות לצמצום זרימת הדם והלימפה באזורים שונים או להעצמתה. שתי התגובות העיקריות המושגות הן חיזוק ורפיון. טיפול זה מפורסם בזכות המגע המענק של אבני הבזלת. פרטים: 09-9528272.

לאוהבים בלבד

מלון Blue Bay&Chic מזמין זוגות אוהבים ליהנות מחבילה רומנטית, מפנקת ומרגיעה, באווירה חלומית למרגלות חוף ימה הקסום של חבצלת השרון.
מתאים מאוד לימי נישואין, הצעות נישואין רומנטיות, לזוגות החוגגים חתונות כסף וזהב ובכלל, כל רצון לבלות יחד זמן איכות מענג הוא סיבה מספיק טובה ליהנות מחבילת האוהבים.
החבילה כוללת: חדר זוגי מאובזר ונעים המשקיף לנוף של הים התיכון, ארוחת בוקר עשירה ומפנקת, ארוחת ערב בהגשה אישית בלוקיישן רומנטי במתחם המלון, מסאז' אישי לכל אחד מבני הזוג בספא המלון ורכיבה רומנטית על סוסים לאורך החוף בליווי שתי כוסות יין.
חבילת הפינוק מציעה חדר זוגי מאובזר ומעוצב הפונה לכיוון הים. ארוחת בוקר עשירה ומפנקת. מסאז' אישי לכל אחד מבני הזוג (45 דקות). מסלול רכיבה לאורך חוף הים והמצוקים של חבצלת השרון, נתניה ובית ינאי בליווי יין. ארוחת ערב בניצוחו של השף יהודה הלר, מוגשת לאור נרות בלוקיישן רומנטי ברחבי המלון, לפי בחירה. ניתן להזמין בנוסף נגן פסנתר; חליל; סקסופון; אקורדיון; גיטרה. פרטים: 09-8600100.

סדנת גבינות ויין

מלון ישרוטל פונדק רמון עורך זו הפעם החמישית, מפגש מדברי מרתק של גבינות ויין בשיתוף יקבי כרמל ורן בוק, מחבר הספר, גבינות - מדריך הגבינות הישראלי הראשון. הסדנא תתקיים בסוף השבוע של ה-27 עד ה-29 בנובמבר.
משתתפי סוף השבוע המיוחד הזה ייהנו מהרצאות בנושא גבינות ויין, סדנת יינות, סדנה להכנת גבינה ביתית ועוגות גבינה ביתיות, טעימות של גבינות ויין, טיול ג'יפים במכתש ועוד. מדריך גבינות של בוק יוענק במתנה למשתתפים. בנוסף, ייהנו האורחים מהתבשילים המפורסמים של שף הפונדק. ביום שישי בערב ייערך מופע ג'אז בלובי המלון.

פינוק נשיאותי

מלון דניאל בהרצליה פיתוח משיק שתי סוויטות נשיאותיות, המציעות שירות V.I.P ברמה בינלאומית. במלון דניאל השכילו להבין שהגיעה העת לחצות את קו השירות הבסיסי הניתן למתארחים בסוויטות הנשיאותיות ולהוסיף על המתכונת הקבועה פינוקים חדשים ומרעננים שעושים את השהייה בסוויטה לחוויה בלתי נשכחת. בין השירותים: שירות Check-in בסוויטה, איש קשר אישי, בילוי בטרקלין העסקים ובספא, הגשת ארוחות בסוויטה ועוד.
הסוויטה הנשיאותית, סוויטה 961, הינה סוויטת פנטהאוז מפוארת הממוקמת בקומה התשיעית של המלון על חוף ימה של הרצליה פיתוח ועוצבה על-ידי משרד האדריכלים, בוקי צוקר. הסוויטה משתרעת על שטח של 110 מ"ר, וכוללת שני חדרי שינה, טרקלין (לאונג') גדול עם חזית לים, חדר אמבטיה ענק, חדר אמבטיה נוסף לאורחים כשמסביב לחלל ישנה מרפסת עם סיפון עץ המקיפה את חדר האירוח. כדי לשוות לחלל מראה ביתי מרוצפת הסוויטה בפרקט עץ גושני וונגה, כולל הדלתות וחיפוי הקיר במבואת הכניסה לסוויטה, לצד שימוש בתאורה בלתי ישירה עם דגשים לתצוגת האמנות. הסוויטה עוצבה בהשראת העיצוב הברזילאי משנות ה-60 וה-70 ומאופיינת על-ידי שימוש בעץ יוקרתי לצד מבחר של יצירות אמנות פלסטית ישראלית ופריטי ריהוט המוכרים כיצירות אמנות - דוגמת אוסף נדיר של פריטי ריהוט משנות ה-40 וה-50, שנאספו באנגליה, ארצות הברית וברזיל.
סוויטת הפנטהאוז, אושן וויו, ממוקמת בקומה 12 של המלון ותכנונה הן מההיבט הפונקציונאלי והן מההיבט העיצובי הונחה על-ידי פשטות קווים, בהירות וקו נקי ויוקרתי. הסלון הפתוח לפינת האוכל ולנוף - מרוצף בריצוף אפור בהיר ומרוהט בריהוט עור בגוון זהה. התקרה מנותקת ונותנת תחושת ריחוף המועצמת על-ידי התאורה ההיקפית בניתוק, ווילון שקפקף המסתיר לא מסתיר את הנוף. פינת האוכל הינה מעץ וונגה כהה ומעליה מרחף גוף תאורה של המעצבת איילה צרפתי.
כל ערב בשעה 18:00, תוגש לסוויטה פלטה על-פי בחירת השף. כמו-כן בכל ערב יונחו על השידות הסמוכות למיטה בקבוק מינרלים קטן וכוס, בהגעה לסוויטה יקבל האורח בר משקאות עם שתייה חריפה, פלטת פירות גדולה עם מבחר פירות העונה, מבחר מליחים, פיצוחים, שוקולדים, יין איכותי, ערכת קפה ותה, אפשרות למלצר צמוד בתיאום מראש ובתוספת תשלום. פרטים: 09-9528254/64.

פורסם במקור באתר אינדקס מדיה
תאריך:  03/11/2008   |   עודכן:  03/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פינוקי חורף
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
המלצה על מסגיסט פרטי מעולה
69or  |  8/04/12 14:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
יתרונות הריקוד בהיבט של ירידה במשקל תלויים במספר גורמים, כולל בתדירות ובמשך הפעילות וכן ברמת המאמץ
איציק וולף
שגרירת פולין בישראל הודיעה כי בכוונתה להגיש את ספר הילדים שכתב החייל החטוף גלעד שליט לתרגום לפולנית על-מנת להפיץ אותו בין ילדי פולין
עופר וולפסון
משבר האשראי נותן אותותיו ביתר שאת    כחצי מן החברות במשק דיווחו על פניות להגדלת האשראי ללקוחותיהן    חברות רבות במשק פונות יותר ויותר למקורות מימון חוץ בנקאיים להשלמת מקורות אשראי
איציק וולף
ח"כ לימור לבנת עתרה לבג"צ נגד ראש הממשלה ונגד היועץ המשפטי לממשלה בדרישה להורות לשניים להשיב לאלתר מדוע לא יופסק המו"מ המדיני בתקופת ממשלת המעבר ומדוע מזוז לא מתערב על-מנת להפסיקו
מערכת PCאון
בגוגל ממשיכים להוסיף מאפיינים חדשים לשירות ה-Gmail, ומתכננים להשיק בעוד כשבועיים שירות שיאפשר שליחת וקבלת הודעות SMS ישירות מחשבון הדוא"ל המקוון    איך זה עובד? מיד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il