אתר הסחר האלקטרוני אולסייל משיק לראשונה בארץ, קונספט חדשני בתחום המכירות האישיות והקבוצתיות, מבצע יומי אונליין, שיבחר על-פי הביקוש המירבי על-ידי הגולשים באתר, הנמדד לפי הקלקות וחיפוש באתר, במהלך 24 השעות האחרונות ויוצע במחיר קרוב למחיר המכרז הזוכה, דוגמת: טלוויזיה "LCD T.V. 32 TOSHIBA דגם 32AV500 החל מ-2490 שקלים; מסך מחשב "20 LCD DVI תוצרת BENQ דגם FP202W במחיר 499 שקלים וכד'.
מיטל הדר, מנהלת השיווק של חברת אולסייל אומרת: "הדינאמיות הקיימת באתרי האינטרנט השונים, מייצרת תחרות אמיתית אונליין לצרכן הסופי. הטכנולוגיה המשוכללת והעדכנית של אולסייל, מאפשרת להגיב און ליין לנתוני המוצר המבוקש ביותר ולהציע מחיר שאינו בר תחרות".
לדבריה: "מסקרים ובדיקות שערכה אולסייל עולה כי, הצעת המוצרים במחירים הקרובים למכרז הזוכה, הביא לגידול של כ-15% במכירות האישיות, וכ-10% מצטרפים חדשים".
מוסיפה הדר: "אולסייל הרואה את הלקוח כיעד חשוב ומרכזי ונותנת מענה מיידי לצרכיו, רשמה צמיחה של 25% בשנת 2008, המהווים פוטנציאל לגידול משמעותי נוסף ואופציית כניסה לתחומים חדשים ובלעדיים".
לדבריה: "אנו צופים כי בעקבות השקת הקונספט החדשני ועם תחילת יישום התוכניות העסקיות החדשות, יחול גידול של כ-20% נוספים בשנת 2009".
אתר אולסייל, הנחשב לשחקן מוביל בתחום הסחר האלקטרוני, נמצא בבעלות יאיר שמש מחברת יאיר שמש אחזקות והיקף מחזור המכירות של האתר, מוערך בכ-150 מיליון שקלים בשנה.
על-פי סקר TIM מיוני 2008 לאולסייל 8.7% שיעור חשיפה בגילאי 13 ומעלה, כ-352 אלף איש נחשפים לאתר מידי שבוע, וכ-30 אלף משתמשים ביום.