לייף סטייל, מועדון הלקוחות המוביל בישראל, בניהולה של רשת סופר פארם מקיים החודש את חגיגת לייף סטייל המסורתית - 300,000 לקוחות המועדון יקבלו בימים אלו פנקס הטבות בן 60 שוברים, המקנים הנחות בהיקף של 60%-30%, בשווי כולל של למעלה מ-2,500 שקלים.
ההטבות ניתנות לכל חמש הרשתות של המועדון - סופר-פארם, מקדונלד'ס, טויס אר אס, בלוקבסטר ואופיס דיפו. בנוסף, בכל יומיים תוגרל חופשת סקי זוגית באתר מוביל בצרפת, בשיתוף חברת נתור (בסך-הכל 14 חופשות זוגיות).
לרגל החגיגה יעוצבו סניפי הרשת באווירת אתר סקי, ויכללו מוטיבים הלקוחים מעולם הסקי - רכבל עם זוגות גולשים ירד ממעלה התקרה, פתיתי שלג יפוזרו ברחבי הסניף ועוד.
החגיגה תלווה בקמפיין פרסומי רחב היקף שיכלול טלוויזיה, עיתונות, רדיו, אינטרנט ושילוט בנקודות המכירה. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, יעלה לאוויר תחת הסלוגן: "חופשת סקי לייף סטייל". ההשקעה בחגיגה עומדת על למעלה מ-3 מיליון שקלים.
רונן צורף, מנהל מועדון לייף סטייל: "דווקא בימים אלו של האטה כלכלית, יותר מבכל זמן אחר, בולטת האטרקטיביות של מועדון לייף סטייל, המאפשר ללקוחותיו להוזיל משמעותית את סל הקניות שלו. בחגיגת לייף סטייל בשנה שעברה ניצלו 76% מלקוחות המועדון את ההטבות, וביצע רכישות בהיקף של כ-70 מיליון שקלים. השנה אנחנו צופים גידול של 12% במכירות המועדון במהלך החגיגה".
מועדון לייף סטייל הוקם בינואר 1998. המועדון כולל 300 אלף לקוחות, אשר 92% מהם פעילים. פעילות המועדון מהווה 27% ממחזור העסקאות של הרשת. תדירות הקניה של לקוחות המועדון בסניפי סופר פארם גדולה פי 2.5 מזו של לקוח רגיל, וסל הקניות הינו כפול. אחוז ניכר מלקוחות המועדון הינם בגילאי 55-25, בעלי השכלה אקדמאית. למעלה מרבע מהרכישות בסופר-פארם נעשות באמצעות כרטיס לייף סטייל.