X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת אינפוג'ין
▪  ▪  ▪
בני קופלוביץ [צילום: יח"צ]

אינפוג'ין (InfoGin), חלוצה ומובילה בתחום המרת אתרי אינטרנט והתאמתם באופן אוטומטי לסלולר, הודיעה היום על מינויו של בני קופלוביץ ל-COO של החברה.
לבני 28 שנות ניסיון בתפקידי מחקר ופיתוח בחברות היי-טק. עד לאחרונה כיהן קופלוביץ כנשיא ו-CTO של חברת Lynx Photonic Networks. לפני-כן כיהן קופלוביץ כסמנכ"ל הפיתוח בחטיבת Network Systems SBU של חברת ECI Telecom.
מנכ"ל ומייסד אינפוג'ין, ערן ויילר, אמר על המינוי: "בני מכיר את אינפוג'ין מיום היווסדה כחבר דירקטוריון ואנו שמחים מאוד לצרפו לצוות אינפוג'ין. בני מביא איתו ניסיון עשיר בניהול והובלה של צוותי מחקר ופיתוח מהחברות המובילות ביותר במשק הישראלי ואני בטוח שיהיה לו חלק חשוב בבניה והצלחתה הגלובלית של אינפוג'ין".
אודות מוצר החברה - IMP™, Intelligent Mobile Platform:
הפלטפורמה של אינפוג'ין מאפשרת למשתמשי הסלולרי ליהנות מחווית גלישה מעולה באינטרנט מכל מכשיר נייד, למרות המגבלות הפיזיות והפונקציונאליות בהשוואה למחשב שולחני. ה-IMP ממיר באופן אוטומטי ובזמן אמת כל אתר אינטרנט לכל מכשיר נייד, תוך כדי ניתוח התוכן והכרת מגבלות המכשיר הסלולרי. תוכן האינטרנט מותאם לכל מכשיר נייד, תוך שמירה על איכותו ומקסום יכולות המכשיר. הפלטפורמה של אינפוג'ין מבוססת שרת ותומכת בכל דפדפני הסלולאר, בשפות ובמאפיינים מתקדמים של דפי האינטרנט.
אודות אינפוג'ין:
אינפוג'ין, אשר זכתה להכרה ולפרסים בינלאומיים, הינה חלוצה ומובילה בשוק הסלולאר בתחום המרת תכני אינטרנט למכשירי סלולאר משנת 2000. הפלטפורמה של אינפוג'ין, שהינה ייחודית בשוק, מאפשרת התאמת תכני אינטרנט בזמן אמת ובאופן אופטימאלי לכל מכשיר סלולרי, מבלי לפגוע בחווית האינטרנט העשירה ותוך ניצול מלא של יכולותיו של כל מכשיר נייד. חווית הגלישה המעולה - המתקבלת באמצעות הפלטפורמה של אינפוג'ין - הביאה ליותר מ-80% גידול בתעבורת המידע אצל המפעילים ומוכיחה את הצורך של המשתמשים לגלוש בסלולאר באופן הדומה להרגלי הגלישה שלהם במחשב האישי.
כיום אינפוג'ין עובדת עם כ-40 מפעילים סלולריים וספקי תוכן מהמובילים ברחבי העולם וביניהם קבוצת Vodafone, קבוצת mobilkom Austria, מיקרוספוט, Virgin Mobile (בריטניה), KPN (הולנד), MobileOne (סינגפור), AIS (תאילנד), סלקום ופלאפון (ישראל), AOL, MapQuest, Motricity (ארה"ב) ועוד. נכון להיום, למעלה מ-22 מיליון משתמשי סלולר ברחבי העולם משתמשים במערכת IMP™ של אינפוג'ין על בסיס יומיומי לצורך גלישה באינטרנט האמיתי ממגוון רחב של למעלה מ-6,600 מכשירים סלולאריים שונים.

תאריך:  19/11/2008   |   עודכן:  19/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il