X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הקרן לידידות
▪  ▪  ▪

בעקבות המתקפה על באר שבע, העבירה היום הקרן לידידות בראשות הרב יחיאל אקשטיין סיוע חירום לעיר בסך 800 אלף שקלים. הסיוע מועבר למחלקת הרווחה של עיריית באר שבע, וזו תנתב את הכספים על-פי צרכי התושבים.
הקרן לידידות, היא הקרן הפילנתרופית הגדולה בישראל והיא פועלת גם לחוסנה של האוכלוסיה בבאר שבע עוד בטרם הותקפה. החל משנת 2001, פעלה הקרן לקידום אוכלוסיות מוחלשות, נוער בסיכון, עולים וקשישים בעיר באר שבע. עלותם הכוללת של הפרויקטים שהפעילה הקרן מאז ועד היום עומדת על סך של כ-6 מיליון שקלים.
מאז תחילתה הלחימה, צוות מיוחד של הקרן לידידות, מסייר ברשויות המקומיות המותקפות, בודק את צרכי התושבים הנמצאים בערים וביישובים השונים ונענה לבקשות ראשי הרשויות. עד כה העבירה הקרן סיוע חירום של למעלה מ-1,500,000 שקלים לטובת תושבי הדרום (בערים שדרות, קריית גת, אשקלון ובאר שבע).
"מוכנות העורף בישובים שהותקפו לראשונה נמוכה יותר באופן טבעי. לכן, אנו קשובים במיוחד למקומות אלה שזקוקים לעזרה רבה יותר. אנחנו מצויים בקשר שוטף ונעשה כל שביכולתנו כדי לחזק את החוסן החברתי במקום". אמרה דבורה גנני אלעד, יו"ר הקרן לידידות.
ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ' אמר: "זאת הפעם הראשונה שאנחנו נתקלים באירועים מהסוג הזה. הסיוע של הקרן לידידות הוא סיוע חשוב בהתמודדות של העירייה ושל תושבי העיר עם המצב החדש הזה. אני מודה לראשי הקרן ולתורמים על הסיוע המהיר והחיוני לבאר שבע".
הרב יחיאל אקשטיין, נשיא הקרן לידידות "אזרחי ארה"ב, נוצרים אוהבי ישראל, מפגינים באמצעות תרומות אלה את תמיכתם במדינה במיוחד בשעות הקשות הללו. תמיכתם של תורמי הקרן היא לא רק תמיכה כספית אלא גם תמיכה מורלית ומוסרית באזרחי ישראל".
הקרן לידידות העבירה בשנים האחרונות למעלה מ-10 מיליון דולר (כ-40 מיליון שקלים) לתושבי הדרום. פעולות הקרן בשנים האחרונות התמקדו בשיפוץ המקלטים הציבוריים בשדרות בעלות של 1.5 מיליון דולר, שיפוץ כ-200 מקלטים משותפים פרטיים באשקלון בעלות של 2.3 מיליון דולר, הקמת 5 מרכזי חוסן לחיזוק האוכלוסיה בשגרה ובחירום בסך של 900 אלף דולר, ערכות החייאה ליישובי שער הנגב, מענקי חימום לקשישים ועוד.
הקרן לידידות, בראשות הרב יחיאל אקשטיין, הינה הקרן הפילנטרופית הגדולה ביותר הפועלת לקידום חוסנה של החברה הישראלית. עד כה תרמה הקרן כמיליארד שקלים לפרויקטים שונים בתחומים של עלייה, קליטה, רווחה וביטחון לשעת חירום. הקרן פועלת מזה 25 שנה באמצעות גיוס תרומות מאזרחי ארה"ב ונוצרים אוהבי ישראל ברחבי העולם.
הקרן לידידות מסייעת לאוכלוסיות החלשות בישראל, ובין היתר תומכת בעולים חדשים, משפחות מעוטות יכולת, נוער במצוקה, חיילים בודדים, ילדים בסיכון, קשישים, אמהות חד הוריות ויהודים במצוקה בכל העולם.

תאריך:  01/01/2009   |   עודכן:  01/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרת קנר
- הודעה מטעם המוזיאון הפתוח, גן התעשיה עומר
יעל
- הודעה מטעם לפידות יחסי ציבור
הדס בארי
- הודעה מטעם המועצה לשימור אתרים
שני ישראלי
- הודעה מטעם עיריית טבריה
גולן יוסיפון
- הודעה מטעם המועצה הציונית בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il