X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת בייגל בייגל
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת בייגל בייגל, המובילה את קטגוריית הבייגלה בישראל, משיקה קמפיין חדש בסדרת סרטי "יש על מה לשבת", באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, לרגל הרחבת הסדרה עם שני טעמים חדשים: נשנושים ברביקיו ונשנושים אסיאתי.
סרט הקמפיין, תחת המסר "נשנושים - יש על מה לשבת", בוים על-ידי יואב צפיר וממשיך בקו של הצגת סיטואציות קומיות של חבורת גברים "היושבים" ביחד בתא כלא. לצורך הקמפיין נבנה באולפן בפתח תקוה תא כלא בעל מראה אותנטי, אשר כלא בתוכו את ארבעת "האסירים".
כתמיכה בהשקה ובקמפיין, משיק המותג פעילות ייחודית בשיתוף עם אתר הספורט ONE. במסגרת הפעילות, הוקם באתר ONE בשיתוף עם חברת סאצ'י אינטראקטיב, אזור מיוחד בו נערך משחק טריוויה המסכם את אירועי הספורט בשנת 2008. בנוסף יכלול האזור הצגה של הרגעים הגדולים של הספורט ב-2008, קטעי תוכן ובחירות של הגולשים.
משחק הטריוויה מורכב מפאזל ענק, עשוי אלפי חלקים, כאשר מענה נכון על שאלה חושף עוד חלק בפאזל. בכל שבוע יקבל הגולש אשר חשף את המספר הרב ביותר של חלקים מארז של נשנושים. בתום הפעילות יוזמנו שלושת הגולשים אשר חשפו את המספר הרב ביותר של חלקים, לתחרות סיום שתתקיים במשרדי ONE, ובה יוכל אחד מהם לזכות בפרס חלום של נסיעה למשחק של קבוצת ליברפול באצטדיון אנפילד באנגליה. שני הזוכים האחרים יזכו במנוי למשחקים של נבחרת ישראל בכדורגל.
צאלה קוסטיקה, מנהלת מותג בייגל בייגל: "לאור הצלחת ההשקה המחודשת לסדרת נשנושים, אנו ממשיכים בהרחבת היצע המוצרים בסדרה עם חטיפים בטעמים חדשים אשר פותחו במיוחד לקהל היעד. כתמיכה במהלך אנו ממשיכים בשיתוף הפעולה המוצלח עם אתר ONE, זאת במטרה להמשיך ולחזק את המסר כי סדרת נשנושים מתאימה למפגשים חברתיים בעיקר של גברים. אנו בטוחים כי הסדרה, בתמיכת הקמפיין, שיתוף הפעולה עם אתר ONE יחזק את הקשר של המותג עם קהל הצרכנים".
ירון בר, מנהל המכירות באתר הספורט ONE: "כאתר הספורט המוביל בישראל אנו מביאים לאורך השנה בפני הגולשים שלנו את שיאי ומיטב רגעי הספורט בישראל ובעולם. גם בשנת 2008 נחשפו הגולשים דרך האתר למגוון רגעים גדולים, מלהיבים, משמחים ומרגשים ובעזרת הפעילות עם מותג נשנושים, אנו מבקשים מהם לבחור את ה-ONE big moment. אני מזמין את קהל חובבי הספורט הישראלי להיכנס לאזור המיוחד ולהשתתף גם הוא בחוויה". כתובת האתר: bigmoment.one.co.il.
מוצרי נשנושים של בייגל בייגל, פונים לקהל יעד צעיר בגילאים 25-35 - בעיקר גברים. ממחקרים שערכה בייגל בייגל עולה כי גברים בגילאים האלה, הינם צרכנים של חטיפים גם ברמה האישית וגם כאשר "יושבים עם החבר'ה". סדרת נשנושים פונה לקהל זה בשפה תקשורתית רלוונטית ומציעה להם מגוון מוצרים לסיטואציות צריכה מגוונות.
הסדרה החדשה כוללת חמישה מוצרי נשנושים באריזה משפחתית + 5 מוצרים חטיפיים באריזה אישית. הסדרה החדשה עוצבה במראה חטיפי וצעיר בגווני שחור וסגול. הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10- ו-24. בנוסף כולל הקמפיין פעילות אינטרנט באתר יעודי, מבצע באתר ONE ופעילות קידום מכירות חוויתית.
אודות בייגל בייגל
בייגל בייגל נמצאת בבעלות משותפת של יוניליוור ישראל (51%) ומשפחת בייגל (49%), והינה החברה המובילה בישראל בתחום החטיפים המלוחים האפויים - בייגלה, חטיפי קרקר ועוד.

תאריך:  14/01/2009   |   עודכן:  14/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל אבידן
- הודעה מטעם נציבות שוויון הזדמנויות בעבודה
אטלי פורת
- הודעה מטעם רשת ניין ווסט
אודליה ממן
- הודעה מטעם WebsPlanet
אודליה ממן
- הודעה מטעם קבוצת חיון
גילה הלל
- הודעה מטעם aetrex ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il