חברת ניאופרם, המשווקת את מותג אדוויל בישראל, יוצאת בימים אלו בקמפיין פרסום נרחב למותג אדוויל קולד & סינוס, המיועד להקלה מהירה על תופעות של צינון, שפעת והתקררות.
קמפיין הפרסום יכלול סרטון טלוויזיה וילווה בקמפיין שילוט חוצות ארצי, תחת הסיסמא: "למי יש זמן לסבול מצינון? אדוויל קולד & סינוס, הקפסולה עם הנוזל המקל על הצינון... ומהר!".
חברת ניאופרם השקיעה בקמפיין כ-1.5 מיליון שקלים. הקמפיין החדש ממשיך את האסטרטגיה הפרסומית של מותג אדוויל, אשר מדגישה את מהירות הפעולה ויתקשר את המוצר החדש - אדוויל קולד & סינוס.
אדוויל קולד & סינוס הינו מוצר חדש המצטרף לסיפור ההצלחה של אדוויל. התכשיר משווק בכמוסות ליקווי ג'ל ולכן השפעתו מהירה ויעילה. משרד הפרסום: באומן בר ריבנאי.