X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת מאיר
▪  ▪  ▪

חברת מאיר, יבואנית וולוו, יגואר והונדה בישראל מכריזה היום על מהלך אסטרטגי מקיף בעולם הטרייד אין עם השקת trade in מאיר. מערך הטרייד אין החדש יהווה מרכז עצמאי, מקצועי ועדכני בפריסה ארצית למכירה וקניה של מכוניות יד שנייה למותגי הקבוצה - וולוו, יגואר ולדגמי הפרימיום של מותג הונדה.
בהקמת המערך החדש, מצהירה מאיר על כוונתה להפוך לשחקנית מרכזית בשוק הטרייד אין והיד שניה בקטגוריית רכבי היוקרה, ובניית פתרון כולל, מלא ושלם לקהל לקוחותיה וכמובן ללקוחות פוטנציאלים.
המוטיב המרכזי בפעילות מאיר trade in, מתמקד בהגדרה "אחריות יבואן", הטומנת בחובה אחריות אמיתית של היבואן אל מול קהל הלקוחות מרגע הרכישה ולאורך כל שלבי הבעלות עד נקודת ההחלפה הבאה. כמו-גם אחריות מלאה למותג - חדש או משומש.
"הקמת מערך trade in מאיר הינה שלב נוסף בתוכנית האסטרטגית הכוללת של חטיבת הרכב הפרטי של חברת מאיר כפי שיצאה לדרך לפני כשנה וחצי. השלב הראשון בישום התוכנית האסטרטגית היתה הקמת אולמות תצוגה נפרדים למותגי וולוו ויגואר המעניקים את חווית הקניה והבעלות המושלמת עבור מותגי פרימיום. כעת עם הקמת מאיר טרייד אין נכנס להילוך גבוה השלב השני בתוכנית האסטרטגית - הקמת מערך טרייד אין עצמאי ובלתי תלוי למותגי הפרימיום שיעניקו בטחון וגב אמיתי ללקוחותינו הן בשלב הקניה והן בשלב המכירה" מוסר אורי גלבוע מנכ"ל חטיבת הפרטיות במאיר.
אולמות התצוגה המרכזיים של trade in מאיר ימוקמו בתל אביב ברחוב שונצינו ובאשדוד בסמיכות לסניף מאיר בעיר. לצד האולמות היעודיים, יהוו יועצי המכירות של הרכב החדש בכל אחד מאולמות התצוגה של וולוו ויגואר גם נציגי trade in מאיר. על-ידי כך, יוכלו להעניק פתרונות של רכב יד שניה מבית וולוו ויגואר ללקוחות השונים.
"אנו מתכוונים לצקת תוכן אמיתי לתפיסת העולם החדשה אותה אנו מציגים היום תחת הכותרת 'האחריות שלנו,אחריות יבואן' כך למשל אנו מתחייבים בפני כל אחד מלקוחותינו הקיימים והפוטנציאלים לשנות את חוקי המסחר ולהעניק בשתי פעימות עסקאות טרייד אין אטרקטיביות הן בקניה והן במכירה" מוסר אורי גלבוע מנכ"ל חטיבת הפרטיות במאיר.

תאריך:  18/02/2009   |   עודכן:  18/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il