X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השבוע, בחדשות הטלוויזיה של חן חדד: רביעיית סיינפלד מתאחדת, קומיקאים בפארודיה על סקרלט ג'והנסון ואחרים, קמרון דיאז בתחרות הריקוד הגרוע, רורי גילמור מגיעה לפרק הסיום של אי-אר, ועוד
▪  ▪  ▪
סוף סוף מתאחדים [צילום: עכבר העיר]

מדי שבוע נביא לכם את העידכונים והחדשות החמים ביותר מעולם הטלוויזיה, והשבוע: רביעיית סיינפלד האגדית מתאחדת, קומיקאים מתחזים לסקרלט ג'והנסון, רורי גילמור תגיע לאי-אר, ג'ימי פאלון עורך תחרות ריקודים עם קמרון דיאז, וספוילרים איומים: מי ימות ב"סמולוויל"? כל זה ועוד, בחדשות של חן חדד.
לראשונה, ארבעת כוכבי סיינפלד יתאחדו על המסך
איחוד היסטורי: רביעיית "סיינפלד" המיתולוגית תופיע יחד ב"תרגיע" (Curb You Enthusiasm), הסדרה המבריקה של לארי דיוויד, שותפו של סיינפלד ביצירת "סיינפלד". ארבעת השחקנים נראו בפעם האחרונה יחד לפני אחת עשרה שנים בפרק הסיום של "סיינפלד", כשנשלחו לכלא לאחר שעברו על 'חוק השומרוני הטוב'. מאז יצא כל אחד לדרך שונה, ומי שזכתה להצלחה בולטת היא ג'וליה לואיס דרייפוס עם הקומדיה זוכת האמי "כריסטין הישנה". דרייפוס תצטרף לג'רי סיינפלד, ג'ייסון אלכסנדר ומייקל ריצ'רדס, שישתתפו בעשרה פרקים בעונה השביעית של "תרגיע". האיחוד של הארבעה הפתיע רבים, בעיקר בגלל פרשיית ההתבטאויות הגזעניות של מיקל ריצ'רדס (קרמר) לפני כשלוש שנים, שהתנצל על דבריו אך פרש מעולם הבידור ויצא למסע לחיפוש עצמי בקמבודיה.
ג'ייסון סיגל וחברים צוחקים על סקרלט ג'והנסון וקירה נייטלי
ג'ייסון סיגל, שמגלם את מרשל בסדרה המצליחה "איך פגשתי את אמא", ממשיך להיות אחד השחקנים הקומיים המוצלחים של השנים האחרונות. אחרי שהצטרף לחברים מהסדרה בפרויקט צילומים ב'אינטרטיימנט וויקלי' של הרגעים הבלתי נשכחים של השנה שחלפה, הוא חוזר בפארודיה מצולמת חדשה. סיגל הצטרף הפעם לחבריו הקומיקאים מעולם הקולנוע, סת' רוגן, ג'ונה היל ופול ראד שהשתתפו איתו בסרטים "הדייט שתקע אותי" (Knocked up) ו"קח את זה כמו גבר" (Forgetting Sarah Marshall), ויחד הם הצטלמו בפרויקט של המגזין 'ואניטי פייר' על "האגדות החדשות של עולם הקומדיה". בין התמונות אפשר למצוא את סת' רוגן כפרידה קאלו, את ראסל בראנד כצ'רלי צ'פלין ועוד. אחת התמונות המצחיקות ביותר היא פארודיה על תמונה ידועה בה צילמה הצלמת הנודעת אנני לייבוביץ' את טום פורד לצד סקרלט ג'והנסון וקיירה נטלי שהצטלמו לשער המגזין בעירום. הקומיקאים לא הלכו עד הסוף, אבל הם עדיין מעלים חיוך, ואף הצליחו לגייס את לייבוביץ' עצמה לצילום השיחזור המשעשע.
רורי גילמור מגיעה לפרק הסיום המדובר של אי.אר
השחקנית אלכסיס בלדל, הזכורה כרורי מהסדרה האהובה "בנות גילמור", חוזרת אל המסך הקטן. בלדל, שמאז סיום הסדרה נראתה בקולנוע רק לרגע בסרט ההמשך ל"אחוות הג'ינס", תתארח בפינאלה של סדרת הרופאים הוותיקה אי-אר. בלדל תגלם את ד"ר ג'וליה וייס, מתמחה חדשה בבית החולים קאונטי ג'נרל, וכך תצטרף לאורחי פרק הסיום ג'ורג' קלוני (ד"ר דאג רוס), ג'וליאנה מרגוליס (האחות קרול האת'ווי) וסוזן סרנדון (שתגלם את סבתו של אחד המטופלים). הפינאלה של הסדרה נדחתה במעט בשל החלטת NBC להוסיף שלושה פרקים נוספים לסדרה, שזכתה לפתע לסיקור תקשורתי נרחב לקראת סיומה, ופרק הסיום ישודר בארצות הברית ב-2 באפריל.
ג'ימי פאלון בתחרות ריקודים גרועים נגד קמרון דיאז
בשבוע שעבר התיישב ג'ימי פאלון רשמית במשבצת השידור של קונאן אובראיין, והגיש את התוכנית החדשה שלו. התוכנית הראשונה והמוצלחת נפתחה בפאלון המתארגן בחדר ההלבשה, כשלצידו קונאן אובראיין אורז את חפציו ומנסה לטעת בו חרדות. פאלון אירח בתוכנית הראשונה את רוברט דה נירו וג'סטין טימברלייק, והתקדם ממנה לשבוע עם יופי של אורחים וביניהם טינה פיי, בון ג'ובי, דרו ברימור ואמנדה פיט. אבל מי שהפילה את הצופים מצחוק הייתה השחקנית קמרון דיאז, שערכה נגד פאלון תחרות ריקודים, שבה המנצח הוא זה שהצליח לחקות את הריקוד המגוחך של השני.
הגרסה האמריקנית של "החיים על מאדים" בוטלה
"החיים על מאדים" סומנה כהצלחה כשהצטרפה לטרנד האמריקני האהוב של עיבוד סדרות בריטיות: החל מ"הכול נשאר במשפחה" דרך "זיווגים", "הכי גאים שיש" וה"המשרד", ועד כל ריאליטי אפשרי משנת אלפיים. אבל בניגוד להצלחות העיבודים האחרים ובניגוד לגרסה הבריטית המצליחה, "החיים על מאדים" לא עבדה באמריקה. הסדרה, שגיבורה הבלש סם טיילור (ג'ייסון אומארה) חזר בזמן אל משטרת ניו-יורק של שנות השבעים, זכתה לקאסט מצויין עם כוכבים כמו הארווי קיטל ("ספרות זולה") ומייקל אימפריולי (כריסטופר מ"הסופרנוס"), אבל המפיקים דיווחו כעת שהסדרה לא הצליחה לקלוע לטעמם של הצופים ושהיא לא תחודש לעונה שנייה.
"ריפר" פותחת עונה שנייה
הסדרה "ריפר" זכתה בעונתה הראשונה (ששודרה ביס סטארס 2) לביקורות טובות ולקהילת מעריצים שרק הלכה וגדלה, והשבוע נפתחה העונה השנייה והמצופה שלה. גיבור הסדרה הוא בחור בשם סאם, שקם בבוקר יום הולדתו ה-21 רק כדי לגלות שהוריו מכרו את נשמתו לשטן. אחרי מפגש קצר עם השטן בכבודו ובעצמו (ריי וויז המופלא, שכל מי שזוכר אותו כלילנד פאלמר מ"טווין פיקס" לא יתקשה להשתכנע באמינות שלו ב"ריפר"), סאם מבין שהעבודה החדשה והנצחית שלו תהיה ציד נשמות ושדים שברחו מהגיהינום. בינתיים הוא ממשיך לעבוד בחנות לכלי עבודה ובית, אבל בין לבין הוא וחבריו, בן וסוק (ההפתעה הקומית של הסדרה) מתחילים בציד ועושים צחוק מקלאסיקות כדוגמת "מכסחי השדים". הסיפור הבסיסי והמעט אידיוטי התפתח במפתיע לסדרה קלילה ומשעשת.
זהירות - ספוילרים! פרטים איומים על פרק הסיום של סמולוויל
מתח עצום מובטח למעריצי "סמולוויל" לקראת הפינאלה של העונה השמינית של הסדרה המצליחה. פרק הסיום ישודר במאי, ובימים אלה נחשפו פרטים על המתרחש בעלילה (זהירות, ספוילר!). לקראת סוף העונה ימצאו את מותן שתי דמויות חיוניות בסדרה. בניגוד לדמויות אחרות שמתו בסדרה וחזרו לחיים, עבור שתי הדמויות האלה מדובר במוות סופי ומוחלט. זה לא אומר שהיוצרים לא מתכננים טוויסט או שניים לקראת גמר העונה, אבל הם בהחלט לא ישיבו את הדמויות לחיים. לא ידוע עדיין במי מהדמויות מדובר, וקשה לנחש כי כמעט כל הדמויות בעונה הנוכחית הן דמויות מפתח שחשובות לעלילה. יש הימורים?

פורסם במקור בעכבר העיר
תאריך:  10/03/2009   |   עודכן:  10/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לראשונה, רביעיית סיינפלד חוזרת למסך
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
היקף הקנייה הממוצע עמד על 779 שקלים בפברואר - עלייה של 2.5%    הסכום הממוצע הגבוה ביותר: בבני-ברק    צפי לעלייה בשימוש בצ'קים כחלק ממחנק האשראי
עופר וולפסון
הנתונים: לתקופה שבין נובמבר 2008 לפברואר השנה    ממשרד המדען הראשי עולה כי 594 מיליון ש"ח מתוכם ניתנו במענקים    תקציב המו"פ גדל ב-456 מיליון ש"ח בחצי השנה האחרונה
מוטי פשכצקי
הפועל ניצחה בדרבי? גוטמן עדיין לא מרוצה: מכבי הגיעה להמון מצבים
אינדקס מדיה
ים, מטקות וכדורגל ישראלי    הביתן הישראלי ביריד התיירות הגדול בעולם, ITB, השבוע בברלין
אלעזר לוין
ישלם 132 מיליון שקל    הגיש את ההצעה היחידה במכרז החוזר של המינהל    יזמים אחרים נרתעו, כי היה עליהם גם לשלם לברונפמן 294 מיליון שקל    העסקה ופתיחת חנות-הענק כפופות להחלטת ביהמ"ש העליון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il