בנק מרכנתיל משיק השבוע את הקמפיין הפרסומי החדש שלו לעידוד פתיחת חשבונות פרטיים. את מקומם של הפרזנטורים והטאלנטים המקובלים, תופסים הפעם מנהלי הבנק ועובדיו - והם אלה אשר יפנו ישירות לצרכן וישכנעו אותו לפתוח חשבון באחד מסניפי הבנק. הקמפיין בניהולו של משרד הפרסום צור-אלפסי יתמקד בשלב זה בארבעה מסניפי הבנק בתל-אביב.
במסגרת הקמפיין, בנקאי מרכנתיל ילוו את כל הקמפיין עם הסלוגן הראשי: "הבנקאים הבלתי רגילים", והסלוגן המשני: "שומרים עלייך דווקא עכשיו". כך מנהלי ועובדי הבנק יהפכו לטאלנטים של הבנק ויהיו אלה שייצגו את הבנק במודעות הפרסום.
המנהלים שייככבו במודעות הקמפיין הם: שאול בביש - מנהל סניף עזריאלי; רונית שי - מנהלת סניף כיכר רבין; ורדה חזום - מנהלת סניף בית מעיא בצומת מעריב; וגלית לופטנר - מסניף דרך הים מרחוב בן יהודה.
לדברי תומר פרג, מנהל אגף השיווק וקידום עסקים בבנק מרכנתיל: "באמצעות הקמפיין, הקהל הפוטנציאלי שלנו יוכל להכיר את ייחודיות הבנק ויתרונותיו על-פני המתחרים. בין יתרונות הבנק שאנחנו מדגישים בקמפיין בפני הלקוחות הפוטנציאלים: שאנחנו בנק שבאמת דואג ללקוחותיו, בנק המעניק יחס אישי, אנושי וקרוב; בנק שהוא חלק מהקהילה ועם אחריות סביבתית, ובנק ששומר עליך ועל כספך במיוחד בתקופה קשה זו. שילוב מנהלי ועובדי הבנק כמיצגיו בקמפיין, ממחיש היטב מסר זה".
לדברי צחי אלפסי, מנכ"ל משותף בצור אלפסי - האתגר בקמפיין של מרכנתיל היה ליצור מעטפת פרסומית מלאה. לצורך כך יצרנו קמפיין יוצא דופן, המשלב בתוכו פריסת שילוט נרחבת, מסכי טלוויזיה ברחבי העיר, עיתונות, רדיו, דיוור ישיר ופעילות קידום מכירות חווייתית יוצאת דופן. גישת ה-360 במשרדנו תואמת לאסטרטגיית הבנק ולתקופה בה אנו נמצאים. בתקופה זו עלינו למקסם את יכולת ההגעה לצרכן באמצעות חשיבה ויישום יוצאי דופן.
רקע על בנק מרכנתיל
בנק מרכנתיל הכולל 72 סניפים ברחבי הארץ נוסד לפני למעלה מתשעה עשורים, כאשר בשנת 1918 הרחיב הבנק פעילותו לפלשתינה. לאחר שעבר מספר גלגולים שבו נקרא השם בנק ברקליס דיסקונט, שונה ב-1993 לשמו הנוכחי, בנק מרכנתיל דיסקונט.
הבנק משרת את לקוחותיו בכל מגזרי הפעילות המשקית לרבות ענפי התעשיה, התחבורה, התיירות, המסחר והבנייה, חברות, עצמאים ושכירים, כאשר במרכז חוג לקוחות בגודל בינוני וקטן. מנכ"ל הבנק הוא יעקב טננבאום והיו"ר שלמה זהר.