X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
אריה אבנרי משגר מכתב אישי אל ראש הממשלה: לעשות את הצעד הנכון, לטובת כולנו: "הודע מיד על התפטרותך. אולי בכך תתרום משהו חיובי לבלימת תהליך ההרס המוסרי של המדינה שלו אתה אחראי"
▪  ▪  ▪
לך הביתה, לטובת עם ישראל
אבנרי. מכתב פומבי

שלום אהוד,
לפני שבועות ספורים פניתי אליך באמצעות "חדשות מחלקה ראשונה" (Nfc) וקראתי לך להתפטר באופן מיידי מתפקידך ולפרוש מן החיים הפוליטיים. נכון, מדובר בצעד קשה, לא נעים, שהרי טרם מלאה אפילו חצי שנה לכהונתך; ודאי קשה הדבר שבעתיים לאדם מסוגך, שמעולם לא נטל אחריות אישית ותמיד הטיל אותה על אחרים, חפים מפשע ומעוון. ובכל זאת, אם היית נוהג כך, אולי היה עולה בידך להציל מעט מכבודך האבוד, שהרי בחודשים האחרונים הפכת לאיש המאוס במדינה, אדם שנתפס בתודעת הציבור כמי שעומד בראש ממשלת זדון; ובדרך אולי גם היית נחלץ מכמה חקירות שינהלו נגדך זרועות אכיפת החוק, חקירות שעתידות לחשוף אותך כאיש הפוליטי המושחת ביותר בתולדות המדינה.
אהוד, אתה נתון עתה במערבולת של ממש. מהביצה הטובענית הזאת לא תצליח להיחלץ, גם אם תפעיל את כל תרגיליך הידועים לשמצה, שחלקם כרוכים בעבירות נוספות על החוק: תחמונים, מניפולציות, פתיחת תיבות פנדורה על יריביך האמיתיים והמדומים. אני חושש שהעידן שבו גייסת עדים לטובתך הגיע לסיומו. קומץ אנשים נחושים וישרים - מסוגם של מבקר המדינה, השופט (בדימ.) מיכה לינדנשטראוס; יועצו המיוחד למאבק בשחיתות, ניצב (בדימ.) יעקב בורובסקי; החשב הכללי, ד"ר ירון זליכה; ושני עיתונאים שמטעמי אתיקה וצניעות לא אזכיר את שמם - התייצבו נגדך באומץ, חשפו את דמותך האמיתית בפני הציבור וימשיכו להיאבק עד להדחתך או לפרישתך מראשות הממשלה.
מדוע הפכת דווקא אתה לסמן המובהק ביותר של הזיקה בין הון ושלטון? יש לי השערה מוצקה: בגלל רצונך האובססיבי להתעשר. פגשתי לאחרונה אדם שלמד איתך באוניברסיטה. הוא סיפר לי שכבר אז, צעיר ככל שהיית, אמרת לו שכסף הוא הדבר הכי חשוב בחיים, ובכלל זה חשוב יותר מעשייה ציבורית. אולי זאת הסיבה שבחרת להפקיר את בטחון המדינה בידיו של עמיר פרץ, אדם נטול ניסיון בעל אגו מנופח, ובלבד שתוכל להמשיך לרצות את עשירי העולם באמצעות שר אוצר דמה, אברהם הירשזון, שאתה מנווט את מהלכיו ושולט בפועל במשרדו. חלק מהם נעזרו בעבר בשירותיך המשפטיים, ואולי יהיו לקוחותיך גם בעתיד, לאחר שתסולק בחודשים הקרובים בבושת פנים מהמערכת הפוליטית.
בעוד שבועיים תידרש להתייצב בפני ועדת וינוגרד, שבודקת את מחדליך וכשליך בניהול המלחמה בצפון, תקופה שבה נתגלית כעסקן פוליטי נטול כריזמה וכושר מנהיגות, שמאבד את עשתונותיו, מפקיר מאות-אלפי אזרחים בעורף הצפוני של המדינה ושולח - במהלך ציני עד להחריד - עשרות רבות של חיילים לקרב מיותר בשלהי המלחמה, בנימוק סרק של תועלת מדינית מדומה.
בתום המלחמה עתרה עמותת אומ"ץ לבג"צ בדרישה לחייב את ממשלתך להקים ועדת חקירה ממלכתית לבדיקת אירועי המלחמה והמהלכים שהובילו אליה. לצערי, העתירה נדחתה, ברוב של ארבעה שופטים נגד שלושה. עוד קודם לכן, בניסיון לסכל את האפשרות שהרכב השופטים ייענה לבסוף לדרישתנו, כפית על ממשלת הבובות שלך את ההחלטה להקים ועדת בדיקה בראשותו של השופט (בדימ.) אליהו וינוגרד. הערכת כי ועדת בדיקה מעין זו, שתמונה על ידך, לא תפנה כלפיך אצבע מאשימה, ובחשבון אחרון תהיה נוחה עבורך יותר מוועדת חקירה שתמונה על-ידי נשיאת בית המשפט העליון.
אם בכוונתך לשקר בעדותך בפני חברי הוועדה, כפי שעשית פעמים רבות בחייך, אני מציע לך לא להקל ראש בחבריה. האנשים שמינית ביוזמתך עשויים להתגלות כתלייניך הפוליטיים. את וינוגרד אני מכיר היטב מהתקופה שבה ניסה למנוע, בשבתו בדין, את הוצאת ספרי "הגביר" (העוסק בחבר הכנסת המנוח אברהם שפירא). הוא עקשן, נחוש ובלתי צפוי, ובגיל שמונים יכול להרשות לעצמו גם להיות סופסוף אמיץ; המשפטנית פרופ' רות גביזון, חברה בוועדה, ודאי תנשוף בעורפו, מתוך אמונה שהדבר יסייע לה בסלילת דרכה לבית המשפט העליון; האלוף במילואים מנחם עינן, חבר נוסף, מוכר לי כאדם חסר פניות; יתר חברי הוועדה ודאי יתיישרו לפי הקו הנוקשה.
בסוף השבוע פלטת - כביכול באקראי - ספין חדש: "הורגים אותי", מלמלת באוזנו של העיתונאי בן כספית ממעריב והעמדת פני אדם נרדף, נבגד ונעלב. ואולי אתה באמת חש לאחרונה בדידות: התקשורת, שתמיד פחדה ממך ופינקה אותך, מפסיקה בהדרגה לראות בך אתרוג (בנוסח אריאל שרון) ומבינה שאתה תפוח רקוב, פרי באושים. אפילו המנהיג הנצחי של התנועה לאיכות השלטון, עו"ד אליעד שרגא, שילוב של אדם צבוע וכדאיניק - שהזמין אותך לפני כשנה להיות אורח הכבוד בכנס לטוהר המידות שארגנה תנועתו ושמר מאז על דממה בענייני פרשות השחיתות שלך, לאחר שהבין את גודל הקלון שהמיט על עצמו - החל באחרונה "לצייץ" נגדך, בניסיון נואל לזקוף לזכותו מאבק של אחרים. הזרזיר הלך להתנתק מהעורב.
אבל אינך ראוי לרחמים, אהוד: כל חייך דרסת את מי שעמד בדרכך, מעלת באמונם של מנהיגים שהעלו אותך על גבם לצמרת. הגיעה העת שתשלם על כך. חז"ל הרי אמרו כבר: "על דאטפת אטפוך וסוף מטיפך יטופון".
מתוך היכרותי עימך, אני יודע היטב שיהירותך, שחצנותך ואמונתך ביכולתך לכופף ולתמרן את כל המערכות, לרבות את מערכת אכיפת החוק, יסכלו כל אפשרות שתפרוש מתפקידך מרצונך הטוב. אני מודע גם לכך שכדי להציל את עורך, אתה מסוגל לנקוט בצעד לא אחראי קיצוני, למשל לעורר פאניקה בציבור ביחס לאיום הגרעיני האירני, הכל כדי להקנות את התחושה שעזיבתך את כיסא ראש הממשלה תהיה סכנה קיומית למדינה. תמיד היית טוב ביצירת מצגי שווא, בפיזור מסכי עשן ובהמצאת ספינים.
נסיעותיך האחרונות לחו"ל נועדו, בין היתר, להזין את הרושם הפיקטיבי שבשיחותיך עם מנהיגי העולם בוושינגטון, מוסקבה ובייג'ינג הצלחת להניע מהלכים בינלאומיים שיסייעו למדינת ישראל. לא הופתעתי מגל הנסיעות האחרון: מאז ומתמיד היית ראוי לתואר "הנוסע המתמיד"; נסעת יותר מכל נבחר ציבור אחר במדינה. בחלק לא מבוטל מנסיעותיך, כך נודע לי, ביצעת בדרך עצירת ביניים בשווייץ. מעניין למה. נותרה לי נחמה פורתא: מאז שנבחרת לראשות הממשלה, מאבטחים רבים ועיתונאים רבים מלווים אותך בנסיעותיך לחו"ל, מה שכמובן מקשה עליך לקיים במהלכן פגישות עסקיות. לבי איתך.
אגב עיתונאים, להקת נוסעי החינם שמלווים אותך בקביעות במסעותיך השמיעה לאחרונה מול המצלמות והמיקרופונים ובאמצעות המקלדת דברי הלל על הישגיך. הם לא שכחו לצטט את מה שאנשיך הכתיבו להם: החקירות שמתחילות עתה והפרסומים הנבזיים בארץ על מעשיך הפליליים מסבים נזק לאינטרסים החיוניים של המדינה ומסיחים את דעתך מהם. לשבחך ייאמר שאתה יודע היטב לעבוד על עיתונאים ולנווטם כחפצך. כמה מהם הפכו לחברים שלך, מבלי שהבינו שבתמורה אתה מצפה מהם לנקות אותך מכל חשד. במקומך, לא הייתי סומך עליהם לאורך זמן. גם להם כבר יש ספקות לגבי אולמרט האמיתי.
במשך שנים ניסיתי להסביר לדן מרגלית, חברך הקרוב לשעבר, עד כמה אתה אדם מושחת. רק לאחרונה, בעקבות המלחמה בצפון, מרגלית הפנים סופסוף הפנים את העובדה הזאת והעז לצאת נגדך. אמנם, הוא סולק בשל כך מחצרך המזוהמת, אך בסופו של דבר שמר על כבודו המקצועי. מודה ועוזב ירוחם.
רבות מנסיעותיך הקודמות לחו"ל כשר בממשלה, כראש עיריית ירושלים וכמרצה מטעם הבונדס נוצלו לצורך פגישות עם אילי הון הנמנים היום עם ידידיך הקרובים. אחד מהם, דניאל אברהמס, רכש ממך את דירתך ברחוב כ"ט בנובמבר בירושלים במחיר מופקע (2.7 מיליון דולר) והשכיר לך אותה לאחר מכן במחיר מציאה (2250 דולר לחודש); ידיד אחר, איל ההון האוסטרלי פרנק לואי, ביקר אצלך בעיצומה של המלחמה בצפון. ניסית לסייע לו במכרז לרכישת מניות גרעין השליטה בבנק לאומי. אולי לא במקרה הוא מיוצג על-ידי עו"ד דוד חודק ממשרדו של מחותנך, עו"ד פרופ' יוסף גרוס. גרוס, אדם חיובי ביסודו, יזומן קרוב לוודאי בגללך לחקירת משטרה בנוגע לפרשת לאומי, ואולי ידבק בו רבב. בעצם, אין לו על מה להלין, שהרי הכל נשאר במשפחה.
החקירה בנוגע למעורבותך שלך בפרשה אינה מבשרת טובות עבורך, אף כי דורשי טובתך מנסים להמעיט באחריותך הפלילית להטיית המכרז. בניסיון לשבש את החקירה, פעלו אנשיך "ליירט" את ניצב (בדימ.) בורובסקי באמצעות סלמון קרובי, שגויס על ידם לספר כי ידוע לו שבורובסקי פנה בשעתו אל משפחת שרון והציע לפעול לסגירת תיקי החקירה נגדה בתמורה לתמיכה במינויו לתפקיד מפכ"ל המשטרה, מינוי שהוענק לבסוף למשה קראדי. שמחתי לסייע לבורובסקי לחשוף את הקשרים הסמויים בין העד המפוקפק לבינך: בתקופה שבה שימשת כשר התמ"ת, קרובי שימש כעוזרו של סגנך במשרד, ח"כ אלי אפללו, אך קיבל תקן פיקטיבי שלפיו שימש כביכול כעוזר שלך, כדי לזכותו בתוספת שכר. נציב שירות המדינה, עו"ד שמואל הולנדר, סיפק לי תירוץ דחוק לגיבוי המוזר שהעניק למהלך הזה. נושא זה נותר עדיין פתוח.
שמחתי לשמוע השבוע על החלטת היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, להורות למפכ"ל המשטרה לא להיות מדווח על מהלך החקירה בפרשה הזו, הואיל ופרקליטך וחברך, עו"ד אלי זהר (שבשעתו, בטרם מונה מזוז, היה מועמד לתפקיד היועץ משפטי לממשלה, בתמיכתך הנלהבת ובהמלצתו של חבר אחר שלך, שר המשפטים לשעבר יוסף לפיד, אך ויתר על המשרה), שעתיד לייצגך בחקירותיך השונות, מייצג את רב-ניצב קראדי בהתנהלותו מול ועדת זיילר.
כשנודעה ברבים החלטת פרקליט המדינה, עו"ד ערן שנדר, להורות למשטרה לפתוח נגדך בחקירה בפרשת בנק לאומי, ניסית לעשות תרגיל נוסף. לשכתך פרסמה הודעה שלפיה היועצת המשפטית של משרד האוצר, עו"ד ימימה מזוז, סיפקה הכשר למהלכיך במכירת מניות גרעין השליטה בבנק. (עמותת אומ"ץ החליטה לפנות השבוע אל מבקר המדינה בדרישה שימנע את מינויה של עו"ד מזוז לתפקיד יו"ר דירקטוריון חברת רכבת ישראל, מינוי שהוצע לה על-ידי שר האוצר. ראינו בכך צעד לפגם בתקופה שבה עליה להעיד במשטרה על התנהלות המשרד בפרשת הבנק.) אני חושד שכוונה זדונית עמדה מאחורי ההודעה הזאת: אולי ניסית לרמוז בכך ליועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, אחיה של עו"ד ימימה מזוז, כי הוא המטרה הבאה בכוונת רובה הצלפים שלך. היועץ פסל את עצמו מלעסוק בפרשה, בגלל הקרבה המשפחתית, והעביר את ההכרעה לידי פרקליט המדינה, אך ממשיך לכהן בתפקידו, ובהמשך יידרש להכרעה בנוגע לחקירות אחרות שבהן אתה מעורב.
צר לי לבשר לך, כי בקרוב ייפתחו נגדך לפחות שתי חקירות משטרה נוספות. החמורה שבהן היא בפרשת רכישת דירת הגן היוקרתית בבניין לשימור ברחוב כרמיה בירושלים, פרשה שנחשפה על-ידי יואב יצחק. בדיקת מבקר המדינה תוכיח שאכן קיבלת טובות הנאה בהיקף של מאות אלפי דולרים, וזאת בתמורה לפעילותך - באמצעות מקורביך בהנהלת עיריית ירושלים - להשגת אישורים לקידום הפרויקט. תמיד ידעת איך כיצד לקנות בתים בזול ולמכור ביוקר. בשני המקרים, שם המשחק הוא קבלת שוחד.
ממתינה לך חקירה גם בפרשת ההטבות הכספיות הנדיבות שהעניק משרד התמ"ת, בעת שכיהנת בראשו, לכמה מלקוחותיו של עו"ד אורי מסר, שותפך לשעבר במשרד הפרקליטים הירושלמי שלך, וזאת בניגוד להמלצות הדרג המקצועי במשרד. עם חברך מסר, בעלה של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, עו"ד דוידה לחמן-מסר, שמרת על קשרים סמויים, מניבי הון, מאז נאלצת לעזוב, בגלל תפקידך הציבוריים, את משרדכם המשותף. אתה זה ששידכת אותו, למשל - ולא בכדי - ללקוח "שמן" מסוגו של ארקדי גידאמק בעסקת רכישת מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים. קרוב משפחה של מסר גילה לי לאחרונה שהוא היה סטודנט מצטיין וישר עד שהכיר אותך. הפתגם העממי אומר שמי ששוכב ליד כלב, שלא יתפלא שיש לו קרציות.
אם לא די בכך, מנהלת לשכתך הנאמנה, שולה זקן, הסתבכה באחרונה בחקירה שמנהלת המשטרה בימים אלה בחשד למעשי שוחד ושחיתות ברשות המיסים. בשיחה עם עיתונאים במהלך ביקורך בסין, הבעת תמיכה בה ואמון לא מסויג בחפותה. לא היתה לך ברירה אחרת. זקן מלווה אותך מזה שנים רבות, עוד מאז משרד הפרקליטים. כמי שעבדה לצידך בכל תפקידך הציבוריים, היא נחשפה למרבית סודותיך הכמוסים, ובכלל זה לעבירות שעברת במהלך השנים. היא עצמה היתה מעורבת, בין היתר, בפרשת האי היווני: כמנהלת לשכת בעיריית ירושלים, היא זו שהזמינה, בשמך, את שר החוץ היווני לסעודה חגיגית בעיר, לבקשת איש העסקים דוד אפל, שחפץ לזכות בתמיכת צמרת השלטון ביוון בתוכניתו להקמת פרויקט נופש באחד מאיי המדינה. לא יכול לסרב לאפל, שתרם כספים למערכת הבחירות שלך כשהתמודדת מול אריאל שרון על הנהגת הליכוד. תמיד ידעת כיצד לגמול, על חשבוננו, לאילי הון שתמכו בך. הקופה הציבורית תמיד היתה עדיפה בעיניך על הקופה הפרטית שלך, שהתמלאה עד מאוד במשך השנים בזכות חבריך שועי העולם.
אך טבעי שהדבר האחרון שאתה רוצה הוא שזקן תפתח את פיה בחקירת המשטרה, שהרי מי יודע, עדותה עלולה להוביל לנושאים הקשורים לעבודתה איתך, מה גם שאני מוכן להמר על כך שהיית מודע לחלק ניכר ממהלכיה הסמויים ברשות המיסים. אתה עצמך הקפדת מאז ומתמיד לשמור על קשרים אישיים עם העומדים בראש מערכת המסים, ומסיבה טובה: רצית שרשויות המס לא יציקו לך יתר על המידה ולא יחטטו בחשבונות הבנק שלך ובנכסיך הפיננסיים הגלויים והחבויים. אין טעם להרחיב, אהוד: אתה יודע בדיוק על מה אני מדבר.
ההכרה הציבורית באופייך המושחת הולכת וגדלה. בסקר שנערך ערב הבחירות האחרונות, עשרים ואחד אחוזים מהנשאלים טענו שהשחיתות היא נושא שמעסיק אותם. והנה, בסקר שערכה ד"ר מינה צמח בימים אלה, בעבור תוכנית בערוץ הכנסת שבה הוזמנתי להשתתף לצידה, התברר כי כיום סבורים כבר שמונים ושבעה אחוזים (!) מהאזרחים שישראל היא מדינה מושחתת. לא למותר לציין שרבים מהם סבורים שאתה פוליטיקאי מושחת. אין לי ספק שגורלך נחרץ להיכנס לדפי ההיסטוריה של המדינה, לדיראון עולם, כאיש שהשחית אותה עד היסוד, וזאת בלי שאיש משרידי נאמניך וחסידיך באקדמיה ובתקשורת יצליחו לשכתב או לתלוש את הדפים.
אהוד, אני קורא לך לעשות את הצעד הנכון, לטובת כולנו: הודע מיד על התפטרותך. אולי בכך תתרום משהו חיובי לבלימת תהליך ההרס המוסרי של המדינה שלו אתה אחראי. זה ייזקף לזכותך. והרי תמיד התגאית בכך שטובת המדינה עומדת לנגד עיניך.

תאריך:  20/01/2007   |   עודכן:  21/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריה אבנרי / Arie Avneri
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אולמרט, לך הביתה
תגובות  [ 142 ] מוצגות  [ 134 ]  כתוב תגובה 
1
מי יתן ואולמרט ישמע בעצתך ל"ת
אולמרט הביתה  |  20/01/07 10:43
2
שכעת איש עסקים ישראלי
זיסר  |  20/01/07 10:47
3
מר אבנרי, אתה תמים לחשוב שלרב מושחת אולמרט יש שמץ של מצפון. הוא לא ילך עד שיופל! ל"ת
חץ  |  20/01/07 10:52
4
אולי ניתוח העפעפיים יעזור לו לראות את המציאות
נועם צ.  |  20/01/07 11:03
5
אריה בוא ואומר לך מדוע אולמרט לא יילך הביתה
נסים גבאי  |  20/01/07 11:12
6
כול הכבוד לכותב, יישר כוח. ל"ת
ZU  |  20/01/07 11:12
7
בזכות אבנרי אנחנו יודעים שאולמרט מושחת
יצחק ישראלי  |  20/01/07 11:16
8
אריה אברני- אתה אריה של ממש. יישר כוח וכל הכבוד! ל"ת
ע  |  20/01/07 11:20
9
גם אולמרט וגם אבנרי נמאסו ל"ת
נמאסתם  |  20/01/07 11:35
 
- גם טיפשים כמוך נמאסו
המשקיף   |  20/01/07 12:43
10
מצטרפים לבקשתו של אבנרי: "אולמרט לך הביתה" עכשיו!! ל"ת
ועד הקבוצניקים  |  20/01/07 11:43
 
- ומה לגבי שחיתות הקיבוצים
עירוני  |  20/01/07 14:56
 
- גיוס מתנדבים בקיבוצים
דובר אומ"ץ   |  20/01/07 15:00
 
- לקיבוצניקים ולגולשים אכפתיים חשוב
שושפרי   |  20/01/07 19:23
11
טור מאכזב
ארגמן  |  20/01/07 11:45
 
- השבעיה המושחתת
שומר סוד  |  20/01/07 14:33
 
- ארגמן - מי אתה באמת?
כוכב"י (כולו כלב ביג'י יומו)  |  20/01/07 14:41
 
- שפן ארגמני פחדן
עמיקם לוין  |  20/01/07 18:48
12
חזק ואמץ
אנכי  |  20/01/07 11:55
13
האמת על אולמרט. והסוף המר.
פטריוט ישראלי  |  20/01/07 11:58
 
- חבריו של אולמרט מתחילים לנטשו
שי רון   |  20/01/07 15:57
14
חזק, ממש חזק, שחכת עוד משהו לציין.....
טוהרת המידות  |  20/01/07 12:02
15
בושה בשם "אולמרט"
פטריוט ישראלי  |  20/01/07 12:05
16
לאריה אתה נלחם כלביא "יישר כוח"
שושפרידמן  |  20/01/07 12:11
17
אריה, נסראללה מודה לך
איחולים לאריה  |  20/01/07 12:40
 
- מעניין מה המשכורת שאתה מקבל מאולמרט המתועב
אזרח ישראלי  |  20/01/07 13:47
 
- לאדם ישראלי לך הביתה יא מגעיל שכמוך ל"ת
ברננדו  |  20/01/07 15:58
 
- ונסראללה מודה גם לך, חלאה שכמותך
טוהרת המידות  |  20/01/07 13:47
 
- יש רק בנאדם אחד שמסוגל לרדת כלכך נמוך
allmerd  |  20/01/07 20:43
18
מה פתאום שאולמרט ילך מרצונו? מי יכריח אותו?
יהודה דרורי  |  20/01/07 12:40
19
שמות העתונאים
עורך דין לא ידוע  |  20/01/07 12:41
20
באתר"דבקה" חיזבאלה משתלט על יוניפל
רונית חיפה   |  20/01/07 12:47
 
- לרונית,-בדבקה כתוב גם על600מיליון$
אמיר --- חיפה  |  21/01/07 21:58
 
- לרונית,-בדבקה כתוב גם על600מיליון$
אמיר --- חיפה  |  21/01/07 21:59
 
- החונטה וגרוריה(אריה)מעסיקים אותנו במילחמות שהם פרטיות שהם מנהלים נגד ניבחרינו, בזמן איום חיצוני ל"ת
ואין פלא כלל,כי הם היו וישארו בוגדים  |  26/02/07 13:34
 
- Debka is full of crapp. what a joke news site
Florida Jack  |  22/01/07 16:36
21
מכתב נוקב בשם כולנו
שאול הגלילי  |  20/01/07 12:57
22
אולמרט הטיפש לא ילך לבד. צריך לבעוט אותו !
ידידיה נבון  |  20/01/07 13:01
23
הירושלמים יספרו לכם
א. ירושלמי  |  20/01/07 13:55
 
- דנקנר כתב לפני הבחירות על אולמרט
שושפרי   |  20/01/07 14:34
24
אולמרט - תישאר. התרגלנו אליך.
תחי מדינת השחיתות  |  20/01/07 14:28
25
אולמרט כסימפטום
קורא  |  20/01/07 14:32
 
- קורא קורא, כמה שאתה נאיבי וקצת לקוי הבנה, סליחה..
ווי  |  20/01/07 15:28
 
- אתה טועה
יודע דבר1   |  20/01/07 17:53
26
אולמרט לך הביתה! נו לך כבר, שמעת?
כוכב"י  |  20/01/07 14:54
27
נתתי לדנקנר 50000$ אופציות, למה לא?. שלח לחמך.
אני מיקי אלבין המיליונר המנוח  |  20/01/07 15:29
28
למה להעליב את הכלבים
בעל כלב  |  20/01/07 15:48
29
אות אביר השלטון לאולמרט
חבר התנועה  |  20/01/07 16:01
 
- תשובה לחבר תנועה
עוד חבר תנועה  |  21/01/07 12:44
30
למה שילך? יותר טוב ישיבה בממשלה מאשר ישיבה בכלא  ל"ת
שימשון  |  20/01/07 16:15
31
אבנרי לך הביתה!!
מאיר אברהם  |  20/01/07 16:43
 
- לא להתבלבל
duducohn  |  20/01/07 21:01
 
- דודו כהן איל אהבל,הם לא מתבלבלים.
זה אני  |  21/01/07 11:53
 
- מאיר ! לך הביתה !!
אחת מהצפון  |  21/01/07 13:03
32
לבי נתון לך. שדודך ילך כבר כדי שהשם אולמרט לא יזוהה עם :
לעו"ד יאיר אולמרט מרחובות  |  20/01/07 17:07
 
- יאיר אף גרוע יותר מהדוד שלו
allmerd  |  20/01/07 18:25
33
וקח איתך את חבריך. את כולם.
השחתתם את הארץ  |  20/01/07 17:28
34
חזק ואמץ!!!
אליהוא  |  20/01/07 17:41
35
אני פשוט מצטרף לאריה אבנרי.
אמנון לוי  |  20/01/07 17:44
36
עתונאים נוספים קיבלו אופציות
מלאך המוות  |  20/01/07 18:29
37
הפקיד שנוזף בשרי ממשלה - שערוריה ואפילו לא חוצפה
לחכם מימון - מזכיר הממשלה  |  20/01/07 18:49
 
- אולמרט יקריב את כולם
זכריה  |  20/01/07 20:13
38
אריה אתה צודק ומשכנע
אריאל ה.  |  20/01/07 19:42
39
הצבוע בעל הזיכרן הקצר
אחד-העם  |  20/01/07 20:00
 
- אתה טועה
א. אבנרי  |  20/01/07 21:31
 
- לו הכרת את אבנרי לא היית כותב כך
אריאל צורי  |  22/01/07 10:51
40
ברוך השם שאבנרי התעורר
אוי לי מאבנרי  |  20/01/07 20:06
 
- אל תאיים
הנחש  |  20/01/07 21:35
 
- לנחש
ולרי און  |  20/01/07 22:14
 
- גם אני מסתייגת מהאיומים
גילה צוריאל  |  21/01/07 06:34
41
המדינה משוועת לפוליטיקאים תמימים וישרי דרך. כיצד מעודדים אנשים כאלו, לפעול? ל"ת
הניה  |  20/01/07 20:08
42
ספינה ושמה אולמרט
אזרח העולם  |  20/01/07 20:19
43
מתגברת הסבירות לגבי ההתנתקות
רוני 31  |  20/01/07 20:22
 
- לרוני מסר
מודאגת  |  21/01/07 23:15
44
תודה רבה לכם אריה ויואב עיתונאים אמיצים!
בר עדין  |  20/01/07 20:59
45
כל עם מקבל את המנהיגות הראויה לו
אהרון שמעון  |  20/01/07 21:24
46
אריה שואג מי לא יקרא
אתי ל"א  |  20/01/07 22:13
47
מי כמוך אריה מול שועלים
אוהב צדק  |  20/01/07 22:44
48
אריה אתה גיבור ואמיץ
קוראת ותיקה  |  20/01/07 23:05
49
אריה השפן הקטן ל"ת
נמאסת  |  20/01/07 23:53
 
- ואת אמבה שימיה קצרים ל"ת
אורי ב.  |  22/01/07 10:43
50
כל מילה בסלע !!! ל"ת
אולמרט, לך הביתה  |  21/01/07 00:07
51
רגע, אבל לאיזה בית ???
שמאלמרץ  |  21/01/07 00:08
 
- מה פתאום שילך הביתה. מקומו בבית האסורים ל"ת
פנחס  |  21/01/07 00:43
52
אריה. יישר כוח! איתך עוד יש תקנה למדינתנו. ל"ת
מונטלו  |  21/01/07 00:35
53
סוף תחמן ונוכל(אולמרטוס דה לה מאפיונריטו) לתליה...ועדיף מהר ל"ת
אנג'לו דה לה יזראליטו  |  21/01/07 00:48
54
OLMERT is CORRUPT like A.BARAK ל"ת
ASK THE POLICE  |  21/01/07 03:13
 
- Olmert with many houses and suspected "deals"...!l ל"ת
CORRECT  |  22/01/07 03:26
55
אולמרט לך הביתה
נורה  |  21/01/07 05:47
56
אני כבר נוטש את הספינה הטובעת לפני שיהיה מאוחר מדי ל"ת
עכבר שמן  |  21/01/07 05:49
57
בקרוב ההתנתקות הגדולה והתשקורת והאליטות יריעו לי ויעטפו אותי בחוטי פשתן כיאות לאתרוג של מצווה ל"ת
אולמרט: מצטער לאכזב אתכם  |  21/01/07 05:59
58
עתונאים סעיינים
חיים קירש  |  21/01/07 06:39
59
קדימה כול המושחתים בקדימה הביתה ל"ת
מאיר  |  21/01/07 07:37
60
קדימה כול המושחתים בקדימה הביתה ל"ת
מאיר  |  21/01/07 07:37
61
די שמענו אותך...
אוהד33  |  21/01/07 10:46
62
אריה לך הביתה
אחד שנמאס לו  |  21/01/07 11:33
63
עיתונאי
סתם אחד  |  21/01/07 11:39
64
אבנרי לך הביתה.
אוהד קדימה  |  21/01/07 11:50
 
- אבל אין דבר כזה
zolen  |  21/01/07 12:54
 
- ליצני החצר של אולמרט גויסו לכתיבת תגובות
עינת ל.  |  22/01/07 00:56
65
במקום בו נכשל נסראללה . . .
zolen  |  21/01/07 12:51
66
אריה ! תמשיך - אנחנו אחריך !! ל"ת
אחת מהצפון  |  21/01/07 13:06
67
זה פשוט לא מובן...
אחת מהצפון  |  21/01/07 13:09
68
ישר כח אריה. ההגונים איתך. המושחתים תוקפים אותך. ל"ת
אוריאליק  |  21/01/07 14:20
69
כל העיר במשך כהונת אולמרט
אמא לחיילים  |  21/01/07 15:07
70
עלובי החיים
אזרח פשוט  |  21/01/07 15:15
71
אריה תהיה חזק בשביל כולנו
ג.ר.  |  21/01/07 20:12
72
אריה, תהיה חזק בשביל כולנו
ג.ר.  |  21/01/07 20:13
73
הכל ידוע ובכל זאת מילים כדורבנות
עינת ל.  |  21/01/07 20:16
74
אריה אבנרי לך הביתה
מיכאל ממיתר  |  21/01/07 20:41
 
- עוד תגובה בשכר מאנשי שלומו של אולמרט  ל"ת
מספיק ....  |  21/01/07 21:42
75
אבנרי הנודניק האטומי
אמנונן  |  21/01/07 21:31
 
- עוד אחד שקיבל תשלום מאולמרט ל"ת
די...עם השחיתות  |  21/01/07 21:41
76
כל הכבוד לעיתונאי שכותב את האמת ל"ת
בלי כחל ושרק !!!  |  21/01/07 22:09
77
אולמרט הגיע בטעות לראשות הממשלה
מוזאר  |  22/01/07 00:37
78
כל מילה אמת ולכן אולמרט לא יתבע אותו ל"ת
אולמרט לא יתבע   |  22/01/07 00:40
79
bravo bravo to you arie ל"ת
ben haaretz  |  22/01/07 10:23
80
אבנרי-כל הכבוד-כל מילה בסלע!!
רמי.ב.  |  22/01/07 11:13
81
Mr Avneri you are the best  ל"ת
u-l barcelona spain  |  22/01/07 17:14
82
צריך להעמיד את אולמרט לדין באשמת רצח החיילים בסולוקי
לורנס איש ערב  |  22/01/07 19:29
83
הנה קרב ובא ברק..אריה ,הצילנו נא!!!
אריה-כל יכול.  |  22/01/07 20:20
84
יש לבדוק מה עשה אולמרט במלחמה ל"ת
דקה דקה !  |  22/01/07 21:13
85
לאולמרט יש חשובנוצת בנק בשווייץ
מזועזע  |  22/01/07 22:21
 
- Bank Acc :
E Jafet   |  23/01/07 17:22
 
- נו, וההפקדות של מעסיקי אריה מופקדות בCENTRAL BANK OF PANAMA ל"ת
רוצה מס. חשבון?  |  26/02/07 13:40
86
לזוכה פרס הישראלי לביקורת בתקשורת
אהרון שמעון  |  23/01/07 11:05
87
חותמת על המכתב! כל הכבוד! ל"ת
מיכל ג.  |  23/01/07 12:19
88
תגובה
שרה י  |  23/01/07 14:17
89
תגובה
שרה י  |  23/01/07 14:17
90
אולמרט קבע את הכלל שאם יומלץ על
מישל חדד עו"ד וחוקר  |  25/01/07 22:21
 
- אריה שוב מיתחזה?חיפסתי בספרהטלפוניםאין עו"ד מישל חדד  ל"ת
אריה: אני ואני ואני ואני ואני  |  22/02/07 13:15
91
ע"פ אבנרי האובססיבי גם ניהול המילחמה זו שחיתות? ל"ת
חשבתי שאבנרי מטפל בשחיתות  |  22/02/07 12:56
92
"על דאטפת אטפוך וסוף מטיפך יטופון". ל"ת
אריה זה הילל,והכוונה אליך  |  22/02/07 12:57
93
מה אריה עשה בחייו חוץ מללכלך על אחרים ל"ת
שרות מיוחד?תרומה מיוחדת? פארזיט  |  22/02/07 13:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
ההתכנסות הישראלית לתוך הקו המיליטריסטי אינו נובע מאהבת המיליטריזם    זו המסקנה המתבקשת מהבנת האיומים האסטרטגיים על מדינת ישראל ובנכונות ליטול חלק במאבק על דמותו של העולם בו אנו חיים, על הדמוקרטיה וזכויות האדם וכנגד האידיאולוגיה הקיצונית המאיימת להחזיר את הגלגל לתקופות החושך הנוראות ביותר בהיסטוריה
רונן ליבוביץ
חילופי דברים קשים נשמעו השבוע שוב במליאת הכנסת    ראש הממשלה וחברי כנסת התקוטטו מילולית ומצאו עבודה לוועדת האתיקה של הכנסת    בין לבין, הקדישו חברי הכנסת את הזמן לכבד את זכרו של יורי שטרן שהלך השבוע לעולמו    חבל שנפגעי הפוליו מרגישים כי אותם לא מכבדים
יראון פסטינגר
עצמאות ואי תלות המערכת השיפוטית הינם עיקרון יסודי במשטר הדמוקרטי    מוטב כי ראשי המערכת יפעלו לשינוי דרמטי בדרכי פעולתה של הוועדה לבחירת שופטים
משה עשור
אנו מצויידים בהגנה מפני הזעזועים העצומים אותם אנו חווים במהלך חיינו    קיבלנו כף רגל בעלת ארבעה בלמי זעזועים התומכים בכל הגוף
ד"ר שילה ה. רולף
סקירת זכויותיהם של הסטודנטים במדינות שונות של האיחוד האירופי ובארה"ב    מסמך של מרכז המחקר והמידע של הכנסת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il