X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מסקר שנערך בקרב צעירים עולה כי הפרמטר החשוב ביותר בבחירת רכב חדש הוא הבטיחות - ורק לאחר מכן המחיר והביצועים
▪  ▪  ▪
הבחירה של הצעירים [צילום: AP]

צעירים חולמים על רכב שטח שחור של ב.מ.וו - כך עולה מסקר שערכה חברת פאנלס עבור חברת הפרסום לצעירים, לעומק התודעה. הסקר כלל 300 נשאלים בני 35-18.
הבשורה הטובה היא ש"חינוך השוק" מתחיל להניב פירות, וצעירים מכירים בחשיבותה של הבטיחות. 35% מהם ציינו אותה כפרמטר החשוב ביותר בבחירת רכב חדש, לפני המחיר (25%) והביצועים (17%). הבטיחות חשובה לנשים יותר מאשר לגברים, וחשיבותה עולה עם הגיל.
מכונית החלומות היא עדיין רכב שטח (28% מהנשאלים), כשאחריה דווקא מכונית משפחתית (24%), לפני מכוניות ספורט או יוקרה. היצרן המועדף הוא ב.מ.וו (19%), נתון המעיד על עוצמת מותג גבוהה, העולה על נתח השוק של היצרן בקרב הצעירים. במקום השני נמצאת מאזדה, ובשלישי - פולקסווגן.
במפתיע, אלה אינם המותגים שנחשבים צעירים בקרב הנשאלים בסקר. חצי מהנשאלים לא מאמינים שיש מכוניות המתאימות יותר לצעירים, ובקרב אלה שכן - מובילה פיז'ו (10%), כשבמקום השני נמצאת סיאט.
רוב יצרני הרכב נתפשים כנייטרליים גם מבחינה מגדרית, אך יש יוצאי דופן. סוזוקי, המתמחה במכוניות וברכבי שטח קטנים, נחשבת מותג נשי, בעוד שב.מ.וו, אלפא רומיאו ושברולט נתפשות כמותגים גבריים.
רוב הצעירים יעדיפו לרכוש רכב ולא לקבל אותו בליסינג. צבע המכונית המועדף על צעירים בישראל הוא שחור, כאשר במקום השני אצל הנשים נמצא הכחול, ואצל הגברים - הלבן.
זיו פופלובסקי, מנכ"ל לעומק התודעה, אמר כי "הצעירים משפיעים מאוד על בחירת הרכב השני במשפחה. חשוב להם באיזו מכונית יראו אותם, וגם באיזה מכונית יראו את ההורים שלהם. בניגוד למה שעלה מהסקר, צעירים רוצים לקבל מכונית מהעבודה אם זו הטבת שכר משמעותית - גם אם הם מעדיפים לבחור את הדגם בעצמם".

פורסם במקור באתר דה מרקר
תאריך:  19/05/2009   |   עודכן:  19/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צעירים מעדיפים ב.מ.וו שחורה - ובטוחה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורה קורן
בפרויקט יושקעו 5 מיליארד דולר והעבודות יימשכו 20 שנה - כך דיווח העיתון "טיימס"
טל לוי
המכירה תמורת 101 מיליון שקל וברווח של 12 מיליון שקל    לאומי החזיק 6.4% ממניות אגוד שעלו מתחילת השנה ב-57% אך איבדו 36% בשנה האחרונה
רותה קופפר
בדיחה שסיפר אלק בולדווין אצל דיוויד לטרמן מעוררת זעם בפיליפינים, שם כבר יש מי שמאיים להכות אותו אם יגיע למדינה
יעל פולק
מדד הנדל"ן קפץ ב-4%    מדדי מניות היתר עלו בכ-3%    מכתשים אגן הוסיפה 5.5%
עופר וולפסון
עלות סל קניות ירדה ריאלית בכ-0.6%    הסל הממוצע מסתכם ב-2,057 ש"ח    כרבע ממשקי הבית צמצמו כמויות קנייה    רבע אחר ממשיכים להוציא יותר מ-3,000 ש"ח על מזון בחודש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il