קבוצת ביג מרכזי קניות, המפעילה ומנהלת 12 מרכזי קניות פתוחים ברחבי הארץ, תשקיע כ-800 אלף שקלים בארוע ה"ביג סייל", שהינו ארוע מכירות סוף העונה המסורתי, אשר יתקיים בין התאריכים 6-4 ביוני.
מדובר בסופשבוע של מכירות סוף עונה והנחות גורפות בכל חנויות מרכזי ביג, במסגרתו יציעו מיטב הרשתות המובילות במרכזים מגוון פריטים בהנחות גדולות. את מכירות ה"ביג סייל" ילווה קמפיין טלוויזיוני, רדיו, ומודעות בעיתונות ארצית ומקומית באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן תחת הסיסמה "שלושה ימים של חסכון ענקי".
חי גאליס, סמנכ"ל ניהול מרכזי ביג, מציין כי תזמון מבצעי ה"ביג סייל", הזוכים בכל שנה לביקוש גבוה, הוקדם השנה בשל המיתון אשר מביא לחוסר וודאות כלכלית בקרב הצרכנים: "מבצעי סוף העונה המוקדמים הינם דרך טובה לסייע לצרכנים ברכישת מוצרים באופן חסכוני וכדאי יותר ובכך להגביר את ביטחונם הכלכלי, וכן לסייע לרשתות הפועלות במרכזים להגדיל מכירות בתקופה לא פשוטה זו".
עוד מציין גאליס, כי למעלה מ-600 אלף איש צפויים לפקוד את המרכזים השונים במהלך הביג סייל, גידול צפוי של כ-200% בכמות המבקרים. הגידול הצפוי בפדיונות נע בין 150%-200% במהלך ימי המבצע. לדברי גאליס היתרון האיכותי של ה"ביג סייל" נעוץ בעובדה כי כל חנויות מרכזי ביג משתתפים במבצע, כ-400 חנויות שונות, המשתייכות לכ-100 רשתות מובילות.
קבוצת ביג מרכזי קניות, מובילת קונספט מרכזי הקניות הפתוחים בישראל, נמצאת בשליטת האחים יהודה ורוני נפתלי ובניהולו של איתן בר זאב קבוצת ביג מרכזי קניות, הינה רשת ממותגת בפרישה ארצית, המפעילה ומנהלת 12 מרכזי קניות פתוחים ברחבי הארץ, הממוקמים על צירי תנועה מרכזיים, הגישה אליהם נוחה ותמהיל החנויות מגוון בולטת ושטחי חנייה מרווחים. תנאים אלו מאפשרים ללקוחות לבצע את כל קניותיהם בצורה מרוכזת ובנוחות וביעילות מירבית.