X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת לאומי וחברת מטריקס
▪  ▪  ▪

קבוצת לאומי בסיוע חברת מטריקס השלימו את אחד הפרויקטים הגדולים והחדשניים ביותר בעולם האינטרנט הישראלי: חידוש והקמת מערך ה-e-Banking של לאומי, המאפשר לקבל מידע פיננסי ולבצע מגוון רחב של פעולות בנקאיות באמצעות האינטרנט.
במהלך שנת 2008 השלימה מטריקס את הקמת אתר לקוחות לאומי וכעת הושלמו יתר האתרים של קבוצת לאומי עם העלאת האתר עבור לקוחות הפרימיום של הבנק, וללקוחות "הישיר הראשון". עם השלמת הקמת כלל אתרי הבנק נהנים מאות אלפים מלקוחות קבוצת לאומי מאתרים מחודשים המגלמים אפשרויות מגוונות יותר לקבלת מידע וביצוע פעולות בנקאיות באופן נגיש וידידותי. מדובר באחד מפרוייקטי האינטרנט החדשניים ביותר בישראל.
מערך ה-e-Banking של לאומי פועל במסגרת תפיסת "לאומי דיגיטל", על-פיה יכולים הלקוחות לקבל מידע ולבצע פעולות בקלות ובמהירות במגוון ערוצים ישירים ומתקדמים: אינטרנט, טלפון, עמדות שירות עצמי, טלפון סלולרי, דואר אלקטרוני ועוד.
מערך האינטרנט החדש של לאומי הוקם על בסיס תשתית מערכת הבנקאות המקוונת Voyager של חברת Fiserv, המיוצגת בישראל על-ידי מטריקס ומותקנת בבנקים וגופים פיננסים רבים בארה"ב. מערך האינטרנט החדש של קבוצת לאומי מייצג מהפכה בתחום ממשק המשתמש, הוא ידידותי ונוח לעבודה לכל לקוח. מערך האינטרנט מאפשר לבצע פעילות בנקאית תחת ממשק משתמש אחד. פעילות זו כוללת, בין היתר, את ביצוע פעולות בחשבון הבנק, מידע על כרטיסי אשראי, ביצוע השקעות, קבלת מידע כלכלי ועוד. המערכת מספקת יכולות פרסונליזציה מתקדמות אשר מאפשרות לבנק להעביר ללקוחות מידע והצעות שיווקיות אישיות לכל לקוח על-פי הפרופיל האישי שלו. במערכת שולבו טכנולוגיות מקדמות של אבטחת מידע בהתאם לדרישות המחמירות ביותר בתחום. הפיתוח בוצע באמצעות טכנולוגיית .NET של מיקרוסופט.
לדברי יצחק מלאך, סמנכ"ל בכיר וראש מערך תפעול ומינהלה בלאומי, נעשה חידוש מערך האינטרנט של לאומי כחלק מן האסטרטגיה של הבנק להגביר שימוש בערוצים הישירים בקרב הלקוחות. "האתר החדש תוכנן ונבנה כך שהוא מאפשר ללקוח לקבל מידע רב ומגוון יותר ולבצע פעולות רבות יותר, בממשק פשוט וידידותי למשתמש, עם יכולות פרסונליזציה מתקדמות. מטרתנו היא לאפשר ללקוח לקבל שירות זמין ונגיש יותר בכל אחד מהערוצים הישירים של הבנק, דבר המאפשר לו לחסוך זמן וכסף", אמר מלאך.
דליה רובינסון, מנהלת חטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות במטריקס, ציינה כי מטריקס גאה להיות חלק מפרויקט מצליח זה. "למטריקס מוניטין רב ונסיון מצטבר רב ביישומי אינטרנט והקמת פורטנים. השכלנו ליצור התמחות מיוחדת בתחום הערוצים בכלל ובאינטרנט בפרט למוסדות פיננסים ובנקים. מטריקס הקימה את אתרי האינטרנט של בנק המזרחי-טפחות, בנק איגוד, לאומי קארד, כאל, פורטל בנק הפועלים ועוד. אחד מהיתרונות הבולטים שלנו הוא היכולת להסתכל ולספק ידע ושירותים על-פני תמהיל הערוצים של האירגון עם לקוחותיו, שותפיו וספקיו ולסייע ללקוחותינו במיקסום הקשרים עם לקוחותיו ויצירת חוית משתמש טובה יותר", אמרה.
אמיר שרי, מנהל אגף אינטגרציה בחטיבת הפתרונות הפיננסים והטכנולוגיות של מטריקס, אמר כי מדובר באחד הפרויקטים הגדולים ביותר בישראל בתחום האינטרנט וכן בעולם הבנקאות, הפועל על-פי הסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר. "זכייתה של מטריקס במכרז והעדפתה על-פני שורה של חברות גדולות בתחום המחשוב, מהווה הצבעת אמון של הבנק במטריקס ובמובילותה בשוק המחשוב הבנקאי הפיננסי. הצלחת פרויקט ועמידתו ביעדים הינה תודות לשיתוף הפעולה עם הגורמים המקצועיים של בנק לאומי. זהו עוד אחד משרשרת של פרויקטים בנקאיים של מטריקס בבנקים בישראל. למטריקס ניסיון רב ביישום מערכות ליבה בנקאיות, מערכות לניהול פעילות שוק ההון, שילוב כלי אינטגרציה, הקמת אתרי אינטרנט, ופיתוח מערכות ייעודיות", הוסיף שרי.

תאריך:  04/06/2009   |   עודכן:  04/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il