גליה מאור, מנכ"ל בנק לאומי, צפויה להצטרף בעתיד הקרוב לקהילת הבלוגרים. בנוסף למאור יצטרפו גם אייל בירן, ראש אגף בנקאות ישירה בבנק ותמר יסעור, ראש מערך השיווק בבנק, לקהיליית הבלוגרים. את חיידק הכתיבה שעתיד לתקוף את בכירי הבנק מלווה קמפיין רחב היקף להשקת המותג "לאומי דיגיטל" - השם אותו העניק הבנק למכלול הערוצים הישירים אותם הוא מציע ללקוחותיו, ביניהם שירותים אינטרנטיים וסלולריים. יחד עם הבלוגים שיושקו תחת השם 'לאומי בלוג', יפתח הבנק גם פלטפורמת טוויטר - 'לאומי טוויטר'. במסגרת המהלך השיווקי השיק משרד מקאן-אריקסון קמפיין הכולל פרסומות טלוויזיה, מודעות בעיתונות ובאנרים באינטרנט. היקף ההשקעה בקמפיין הוערך ב-11 מיליון שקל. הקמפיין מעודד את לקוחות הבנק להרחיב את פעילותם בערוצים הישירים ויתן להם החזר עמלות של עד 320 שקל בשנה.
ימים ספורים לאחר השקת הקמפיין של מקאן-אריקסון הודיע הבנק על עלייתם לאוויר של האתרים המרכזיים של הקבוצה. עיון מדוקדק יותר בפרטי ההכרזה העלה כי הקמת האתר ללקוחות לאומי הסתיימה עוד ב-2008. האתרים ללקוחות הפרימיום של קבוצת לאומי וללקוחות "הישיר הראשון" הושלמו מספר שבועות לפני ההכרזה. בשיחה עם TheMarker IT שהתקיימה במקביל לעליית הקמפיין ציין אמיר שרי, מנהל אגף האינטגרציה בחטיבת הפתרונות הפיננסים והטכנולוגיות של מטריקס, החברה שהקימה את האתרים, כי העבודה על אתרי לאומי לא הסתיימה וכי בהמשך צפויים לעלות לאוויר אתרי בנק איגוד ובנק ערבי ישראלי.
מערך האינטרנט של לאומי הוקם על בסיס תשתית מערכת הבנקאות המקוומת של Voyager של חברת Fiserv. בפרויקט הקמת תשתיות האינטרנט של הבנק, פרויקט כוכב, מועסקים כ-70 מעובדי מטריקס. מטריקס זכתה בפרויקט לחידוש מערכות הבנקאות באינטרנט של הבנק ב-2005. לפי הערכות היקף השקעה בפרויקט נע בין 22 ל-45 מיליון שקל.