משרד הפרסום "אליקים הרמן & נהרדעא" מרחיב את פעילותו עם הצטרפותם, לאחרונה, של תקציבים חדשים ביניהם: רשת האופנה "בוניטה", רשת "זר פור יו", רשת "אקססורייז", שעוני ,EMBOSS קבוצת D.I, יבואני שעוני ומשקפי "דיזל", "פוסיל", "דונה קארן", "אדידס" ועוד.
מהלך זה הינו חלק מאסטרטגיית התרחבות וכניסה לתחומי האופנה והלייף סטייל, תהליך שהחל עם הצטרפותו של גולן נהרדעא כמנכ"ל משותף במשרד.
לדברי דני אליקים, מנכ"ל "אליקים הרמן & נהרדעא": "הכניסה לתחומי האופנה והלייף סטייל הינה מהלך טבעי ומתבקש,למשרד שמטפל מזה מספר שנים בקבוצת המותגים של קבוצת גיבור סברינה: פיקס, פיקס מן, קנקן, קשרל סברינה ועוד. כבר בשבועות הקרובים אמורים להצטרף לשורותנו מספר לקוחות, ומותגים חדשים עמם אנו בהליכים של חתימה על הסכמים".
תקציבים נוספים בהם מטפל המשרד הם: אגד, טונה סטארקיסט,יעקובי,סבארו, קריית עתידים, עמידר, קבוצת פישמן (חלקי), קבוצת גיבור סברינה ועוד.
משרד "אליקים הרמן & נהרדעא" הוקם לפני כ-9 שנים ע"י דני אליקים, פרסומאי בעל ניסיון עשיר בתחומי השיווק והפרסום, אליו הצטרף ד"ר דן הרמן, מומחה לאסטרטגיה, פיתוח מותגים ויצירת יתרונות תחרותיים. לאחרונה חבר המשרד עם גולן נהרדעא, המתמחה בבניית מותגי אופנה וקונספטים בתחום הלייף סטייל.