X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דן אנד ברדסטריט ישראל
▪  ▪  ▪

אתר חדש מבית היוצר של חברת דן אנד ברדסטריט ישראל מציג בפני הגולשים תמונה גרפית, דינאמית ועדכנית ביחס לשוק הדירקטורים בחברות המרכזיות במשק.
הגלישה באתר יוצרת חוויית משתמש ייחודית, שבמסגרתה יוכל הגולש ללמוד מי הם קובעי המדיניות בחברות הגדולות ביותר, באלו חברות נוספות הם פעילים ואל מי הם קשורים. בנוסף, ניתן יהיה להתעדכן באופן שוטף על שינויים, הפסקות פעילות, מינויים חדשים, משרות דירקטורים פנויות וכן יוצג מידע משפטי על תפקידי, חובות וזכויות הדירקטורים.
נכון להיום, ניתן למצוא באתר מידע על כ-30 אלף חברות ו-50 אלף דירקטורים בחברות ציבוריות ופרטיות. "חברי הדירקטוריון הפכו לכוח משמעותי בחברות, והם האנשים שפעמים רבות מובילים את החברה ומתווים את המדיניות שלה", אומרים בדן אנד ברדסטריט, "באתר החדש יוכלו החברות לפרסם את הפרופילים של הדירקטורים, את איכותם וכישוריהם, את קשריהם, מה מניע אותם ומה המנוע שעומד מאחורי החברה".
האתר ישמש מאגר מידע נרחב עבור הציבור הישראלי, אשר במסגרתו חושפת החברה מגוון נתונים עדכניים שטרם פורסמו. בישראל רשומים כ-323 אלף דירקטורים פעילים. מספר האנשים המכהנים כדירקטורים בישראל הוא כ-207 אלף כאשר כ-150 אלף מהם מכהנים בדירקטוריון בודד.
עוד עולה מהנתונים, כי במהלך שנת 2008 התחלפו 13,022 דירקטורים במשק (הודעות על מינויים חדשים או על הפסקת פעילות של דירקטורים). אולם, ייתכן והמשבר הכלכלי משפיע גם על חילופי הדירקטורים במשק מאחר ובמחצית הראשונה של 2009 נרשמו "רק" כ-6,200 הודעות אודות מינויים או הפסקת פעילות של חברי דירקטוריונים.
מהנתונים שמפרסמת דן אנד ברדסטריט עולה, כי מנכ"ל חברת "נכסי אריאל", אורי אונגר, הוא "שיאן הדירקטורים" בישראל. אונגר מכהן כדירקטור ב-121 מועצות מנהלים של חברות שונות במשק. ניר גבעתי, סמנכ"ל הכספים בחברת "נכסי אריאל", הוא הסגן ברשימת "שיאני הדירקטורים" ומכהן ב-95 דירקטוריונים. במקום השלישי ברשימת שיאני הדירקטורים נמצא גדי גולן עם חברות ב-94 דירקטוריונים, ואחריו יגאל שרייבר עם 81. יצחק סוארי (77 דירקטוריונים) ואליעזר פישמן (75) נמצאים במקומות 5 ו-6 בהתאמה.
נתונים נוספים אותם ניתן למצוא אתר החדש:
  • בר רפאלי מונתה לדירקטורית בחברה לתועלת הציבור בתאריך 11.6.
  • אהוד אולמרט הוא הדירקטור בחברה חדשה, שפתח בעצמו באפריל האחרון.
ראובן קובנט, מנכ"ל דן אנד ברדסטריט ישראל, אמר היום כי "תפקיד הדירקטורים בחברות הפרטיות והציבוריות כבר מזמן אינו מסתכם בנמנום ואכילת בורקסים בישיבות. התפקיד הינו בעל אחריות רבה וחובות שלא ניתן להתעלם מהן. עד כה לא ניתן היה למצוא במקום אחד מידע עדכני ומלא על מועצות המנהלים והדירקטורים בישראל. דן אנד ברדסטריט הרימה את הכפפה והחליטה להקים את האתר הראשון בארץ שיוקדש כולו לדירקטוריונים ולדירקטורים במשק".

תאריך:  06/07/2009   |   עודכן:  06/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il