X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת מי עדן
▪  ▪  ▪
[צילום: ערן לם]

חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרלים הטבעיים בישראל, משיקה אסטרטגיה תקשורתית חדשה למותג במסגרתה תחזק את הבידול של המים המינרליים הטבעיים בכלל ושל מי עדן בפרט, דרך המקור והטבעיות. תשיק את האסטרטגיה בקמפיין חדש בהשקעה של למעלה מארבעה מיליון שקלים.
הקונספט החדש, יחבר את המים האיכותיים של מי עדן למקור הטבעי שלהם ברמת הגולן וידגיש את החוויה שמעניק החיבור לטבע. בנוסף, במהלך הקמפיין תחזור אחת הסיסמאות, הזכורות והאהובות ביותר בתולדות הפרסום בישראל: "מי עדן. השמפניה של הטבע".
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק במי עדן: "בעולם שבו הביקוש למים איכותיים רק עולה, מתחדד גם הצורך להדגיש את ההבדלים בין פתרונות המים השונים. הבידול של מי עדן מגיע בראש ובראשונה מהיותם טבעיים, המגיעים לצרכן ללא מגע יד אדם, ממקור מים קבוע ומבוקר, היישר מרמת הגולן. את הבידול הזה בדיוק תעביר האסטרטגיה התקשורתית החדשה של המותג, תוך שימת דגש על חויית השתייה והטעם".
"ממחקר רחב שערך באמצעות מכון - TNS טלסקר, עולה החוזקה הרבה של הסיסמא 'השמפניה של הטבע'", מוסיפה גזית. "סיסמא זו, אשר הובילה את מסעות הפרסום של מי עדן בין השנים 1988 ועד 1994 עדיין נמצאת באופן מובהק בתודעת הצרכנים. למעלה מעשור מאז שודרה מעל המרקע, הסיסמא עדיין משוייכת אצל רבים למי עדן. למען הדיוק 33.1%! משייכים אותה, באופן בלתי נעזר למי עדן. 57.5% זוכרים את הסיסמא. עם הרצון להדגיש את הבידול בין מי עדן לפתרונות המים האחרים, היה זה טבעי מבחינת מי עדן להתחבר שוב לסיסמא האהובה שמעבירה ומחדדת את המסר שלנו".
מרכיב מרכזי במהלך יתפוס קמפיין הפרסום, של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, שיכיל שלושה סרטי טלוויזיה, בהשתתפות דוגמנים בולטים דוגמת יואב ראובני ותמי טסקר (פרויקט מסלול). בקמפיין מתוארות סיטואציות עירוניות-יומיות (אימון חדר כושר, מעבר דירה וכיו"ב) במהלכן שותות הדמויות מי עדן, וברגע אחד, הן מועברות למרחבים הפתוחים, הטבעיים והמוכרים של רמת הגולן - מקור המים של מי עדן.
שלושת הסרטים, צולמו ברמת הגולן ונערכו באמצעות טכניקה ייחודית של מעבר תלת מימדי, שטרם בוצעה בישראל. לצורך כך, הופקד על מלאכת הבימוי גיא שגיא, שהגיע במיוחד מלוס אנג'לס, שם הוא עובד בשנים האחרונות.
כאמור, המהלך בהשקעה כוללת של למעלה מארבעה מיליון שקלים יבוא לידי ביטוי בתקשורת השיווקית של החברה בטלוויזיה, עיתונות ושלטי חוצות כמו-גם באמצעות פעילות קידום מכירות בהמשך השנה.

תאריך:  28/07/2009   |   עודכן:  28/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il