X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הוט
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

לאור ההצלחה חסרת התקדים של הסדרה "מחוברות", הודיעה היום חברת HOT כי היא תשדר עונה שנייה לסדרה שיצרו דורון צברי ורם לנדס. מחוברות היא סדרה יומית המשודרת מדי ערב בערוץ HOT3 בשעה 21:30 וב-HOT VOD ומורכבת מחמישה יומני וידאו אינטימיים של חמש נשים, אשר בכנות ובאומץ משתפות את הצופים במתרחש בחייהן בלי פילטרים ובלי הגנות.
הסדרה שעלתה לפני כחודש זכתה לבאזז חסר תקדים והפכה מיד לשיחת היום בברזיות, בפורומים השונים באינטרנט ובכלי התקשורת. "מחוברות" זכתה לגל אהדה נרחב ולתשבחות המבקרים שהגדירו אותה כ"אחת הסדרות הישראליות הכי טובות וממכרות בטלוויזיה" (ידיעות אחרונות), והכריזו עליה כ"יצירת מופת טלוויזיונית, חתרנית, מהפכנית, מבריקה... מרגשת ומצחיקה. כמעט כל סופרלטיב שתלבישו על מחוברות יתאים" (רייטינג).
לצד השידור הטלוויזיוני היומי זכתה הסדרה למאות אלפי הזמנות ב-HOT VOD וממוקמת בראש טבלת הצפיות של הפקות המקור ב-HOT VOD. גם באתר Ynet נשברו שיאי צפייה עם ממוצע של עשרות אלפי גולשים שצפו בכל פרק ואלפי טוקבקים שהגיבו ודנו בחייהן של הבנות.
חמשת הנשים המשתתפות בסדרה היו עד החודש האחרון אנונימיות ברובן לציבור הרחב ובמהרה הפכו לשיחת היום, כשמדי ערב אנחנו מקבלים הצצה בלתי אמצעית לחייהן האישיים והאינטימיים של חנה רטינוב בת ה-16 וחצי, תלמידה בתיכון בחולון, אליזרין וייסברג, סטודנטית בת 22, (זרוב.קום), סמל סקס בעולם ורוד, ליאת בר און בת ה-36, שמחפשת את הנסיך ורוצה נורא להביא ילד, דנה ספקטור, עיתונאית מצליחה בעלת טור פופולרי בידיעות אחרונות, בת 37, נשואה לאלכס ואם לילדה בת שנתיים ומירי חנוך, בת 42, אם ל-3 בנות ונשואה מחדש לשף אייל שני, בן זוגה ואביה של בתה הקטנה.
טלי גורן, מנהלת פיתוח התוכניות ועורכת הסדרה מטעם HOT: מחוברות היא הצלחה בכל קנה מידה - סדרה איכותית, מרגשת וחדשנית שייצרה שפה חדשה, מתחה את גבולות הז'אנר והצליחה הן ברייטינג והן בבאזז. מחוברות מצטרפת לשורה ארוכה של הפקות המקור המצליחות, האיכותיות והמדוברות של HOT. היא הביאה לנו המון גאווה והפכה את כולנו למחוברים ומכורים".
כחלק מהקמפיין לקידום הסדרה מחוברות תעלה HOT ביום רביעי הקרוב קיר פרסום ענק בגודל 150 מ"ר במרכז תל אביב בסמוך לכיכר רבין (פינת הרחובות אבן גבירול ושדרות דוד המלך) בו יופיעו חמש כוכבות הסדרה בצילום בגודל מלא. השלט בנוי מצילום ענק של הכוכבות ובמרכזו שמלת ענק שנתפרה במיוחד לדמותה של ספקטור. מדובר בחצאית ענק, הגדולה ביותר בעולם, המורכבת מ-100 מ"ר של בד שחור מתנופף שיראה למרחוק. כמו-כן תעלה HOT קמפיין מודעות בעיתונים השונים.
משרד פרסום: באומן בר ריבנאי; סמנכ"ל קריאטיב: יורם לוי; צוות קריאטיב: אודי עובדיה, יועד מיק; ביצוע: סטודיו ב.ב.ר; תקציבאות: יעל רון, נטלי זיו, סיגל צור.

תאריך:  04/08/2009   |   עודכן:  04/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il