חברת רב בריח החדשה, יוצאת בקמפיין פרסומי חדש לקולקציית דלתות ההייטק החדשות של החברה, תחת הסלוגן: "פלדלת החדשה. יפה יותר, חכמה יותר, חדשה יותר".
חודש בלבד, לאחר שחנכה במעמד שר התמ"ת ובכירי התעשיה הישראלית, את קו הייצור החדש שלה המייצר דלת בזמן שיא של 73 שניות והנחשב כמתקדם ביותר מסוגו בעולם, שעלותו כ-16 מיליון שקלים, חושפת רב בריח ביום שישי הקרוב (25.9.09), את קולקציית הדלתות המעוצבות החדשות שלה, בקמפיין פרסומי חדש, בהשקעה של 1.5 מיליון שקלים. במסגרת הקמפיין החדש שיישא את הכותרת: "פלדלת החדשה - יפה יותר, חכמה יותר, חדשה יותר", תחשוף רב בריח לראשונה גם שורה של טכנולוגיות חדשות ופורצות דרך פרי פיתוחה, המשולבות בתוך דלתות הביטחון הטכנולוגיות החדשות:
- מנגנון המתריע באמצעות סאונד כשהדלת נשארת פתוחה מעל 20 שניות.
- מנגנון תאורה אוטומטי המאיר את מנעול הדלת כשמקרבים את המפתח לפלדלת.
- מנגנון למניעת טריקה ADS - ANTI DOOR SLAM.
הקמפיין, עולה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, כולל פרסום בעיתונות הכתובה הארצית, עיתונות רוסית, עיתונות ערבית ובכל תחנות הרדיו האזוריות.