קבוצת ביג מרכזי קניות, המפעילה ומנהלת 14 מרכזי קניות פתוחים ברחבי הארץ, מקדימה את מכירות סוף העונה של החורף ומשקיעה כ-350,000 שקלים באירוע הביג סייל - אירוע מכירות סוף העונה המסורתי, אשר יתקיים בין התאריכים 28-26 בנובמבר בכל מרכזי ביג ברחבי הארץ.
מדובר בסופשבוע של מכירות סוף עונה והנחות גורפות בכל חנויות מרכזי ביג, במסגרתו יציעו מיטב הרשתות המובילות במרכזים מגוון פריטים בהנחות גדולות. מדובר בכ-400 חנויות שונות המשתייכות לכ-100 רשתות מובילות כגון: קרייזי ליין, הוניגמן, TNT, ג'אמפ, קרוקר, פוקס, גולף, O &H, דלתא, גזית, גלי, הוניגמן ועוד.
לדברי טלי עציוני, מנהלת השיווק של קבוצת ביג, למעלה מ-600,000 איש צפויים לבקר במרכזים השונים במהלך הביג סייל, גידול צפוי של כ-100% בכמות המבקרים וכי הגידול הצפוי בפדיונות נע בין 150%-200% במהלך ימי המבצע. עוד מציינת עציוני, כי היתרון האיכותי של הביג סייל נעוץ בפריזה הארצית של מרכזי ביג השונים המאפשרים גם לתושבי הפריפריה לרכוש במחירים מוזלים, בעיקר עבור מגוון מותגי האופנה אך לא רק, גם יתר קטגוריות המסחר משתתפות במבצע.
קבוצת ביג מרכזי קניות, מובילת קונספט מרכזי הקניות הפתוחים בישראל, נמצאת בשליטת האחים יהודה ורוני נפתלי ובניהולו של איתן בר זאב. קבוצת ביג מרכזי קניות, הינה רשת ממותגת בפרישה ארצית, המפעילה ומנהלת 14 מרכזי קניות פתוחים ברחבי הארץ, הממוקמים על צירי תנועה מרכזיים, הגישה אליהם נוחה ותמהיל החנויות מגוון בולטת ושטחי חנייה מרווחים. תנאים אלו מאפשרים ללקוחות לבצע את כל קניותיהם בצורה מרוכזת ובנוחות וביעילות מירבית.