שוגי - מותג דגני הילדים האהוב מבית תלמה מזמין את ילדי ישראל לאירוע "שוגי על הגובה" - הראשון מסוגו בארץ. המהלך ילווה בקמפיין רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום באומן, בר, ריבנאי, בהשקעה כוללת של כארבעה מיליון שקלים.
במהלך חופשת חנוכה יקיים המותג אירוע שיציע לילדים מגוון רחב של פעילויות אשר רובן ככולן יסבו סביב פעילות "על הגובה". במתחם יפעלו מספר רב של תחנות, ביניהן בנג'י כדורגל, באנג'י טרמפולינה, אופני אקסטרים 360 מעלות, רחבת שטיחי ריקוד - מולטי דיסקו ועוד. הילדים יוכלו לעבור בין התחנות השונות ולהתנסות במגוון הפעילויות.
עירית שחר, מנהלת תחום דגני הילדים ביוניליוור ישראל: "שוגי הינו אחד המותגים המובילים בתחום דגני הילדים בישראל. החלטנו השנה להרחיב את המפגש שלנו עם הילדים ולקיים אירוע שיעמיק את הקשר בין הילדים למותג וערכיו. כמותג מוביל לקח על עצמו שוגי את המשימה לעזור לילדים להעז ולהוציא מעצמם יותר, כך שיוכלו להגיע הכי רחוק וגבוה שאפשר. אנו מקווים שהפעילות תעודד ילדים לעסוק בפעילות דינמית המשלבת פעילות גופנית עם הנאה וכיף ותחזק את המסר של תלמה - הכוח להצליח גם בקרב ציבור הילדים".
בנוסף לקמפיין הטלוויזיה בכיכובו של שוגי, ייתמך המהלך בפעילות ייחודית באינטרנט ושיתוף פעולה עם ערוץ הילדים. במסגרת שיתוף הפעולה תתקיים במהלך חנוכה תחרות ברוח אירוע "שוגי על הגובה" באולפן ערוץ הילדים, כששלב הגמר יערך במתחם האירוע עצמו.
הקמפיין יעלה בערוצים 2,10 ו-24 וימשך כשבועיים. פעילות שוגי על הגובה תתקיים בהאנגר 11 בנמל תל אביב בתאריכים 17-16 בדצמבר.
ההרשמה לפעילות באמצעות אתר האינטרנט
www.shugifun.co.il ובאמצעות טלמסר כוכבית 9989. עלות הכניסה לאירוע - 10 שקלים.