סוללת מותגי האופנה הבינלאומיים ממשיכה לכבוש את ישראל: כעת תורה של חברת האופטיקה פייר מרקטינג, אשר מייבאת את מותג המשקפיים של בית האופנה הצרפתי הוותיק גי לארוש. במהלך החדרת המותג לשוק הישראלי תשקיע החברה כ-500 אלף שקלים הכוללים יחסי ציבור ופרסום, אירועי השקה, מודעות במגזינים ועוד.
לדברי אורי יוסף, מנהל הפיתוח העסקי בפייר מרקטינג: "הקהל הישראלי נחשב כצרכן משקפיים מהמובילים בעולם בשל האקלים הקייצי, תפיסת האופנה החזקה והחיבה למותגים. המשקפיים של גי לארוש משדרים סטייל בלתי מתאמץ ועשויים באיכות גבוהה שאותה ידע הקהל הפוטנציאלי להעריך. אנו מתרגשים מאוד להציג את מותג העל הזה בפני השוק הישראלי".
קולקציית משקפי ראייה ושמש, של גי לארוש עושה מחווה לסגנונו העיצובי הייחודי של מייסדה, שפתח את הבוטיק הראשון שנשא את שמו לפני 52 שנה בדיוק. הקולקציה החדשה, לעונת סתיו-חורף 2009/10, משלבת קווים מודרניים בעלי רמות גימור משובחות ומתרגמת רטרו לשנות ה-50 וה-60 באיכויות עכשיוויות.
חברת פייר מרקטינג פועלת בתחום האופטיקה מעל 40 שנים, ומשווקת תחתיה את מותגי המשקפיים: ג'יפסי, SXS ,Braccialini ואחרים.