X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת ס.ח.א
▪  ▪  ▪
קובי סקאל [צילום: יניב סופר]

חברת ס.ח.א, המתמחה בייבוא ושיווק מותגי יוקרה בינלאומיים, זכתה במכרז להפעלת חנות האופנה בדיוטי-פרי בנתב"ג. החברה תפתח בתחילת ינואר חנות תחת השם אמפוריום דיוטי פרי אשר תחליף את החנות של דן קסידי.
מדובר בחנות שנייה של אמפוריום דיוטי פרי, בנתב"ג. הראשונה נפתחה בנובמבר 2004, אך בשונה מהחנות החדשה, סניף אמפוריום דיוטי פרי הקיים מתאפיין בתמהיל מגוון רחב של אביזרי אופנה בלבד כמו: הנעלה, מזוודות ותיקים של מותגים בינלאומיים, כגון ניין ווסט, טימברלנד, קנת קול, סמסונייט, דונה קארן ועוד. הסניף החדש של אמפוריום דיוטי פרי ישווק בעיקר פריטי לבוש וקולקציות של מעצבים בינלאומיים.
החנות החדשה של אמפוריום דיוטי פרי שתפתח על-ידי חברת ס.ח.א שבבעלות קובי סקאל וערן חמד, מתפרשת על 170 מ"ר ותיפתח בהשקעה של כמיליון וחצי שקלים. החנות תעוצב בהשראת מעצבי המותגים, תוך השמת דגש על עיצוב מוקפד וחווית קנייה ייחודית.
קובי סקאל, מבעלי חברת ס.ח.א אמר, כי הזכייה במכרז הינה צעד נוסף ליישום האסטרטגיה העסקית של החברה להרחיב בין היתר את פרישתה של הרשת במוקדים אסטרטגיים המהווים "חלון ראווה" למותגים של החברה.
עוד מסר סקאל, כי הערך המוסף של פתיחת הסניף השני של אמפוריום דיוטי פרי בנתב"ג בראש ובראשונה רמת המחירים של המותגים המוצעים בחנות יחד עם מענה מקיף המתבסס על תמהיל רחב של אופנה עילית תחת קורת גג אחת, המיועד לצרכן הישראלי המחפש איכות. לדבריו: החנות תרחיב את המענה האופנתי לאנשי עסקים במתחם הדיוטי פרי, למעט בגדי ספורט.
החנות תכלול מגוון רחב של מותגים ופריטים, ביניהם: חליפות, חולצות, שמלות, מכנסיים, ז'קטים, ג'ינסים לצד תיקים, נעליים, כובעים, עניבות, חגורות, ארנקים, תכשיטים ואביזרי אופנה נוספים של מעצבי העל: קנת' קול, פולו ראלף לורן, נאוטיקה, טומי הילפיגר, סיידנסטיקר, מארק פישר, bebe, טימברלנד ועוד.
על חברת ס.ח.א
חברת ס.ח.א בבעלות קובי סקאל וערן חמד. החברה מפעילה שתי חנויות דיוטי פרי בנתב"ג. כמו-כן החברה מפעילה שש חנויות מותגים בינלאומיים ברחבי הארץ. בנוסף החברה הינה המשווקת הבלעדית של מותג מוצרי השיער האמריקני פול מיטשל לכ-500 מספרות מובילות ברחבי הארץ, כמו-כן החברה שותפה בחברת שו בוקס המשווקת הבלעדית של מותג הנעליים האמריקני מארק פישר.

תאריך:  15/12/2009   |   עודכן:  15/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il