X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בפורסטר מציינים כי רכישות הענק שנעשו בתחום הפרסום המקוון בתקופה האחרונה מלמדות על תכונה הולכת וגוברת בתחום זה, ועל דגש מהותי שיושם בעתיד הקרוב על פרסום מקוון באינטרנט
▪  ▪  ▪

מודעות הפרסום המקוונות באינטרנט עומדות לחזור ובגדול, וזאת לאחר מספר שנים בהן מודעות הפרסום עמדו במקום השלישי בלבד בסדר החשיבות מבחינת פרסום ושיווק באינטרנט, לאחר פרסום במנועי חיפוש ושיווק באמצעות דואר אלקטרוני, כך מעריכה חברת המחקר והייעוץ הבינלאומית פורסטר ריסרץ'. בפורסטר מציינים כי רכישות הענק שנעשו בתחום זה בתקופה האחרונה מלמדות על תכונה הולכת וגוברת בתחום זה, ועל דגש מהותי שיושם בעתיד הקרוב על פרסום מקוון באינטרנט.
לשם תזכורת, רק לאחרונה רכשה גוגל את דאבל קליק תמורת 3.1 מיליארד דולר; יאהו רכשה את 80 האחוזים הנותרים שלא היו בבעלותה בחברת "רייט מדיה" תמורת 680 מיליון; WPP רכשה את "24/7 ריל מדיה" תמורת 649 מיליון דולר; והגדילה לעשות מכולן מיקרוסופט, אשר שילמה 6 מיליארד דולר תמורת aQuantive.
בפורסטר מציינים כי קיימות מספר סיבות לפרץ האנרגיה בתחום הפרסום המקוון, ולסכומי הכסף הגדולים שהוצאו לאחרונה. ראשית, חברת המחקר מציינת כי טכנולוגיות חדשות מקלות על ניהול מודעות, ועל תיחום מדויק יותר לקהלי מטרה ספציפיים. התחרות בתחום גוברת כל הזמן, וחברות הפרסום המקוונות מציעות ללקוחותיהן כלים יותר ויותר משוכללים ואטרקטיביים.
בנוסף, פורסטר מציינת כי למודעות פרסום באינטרנט יש אפשרויות שימוש ופורמטים מגוונים יותר מאשר למודעות הקשורות למנועי חיפוש, ובנוסף הן מהוות כלי יעיל יותר לשיווק המוני ולרכישת לקוחות חדשים, לעומת השימוש בדואר אלקטרוני. חברות מסחריות רבות משתמשות כיום בפרסום מקוון באינטרנט לצורך חיזוק קמפיינים פרסומיים שהן מעלות בטלוויזיה ובעיתונות, ואף לצורך קמפיינים המועלים באינטרנט בלבד. מפרסמים רבים אף מתוסכלים מהרוויה וההצפה בתחום הפרסום במנועי החיפוש, כאשר פרסום מקוון מהווה לעתים קרובות פתרון גמיש ואף זול יותר.
"פורסטר העריכה כבר לפני זמן רב, כי הפרסום באינטרנט 'סובל' מנתח שוק קטן יחסית, וכי המשווקים עומדים להעביר תקציבים גדלים והולכים לכיוון פעילות שיווקית ופרסומית ברשת. נראה כי פעילות הרכישות המסיבית שהתבצעה בחודש שעבר מהווה אינדיקציה לכך שתהליך זה אכן קורם עור וגידים", אומרת מרלין שחם, מנכ"ל פורסטר ישראל. "דבר מעניין נוסף הקשור לרכישות אלו הוא הצהרתה של מיקרוסופט, לפיה רכישת aQuantive מהווה מבחינתה כניסה לתחרות על כל שוק הפרסום הגלובלי, המוערך בכ-600 מיליארד דולר".

פורסטר ריסרץ' מזהה ומנתחת מגמות בתחום הטכנולוגיה, ואת השפעתן על ארגונים ועסקים. פורסטר מספקת לארגונים ולעסקים מחקר מעמיק והכוונה אובייקטיבית, המבוססים על מחקרי וסקרי שוק מקיפים, הנערכים על-ידי החברה. השירותים שמספקת פורסטר מסייעים ללקוחותיה בארץ ובעולם להבין כיצד משפיעים שינויים טכנולוגיים על לקוחותיהם, על האסטרטגיה הארגונית ועל השקעותיהם בטכנולוגיה, ואלה מסייעים לארגונים לשגשג באמצעות השימוש בטכנולוגיה.
תאריך:  29/05/2007   |   עודכן:  29/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי לאופרט
עדותו של השר אבי דיכטר בוועדת וינוגרד מציגה תהייה חמורה לגבי כושרו, הבנתו הביטחונית ויכולת שיפוטו של מי שהיה ראש השב"כ וכיום יושב על כיסא השר לביטחון הפנים
עו"ד אלי דורון
המיזוג עם המשרד הקטן יותר משלב את הניסיון רב השנים של שתי הפירמות בתחום ראיית החשבון, מקנה יכולות ייעוץ עסקי של הפירמה הגדולה ביחד עם התמחות המשרד הבינוני במגזר המוניציפלי
אביתר בן-צדף
ארבעים וחמש שנה מלאו לפטירת ד"ר אב"א אחימאיר - הוגה דעות, עיתונאי וסופר מחונן, שהניע מהפכה וטיפח מורדים    את מעשיו עשה באמצעות "ברית הבריונים" ובאמצעות עטו המושחז    ה"בריונים" פעלו זמן קצר יחסית, אך השפיעו רבות על אצ"ל ועל לח"י    אחימאיר הוביל את הקו המקסימליסטי בתנועה הרוויזיוניסטית    זאב ז'בוטינסקי קרא לו, "מורנו ורבנו"
בועז מושקוביץ
להגיע למרפאה ולישון בה לילה אחד - האם זה נשמע כמו חוויה קשה במיוחד?
ד"ר יובל ברנדשטטר
גישת ההרתעה היתה טובה במאזן הבין גושי. אין לה מקום בהתמודדות עם החמאס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il