סופר-פארם יוצאת במהלך שיווקי רחב לפתיחת שנת 2010: happy sale. במסגרת המהלך, שיימשך לכל אורך חודש ינואר, יוצעו החל מיום שישי, מעל ל-5,000 פריטים במבצע 1+1, לצד מוצרים שיימכרו בהנחות של עד 70%. מבצע 1+1 יתקיים בין התאריכים 31.12-13.1 ב-153 סניפי סופר-פארם.
המהלך ילווה בקמפיין פרסומי באמצעות משרד באומן בר ריבנאי בהשקעה של כ-10 מיליון שקלים בטלוויזיה, בעיתונות, באינטרנט, בשלטי חוצות, בעלוני הרשת ובנקודות המכירה.
זוהי השנה השלישית בה יוצאת סופר-פארם ב-happy sale בינואר, אירוע שנועד להפתיע את לקוחותיה ולאפשר להם ליהנות מהטבות גם בתקופות שאינן תקופות מסורתיות של מבצעים, כמו חגים.
דני לוזון, סמנכ"ל הסחר של סופר-פארם, צופה כי במהלך השבועיים הראשונים של ינואר יימכרו יותר משני מיליון מוצרים. "בפועל הלקוחות ייהנו מיותר מארבעה מיליון מוצרים, אך ישלמו רק על שני מיליון פריטים. אנחנו מצפים לגידול של 50% במספר הלקוחות בסניפים. מדובר במהלך שנעשה בשיתוף פעולה עם ספקי הרשת ובהשתתפות על מחלקות סופר-פארם".
דרור קציר, סמנכ"ל השיווק של סופר-פארם, מסביר כי "ההשקעה בפרסום בחודש ינואר גבוהה בכ-10% מינואר 2008. ה-happy sale הפך לאחד מאירועי המכירות החשובים של סופר-פארם לצד ה-summer sale המסורתי, מבצעי החגים, והאירועים החווייתיים כמו הביוטי סיטי והבייבי לנד. במקביל למבצעים ייהנו לקוחות לייף סטייל פלוס ממבצעים בלעדיים נוספים".
בין המוצרים המשתתפים ב-happy sale: דאדורנט אקס, שמפו הוואי, סבוני פלמוליב, מרכך כביסה סוד, אבקת כביסה קולון, מוצרי טיפוח לייף לילדים, מוצרי האיפור של לוריאל, רבלון, מייבלין ג'ייד, פופה, לייף ועוד. על המבצעים שייערכו בחלק השני של החודש תימסר הודעה בהמשך.