X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בייגל בייגל
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

בהמשך להצלחה של סדרת נשנושים, מרחיבה בייגל בייגל את הסדרה ומשיקה שני טעמים חדשים באריזה אישית - נשנושים בטעם פיצה ונשנושים בטעם ברביקיו אמריקני. השקת המוצרים החדשים תלווה בקמפיין, באמצעות חברת הפרסום באומן בר ריבנאי, תחת המסר "נשנושים - מדברים פחות. אוכלים יותר".
הילית שמיר, מנהלת שיווק בייגל בייגל: "סדרת נשנושים הושקה מחדש לפני כשנה וחצי במטרה לתת מענה לקהל יעד של בוגרים צעירים בגילאים 30-20 הצורכים חטיפים איכותיים במגוון טעמים ייחודיים. בעולם החטיפים הרווי מוצרים, נשנושים מציע מגוון ייחודי, במרקמים שונים ובטעמים בלעדיים. מאז ההשקה ב-2008, זוכה הסדרה להצלחה גדולה המתבטאת בגידול של למעלה מ-90% מההשקה. לאור ההצלחה אנו ממשיכים לבסס את מעמדו של נשנושים כחטיף לקהל בוגר בעיקר לצריכה אישית. השקת המוצרים החדשים תלווה בשפה תקשורתית חדשה למותג, אשר בדומה לקמפיינים הקודמים שפה הומוריסטית וקלילה שבכוונתה לעורר הזדהות בקרב קהל היעד".
הקמפיין החדש, מורכב מסדרת סרטונים קצרים המציגה סיטואציות משעשעות של גברים. הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10, 24 וימשך כשלושה שבועות.
בנוסף תיתמך ההשקה בקמפיין פרסומי ברדיו ובאינטרנט, בפעילות אינטראקטיבית בפייסבוק ובפעילות קידום מכירות חוויתית במקומות בילוי של הקהל היעד.
נשנושים בטעם פיצה ונשנושים בטעם ברביקיו אמריקני מוצעים לצרכן בפורמט ייחודי במחיר של 3.99 שקלים ובאריזה אישית במשקל 60 גרם.
שוק החטיפים בישראל מוערך בכ-570 מיליון שקלים בשנה, בשנה האחרונה גדל שוק החטיפים בכ-1% בלבד ובתוכו גדל מותג נשנושים בקרוב ל-30% (נילסן שנתי 2009).
אודות בייגל בייגל
בייגל בייגל נמצאת בבעלות משותפת של יוניליוור ישראל (51%) ומשפחת בייגל (49%) והינה החברה המובילה בישראל בתחום החטיפים המלוחים האפויים - בייגלה, נשנושים, קרקרים, חטיפי קרקר ועוד.

תאריך:  18/01/2010   |   עודכן:  18/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il