המרכז ללימודים אקדמיים ומשרד התיירות עורכים את ועידת התיירות השנתית החמישית, והשנה בנושא: מדינה פורצת גבולות - חדשנות ויצירתיות בענף התיירות בישראל 2010. הוועידה תתקיים במסגרת יריד התיירות הבינלאומי של ישראל IMTM 2010, ביום רביעי, 10.02.10, בין השעות 14:30-8:00 בגני התערוכה בתל אביב. הוועידה בהנחיית יסמין גיל, כתבת תעופה ותיירות בעיתון כלכליסט.
את הוועידה יפתחו פרופ' אברהם (רמי) פרידמן, לשעבר הממונה על השכר ונציב שירות המדינה, והיום דקאן בית הספר סרנת לניהול במרכז ללימודים אקדמיים, שידבר על השפעת שער החליפין על תעשיית התיירות בישראל ודפנה נוף, מהמרכז ללימודים אקדמיים ומנהלת אקדמית של הפורום לקידום התיירות בישראל.
הוועידה בהשתתפות: נועז בר ניר, מנכ"ל משרד התיירות, שיסקור את מדיניות משרד התיירות בכל הקשור לענף התיירות כמנוע לצמיחה לאומית; גלעד עדין, יו"ר מאי מדיה, לשעבר מנכ"ל ועורך חדשות ערוץ 10, שירצה בנושא: "איך למכור את ישראל ונכסיה התיירותיים באמצעות כלים חדשניים"; עידו אהרוני, ראש צוות מיתוג ישראל במשרד החוץ יספר על מיתוג ישראל בשנת 2010. במרכז הוועידה יוצגו רעיונות לחדשנות בניהול מערכות מקצועיות בתעשיית התיירות, על-ידי: אהרון די-קסטרו, ראש תחום תיירות Google ישראל, משה שמא, סמנכ"ל Utravel, מסגל המרכז ללימודים אקדמיים, ואוני עמיאל, מנכ"ל עמיאל טורס.
בנוסף ייערך פאנל בנושא: מינוף תעשיית התיירות - פריצת הדרך בישראל ובעולם, בהשתתפות: אורן דרורי, סמנכ"ל בכיר וראש מנהל שיווק במשרד התיירות, שיספר על פריצת דרך בשיווק מדינה, איננג' אוזצ'קמאק, מנכ"ל לשכת התיירות הטורקית בישראל, שיספר על אסטרטגיית משרד התיירות של טורקיה לשנת 2010, יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, שיספר על החדרת טכנולוגיות חדשניות לסקטור איגוד הנסיעות, ואדיר שפירא, מנכ"ל חברת אתת בע"מ, שיציג את מקרה קיסריה כדוגמה לניהול פרויקטים.
בסיום הוועידה ייערך רב-שיח בנושא: מדינה במגבלה - כלים לפריצת הדרך להשבחת המוצר התיירותי, בהנחיית שמואל צוראל, מנכ"ל התאחדות המלונות, ובהשתתפות: אלי כהן, סמנכ"ל למסחר באל-על, עמי אתגר, מנכ"ל לשכת מארגני התיירות הנכנסת, זאב שריג, מנכ"ל נתב"ג לשעבר, משה ליאון, יו"ר הרשות לפיתוח ירושלים ולשעבר מנכ"ל משרד ראש הממשלה, ורפי בארי, סמנכ"ל שיווק ברשת מלונות דן.
ולראשונה השנה: המרכז ללימודים אקדמיים יקיים גם תערוכה מיוחדת שתציג קונספטים חדשניים בשיווק התיירות לישראל, פרי עבודתם של סטודנטים בקורס שיווק במסגרת לימודי MBA במרכז ללימודים אקדמיים באור-יהודה. הסטודנטים הגישו קונספטים חדשניים ומעוררי השראה הבאים לידי ביטוי במוצרי תיירות, שירותי תיירות ודרכי שיווק חדשניות לקהלי יעד שונים בעולם.
ההשתתפות בכינוס אינה כרוכה בתשלום, אך מחייבת הרשמה מראש באמצעות אתר האינטרנט
www.ortra.com/imtm2010/confreg.htm.