לאור הצלחת הג'ל בתחום הכביסה ונתוני הצמיחה של הסגמנט בשנה האחרונה, חברת הנקל סוד משקיעה בסוד ג'ל לכביסה אשר הושק לאחרונה ויוצאת בקמפיין ובפעילות שיווקית לקידום סוד ג'ל.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA יעלה בהיקף של כמיליון שקלים ויכלול פרסום מסיבי באינטרנט, פעילות קידום מכירות בנקודות במכירה ובפעילות ממוקדת בשכונות מגורים, תחת הכותרת: "סוד ג'ל במבצע טרייד אין".
במסגרת פעילות זו נקראים הצרכנים להחליף את אבקת הכביסה תמורת סוד ג'ל לכביסה, באמצעות אתר האינטרנט, בנקודות המכירה או באמצעות ניידת אשר תגיע לשכונות מגורים במקומות שונים בארץ ותקרא לתושבי להחליף את אבקת הכביסה שברשותם ולקבל במתנה סוד ג'ל.
גל שולמן, מנהל שיווק דטרגנטים בהנקל סוד מציין כי מטרתה של פעילות זו הינה בעידוד ההתנסות בסוד ג'ל בקרב צרכנים שעדיין משתמשים באבקת כביסה, תוך מתן דגש על התועלות של ג'ל כביסה על פני אבקת כביסה. לדברי שולמן העלאת המודעות של צרכנים לסוד ג'ל וליתרונותיו תוביל אותם להצטרף ליותר ויותר ישראלים שכבר אימצו את הרגלי הכביסה המקובלים כיום בעולם ולעבור בהדרגה לשימוש בג'ל או בנוזל לכביסה. שולמן מוסיף כי לג'ל יתרונות על פני אבקה ביכולות הניקוי ובנוחות השימוש ובנוסף לכך השימוש בג'ל לכביסה מומלץ על-ידי המשרד לאיכות הסביבה, שכן הנוזלים יעילים וידידותיים יותר לסביבה ומפחיתים במידה משמעותית את זיהום מי התהום. בנוסף, ג'ל הכביסה הינו מוצר ריחני שמבושם בריכוז גבוה מאד של בושם.
קטגוריית הג'לים בתחום מוצרי הכביסה והניקוי נמצאת בצמיחה כאשר בחצי שנה האחרונה חלה עלייה של 56.3% בסגמנט הג'ל לכביסה, המהווה כיום 14% מקטגורית המוצרים לכביסה. (על-פי נילסן 12.09). הנקל סוד ממוקמת במקום ראשון בקטגוריית הג'לים עם נתח שוק של 67.6% ב-6 החודשים האחרונים. סך שוק מוצרי הכביסה מגלגל כ-350 מיליון שקלים בשנה. המותג סוד מחזיק בנתח שוק של 9.8% בשנת 2009.
חברת הנקל סוד, הנמצאת בבעלות מלאה של קונצרן הנקל, עוסקת בפיתוח ושיווק דטרגנטים ומוצרי קוסמטיקה, משווקת בארץ את המותגים הבינלאומיים FA, פרסיל, Somat ושוורצקופף, לצד המותגים הישראלים הוואי וסוד. קונצרן הנקל הינו קונצרן בינלאומי הפועל למעלה מ-130 שנה במטרה להקל, לייפות ולשפר את חיי האנשים. הנקל המדורגת בין 500 החברות הרווחיות בעולם (על-פי מגזין Furtune), מציעה מותגים חזקים וטכנולוגיה מתקדמת בשלושה תחומים: מוצרי ניקיון וכביסה, תכשירי קוסמטיקה וטכנולוגיות דבק. לקונצרן למעלה מ-52,000 עובדים ביותר מ-125 מדינות והיא מגלגלת מחזור מכירות של למעלה מ-14 מיליארד אירו.
www.henkel.co.il.