X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תלמה
▪  ▪  ▪

לאחר ההצלחה הרבה באירוע שישי פינוק שהתקיים ב-25.12.09 שבו השתתפו כ-15 אלף נשים, ממשיכה תלמה מקבוצת יוניליוור, המובילה את שוק הדגנים וחטיפי הדגנים בישראל לפנק את בנות ישראל ביום שישי בבוקר והפעם עם מופעי בידור של אמנים מהשורה הראשונה בישראל. המהלך ילווה בקמפיין רחב היקף באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, בהשקעה כוללת של 2.5 מיליון שקלים.
במסגרת הפעילות החדשה, יוזמנו אלפי בנות ישראל לפנות לעצמן את יום שישי בבוקר ולהגיע יחד עם חברה לאחד ממופעי הבידור שיתקיימו ברחבי הארץ.
מסקר שערך מותג תלמה באמצעות חברת טלסקר TNS, לקראת פעילויות "שישי פינוק" עולה, כי למרות שרוב הנשים בישראל לא עובדות ביום שישי, 44% מהן מקדישות את בוקר שישי שלהן לבישולים, קרוב ל-32% מהן ציינו כי עוסקות בניקיונות כביסה ו-20% מהנשים ציינו כי עובדות. עוד עולה מהסקר כי קרוב ל-45% מנשות ישראל לא מרשות לעצמן לבלות ביום שישי בבוקר. 28% ציינו כי מבלות פעם-פעמיים בחודש ו-10% ציינו כי מבלות כל יום שישי.
כמותג מוביל בתחום הדגנים וחטיפי הדגנים לקחה על עצמה תלמה משימה ארוכת טווח שמטרתה להמשיך ולהציע לקהל הצרכניות מגוון רחב של מוצרים שיתנו מענה לצורך בפינוק החל מארוחת הבוקר, דרך הפסקה קטנה במהלך המרוץ היומי (בעבודה, בדרך) באמצעות סדרת מוצרים שמאפשרים רגע של נחת שלהן עם עצמן, כל זאת במסגרת שמירה על אורח חיים בריא.
ההצלחה הגורפת לה זכתה פעילות שישי פינוק היא ההוכחה לכך כי אכן נשות ישראל זקוקות וזכאיות לכמה שעות פינוק לעצמן תלמה מבקשת לתמוך בנשים להתחיל לעשות שינוי ולפרגן לעצמן פינוק מדי פעם.
האירוע יתקיים ביום שישי 19.02 בשעות הבוקר בפתח תקוה בה יופיע שלום אסייג, בקריות שם תופיע חנה לסלאו, בבאר שבע בה יופיע נדב אבקסיס ובתל אביב בה תופיע מיקי קם.
ההרשמה לפעילות תעשה באמצעות אתר האינטרנט www.telmafun.co.il או בטלמסר כוכבית 3055 החל מתאריך 09.02. ההשתתפות באירוע הינה ללא תשלום אך מותנית ברכישת שלוש אריזות שונות של דגני וחטיפי דגני תלמה וברישום הבר-קודים של המוצרים שנרכשו באתר או בטלמסר.

תאריך:  08/02/2010   |   עודכן:  08/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il