X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אור ירוק
▪  ▪  ▪

במוצ"ש ה-27.2 (ערב פורים) תתקיים פעילות ייחודית לפורים אשר תכלול פעילויות הסברה ומניעה במבחר מתחמי בילוי ברחבי הארץ וזאת במטרה למנוע מנהגים לנהוג בשכרות. הפעילות תתבצע בשיתוף עם אוטו דיפו, חברת ארודן, יבואנית וודקה Van Gogh, חברת דרייבר וחברת אלכוטסטר, המייצרת מכשירים אלקטרוניים לבדיקת אלכוהול.
חברות אלו חרטו על דגלן את המסר "אני נוהג צלול" אשר יוביל את כל הפעילות שתתקיים בערב פורים. במסגרת הפעילות, תחת הסיסמא "אני נוהג צלול", יצוידו הבליינים בנשיפונים שיחולקו חינם על-ידי מתנדבי אור ירוק ומתנדבי ארגון רוטרי.
מתנדבי אור ירוק ומתנדבי ארגון רוטרי יתפרסו במוקדי בילוי הממוקמים בכ-20 יישובים שונים ברחבי הארץ. פעילות ממוקדת ורחבה תערך במתחם נמל תל אביב, מתחם גני התערוכה ובמועדון האולטרא סאונד בקיבוץ יגור. המתנדבים יחלקו לקהל הבליינים נשיפונים חד-פעמיים לבדיקת רמת האלכוהול בדמם ועלוני הסברה, על-מנת להזכיר לכל הצעירים לנהוג נהיגה אחראית ולבדוק את כשירותם לנהיגה בתום הבילוי. נהגים אשר יגיעו עם רכבם וימצאו לא כשירים לנהוג יקבלו נהג מקצועי אשר ינהג אותם לביתם בבטחה.
ידוע כי שילוב של אלכוהול עם נהיגה עלול להיות שילוב קטלני, אנשים נוטים לחשוב כי האלכוהול אינו משפיע עליהם וכי כמות השתייה שהם צרכו לא תשפיע על איכות הנהיגה שלהם. העובדות הן שונות: האלכוהול משפיע החל מהטיפה הראשונה וגורם למגוון תופעות גופניות הפוגעות בכושר הנהיגה. רק בשנת 2009 נפגעו בתאונות דרכים כ-735 ונהרגו כ-18 אזרחים כתוצאה מנהיגה תחת השפעת אלכוהול.
רותם נרדי בוטל, בעלים ומנכ"ל חברת ארודן, יבואני וודקה ואן גוך: "שיתוף הפעולה עם עמותת אור ירוק חשוב לנו. אנו מאוד מעריכים את פעילות העמותה ואת עבודת אנשיה אשר עושים בתחום שינוי תרבות הנהיגה בישראל. חברת ארודן מעודדת את ציבור הבליינים בכל השנה ובמיוחד בחג הפורים ומבקשת מהם לשתות בחוכמה ולנהוג צלול ובאחריות. אנו מצפים כי אנשים יבלו, ישמחו וישתו, אך יהיו מספיק אחראים ולא ינהגו בעצמם בדרכם חזרה מהבילוי, במידה ושתו הרבה, יתנו את ההגה לידיים למי שלא שתה ומסוגל וכשיר לנהוג".
לדברי שמואל אבואב, מנכ"ל אור ירוק, "שתייה ונהיגה הן שילוב קטלני, ולכן החלטנו השנה להגיע אל מוקדי הבילוי של החוגגים הצעירים, ולעשות כל מה שניתן על-מנת להעלות את המודעות בקרבם, בתקווה למנוע תאונות מיותרות. פורים הוא חג של שמחה. אנחנו בהחלט ממליצים לחגוג וליהנות, אך להימנע מנהיגה תחת השפעת אלכוהול".

תאריך:  23/02/2010   |   עודכן:  23/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדו טל
- הודעה מטעם לשכת המסחר הבינ"ל (ICC ישראל)
עיריית רעננה
- הודעה מטעם עיריית רעננה
שרונה כהן
- הודעה מטעם אתר וואלה! ודוקטורס
דניאלה ריכטר
- הודעה מטעם טלדן מערכות מידע
נטע הר-לב
- הודעה מטעם יקב טפרברג 1870
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il