חברת סמל"ת, יבואנית אלפא רומיאו לישראל, תעלה (יום ד', 3.3.10) בקמפיין טלוויזיוני חדש למכונית הדגל של המותג: אלפא 159. בקמפיין, עליו חתום משרד הפרסום דרורי שלומי, תחזור אלפא לסיסמה המלווה את המותג - זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי.
הסרטון יפתח בצילום של שעון חול כשקריינות מלווה תסביר לצופה כי עברו עוד 7 שניות מחייו שלא ישובו, על כן כדאי לו למהר כדי להגשים את חלומותיו. הקמפיין ייחתם בהזמנה לימי מכירות מיוחדים שיערכו בין ה-17 ל-19 במרס.
פריסת הקמפיין תכלול מדיה טלויזיונית בכלל הערוצים, אתרי אינטרנט ובעיתונות הכלכלית בתקציב של כשני מיליוני שקלים.