חברת JCDecaux משיקה את תחרות הפרסום ברל'ה 2010 ומזמינה צוותים ממשרדי הפרסום להשתתף בתחרות.
בתחרות הראשונה מסוגה בישראל ישתתפו צוותים שיורכבו מקופירייטר וארט דיירקטור המועסקים על-ידי משרדי הפרסום בישראל. צוותים אלו יציגו מודעות קריאטיביות לפרסום עירוני ללקוחותיהם. את ההצעות לפרסומת ניתן לשלוח עד לתאריך 1.5.2010 על-פי התקנון שנמצא באתר החברה בכתובת
www.JCDecaux.co.il.
מטרת התחרות היא לעודד את המפרסמים לצאת החוצה מאמצעי המדיה המקובלים לפרסום, כך נבחר שם התחרות - "ברל'ה".
ועדת התחרות שתורכב מצוות של חמישה בעלי מקצוע בכירים בעולם הפרסום ביניהם יגאל בראון, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום, תבחר את שלושת הפרסומות הזוכות ותעניק לצוות המנצח שני שוברים בשווי 1500 אירו כל אחד לחופשה ברשת קלאב-מד העולמית. תוצאות התחרות יוכרזו במהלך פסטיבל 'קקטוס הזהב' שיתקיים במהלך חודש מאי.
בנוסף, הפרסומות הזוכות במקומות הראשונים יזכו את המפרסמים בחבילות פרסום במתקני JCDecaux כאשר הפרסומת הזוכה במקום הראשון תזכה בחבילת פרסום לתקופה של 10 ימים על פני 250 תחנות אוטובוס ושלטי הכוונה בשווי כולל של כ-180,000 שקלים. הפרסומות הזוכות במקומות השני והשלישי יזכו בחבילות פרסום לתקופה של 15 ימים על פני 50 שלטי רחובות מוארים למקום השני ו-25 שלטי רחובות מוארים למקום השלישי.
חברת JCDecaux החלה במסורת התחרות לפני כ-7 שנים בפריז בה ממוקמים משרדי החברה, וכיום מתקיימת התחרות במקביל במספר רב של מדינות ברחבי העולם בהן פועלת JCDecaux.
פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux ישראל: "חברת JCDecaux מאמינה כי ניתן לשנות את מסגרות החשיבה המקובלות ומעודדת את המפרסמים לצאת החוצה לפרסום עירוני על גבי תחנות אוטובוס. פרסום חוצות הוא למעשה אמצעי הפרסום היחיד המאפשר פנייה לכלל האוכלוסיה ואני מאמין כי שיתוף פעולה מוצלח בין המפרסמים, חברות הפרסום וחברות כדוגמת JCDecaux, יתרום לכולנו ויצעיד את עולם הפרסום הישראלי צעד אחד קדימה, לכן אימצנו את התחרות הבינלאומית גם לישראל. אני רוצה לאחל בהצלחה לצוותים המשתתפים ולהזמין אתכם להשתתף במעמד הכרזת התוצאות שיתקיים באירוע קקטוס הזהב".
אודות JCDecaux:
לאחר שזכתה במכרז של עיריית תל אביב-יפו המעניק לה את הזכות הבלעדית לפרסום לשילוט תחנות האוטובוס ומכווני התנועה בתל אביב-יפו, החלה JCDecaux בשינוי פני העיר הכולל בין היתר עיצוב ובניית תחנות אוטובוס חדשות, יפות ומוארות וכיום כמחצית מתחנות האוטובוס השונות ומכווני התנועה, מוצגים מחדש באיכות גבוהה יותר ונראות שלא הייתה כמותה בארץ. האיכות שמביאה עמה חברת JCDecaux הינה בסטנדרטים החדשים הבינלאומיים. ההשקעה הכוללת של JCDecaux בתל אביב מוערכת בכ-15 מיליון אירו.
JCDecaux היא החברה הבינלאומית היחידה המתמקדת בפרסום חוצות בארץ. החברה נוסדה בצרפת בשנת 1964 על-ידי ז'ן-קלוד דקו, וכיום היא פעילה ב-55 מדינות, עם נוכחות ביותר מ-3418 ערים ונראית לעיניהם של כ-293 מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם בכל יום. החברה מושתתת על שלושה תחומי פעילות עסקית המשלימים אלה את אלה: מקום ראשון - בעולם בריהוט רחוב: 378,000 פני פרסום, מקום ראשון - בעולם בפרסום בתחבורה הציבורית: 330,000 פני פרסום ומקום ראשון - באירופה בשילוט חוצות: 228,500 פני פרסום.