X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מנתוני איגוד יבואני הרכב שפורסמו עולה כי במרס נמסרו 18,635 מכוניות ללקוחות מאזדה מובילה את הטבלה
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

ענף הרכב מתחיל את 2010 בתנופה. מנתוני איגוד יבואני הרכב שפורסמו הבוקר, עולה שבמארס נמסרו 18,635 מכוניות ללקוחות. זהו חודש שיא השנה, אחרי שבינואר נמסרו 16,547 מכוניות ובפברואר - 15,031.
יונדאי הובילה את טבלת המסירות החודשית, עם 2,785 מכוניות שנמסרו, אחריה מאזדה שמסרה 2,630 מכוניות.
כעת אפשר לסכם גם את הרבעון הראשון, שמציג שיפור ניכר מול הרבעון הראשון של 2009, שהיה תחת אווירת מיתון ומשבר כלכלי.
50,213 נמסרו ברבעון, עלייה של 29% לעומת התקופה המקבילה דאשתקד. אם ענף הרכב ישמור על קצב המכירות, ימסרו למעלה מ-200 אלף מכוניות חדשות השנה, שיא חדש לשוק המקומי.
מאזדה מובילה את הטבלה, עם 7,829 מסירות ועלייה של 26%. יונדאי, במקום השני, מציגה גידול של 46% ו-7,411 מסירות ברבעון הראשון. פרשת דוושת התאוצה לא הפריע לטויוטה, במקום השלישי, להציג גידול של 68% ולמסור 5,126 מכוניות חדשות.
סוזוקי מפתיעה במקום הרביעי, הגבוה יחסית, עם 2,756 מסירות ועלייה של 56.5% לעומת הרבעון הראשון של השנה שעברה. חלק מהמסירות היו בזכות מבצעים שערכה למועדון "הוט" ולקרנות השוטרים. עליות בולטות נוספות היו לקיה (מקום שמיני, 131.6% עלייה), דייהטסו (195%) שנותרה עם המתחרה היחידה בשוק הקטנות הזולות, יחסית, המיועדות להשכרה, פיאט (188%), וגם שני מותגים צרפתיים - רנו ופיז'ו, שעלו ב-83% ו-89% בהתאמה.
מותגים אחרים דווקא רשמו ירידה. פורד מסרה 1,750 מכוניות וצנחה ב-43% וניסאן ירדה ב-35% לעומת השנה שעברה. הירידה של פורד ועלייה במכירות מיצובישי מאפשרת ליבואנית כלמוביל (יונדאי, מיצובישי, מרצדס) לסגור את הפער על דלק מוטורס (מאזדה ופורד) ולמסור 9,559 מכוניות ברבעון הראשון מול 9,579 מכוניות שמסרה דלק.
בשוק היוקרה מובילה אאודי, עם 411 מסירות (עלייה של 19.1%) בפער קטן על וולוו (406 מסירות, 35.7% עלייה). ב.מ.וו שלישית, עם 344 מסירות ועלייה של 33%. עוד כדאי לציין את ביואיק, שרשמה עלייה של 136% עם השקת הלה-קרוס החדשה, ואלפא-רומיאו שעלתה ב-396% אחרי שמסרה עם 144 מסירות.
בטבלת המסירות ניתן למצוא גם מותג חדש-ישן, שחזר לישראל. סמל"ת הביאה החודש מכונית ראשונה מדגם לנצ'יה דלתא, לקראת חידוש השיווק של המותג בשנים הקרובות.

תאריך:  08/04/2010   |   עודכן:  08/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
יואב בן אור, בן 42, יפרוש מהתפקיד בחודשים הקרובים    בן אור היה ממובילי הרפורמה בביטוחי החובה לרכב ונציג האגף בוועדת שוחט לחלוקת זכויות פנסיה    מדובר בפרישה שנייה של בכיר באגף בתוך כשבועיים
איציק וולף
בית המשפט קיבל את בקשת הפרקליטות לשינוי סדרי המשפט במשפטו של ראש הממשלה לשעבר המשפט הופסק לארבעה שבועות
איציק וולף
העיתונאית ענת קם נאשמת בשני סעיפים חמורים של עבירת ריגול    החזיקה באלפי מסמכים, מהם כ-700 מסמכים סודיים ביותר ללא סמכות והדליפה אותם בכוונה לפגוע בבטחון המדינה
ענבל בר-און
כך קבע השופט שילה בתביעת גירושין שהבעל ניסה לנייד מבית משפט אחד למשנהו, משיקולי נוחות רגעיים    מרגע שהתביעה הוגשה לבית הדין הרבני - שם דינה להישאר, קבע השופט שילה
יואב יצחק
לאחר חודשים רבים של איפול הותר לפרסם: החיילת לשעבר ענת קם והעיתונאי אורי בלאו (הארץ) ביצעו עבירות חמורות על החוק    אורי בלאו נמלט לחו"ל ועכשיו הוא מנהל יחד עם עיתון הארץ מו"מ להשבת המסמכים הגנובים בתנאי שלא יועמד לדין    ענת קם קיבלה עבודה באתר וואלה (מקבוצת הארץ) לאחר שגנבה את המסמכים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il