קניוני ישראל, קבוצת הקניונים הגדולה בישראל, המונה 18 קניונים ברחבי הארץ, בחרה את משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי כמשרד הפרסום שילווה אותה בשנים הקרובות. תקציב הפרסום השנתי של הקבוצה נאמד בלמעלה מ-10 מיליון שקלים בשנה.
עד כה טופל תקציב הפרסום של הקבוצה בידי משרד הפרסום צדר יריב, וכשהחליטה הקבוצה לבחון את הנושא מחדש, הגישו את מועמדותם משרדים מובילים רבים.
המשרדים שהגיעו לשלב הגמר היו: אדלר חומסקי ורשבסקי, באומן בר ריבנאי, ענבר מרחב שקד ויורו תל אביב.
לדברי אילנית גריוביץ, סמנכ"ל השיווק של הקבוצה: קבוצת קניוני ישראל עומדת מול אתגר שימור מובילותה בענף וחיזוק הזיקה לקהל הלקוחות באשר הם. לדבריה: קבוצת קניוני ישראל פועלת שנים למען הקהילה ובתחומים רבים היא מובילה תהליכים ושומרת על מקומה כסמן ימני בכל הנוגע למערכת היחסים עם הלקוח. העבודה עם משרד הפרסום הנבחר תתייחס לרמות המיקרו - בעבודה השוטפת והמאתגרת מול קניוני הקבוצה באשר הם, ותידרש לראיית המקרו - המשך הובלת הקבוצה כמכלול ושימור תדמיתה כמובילה וכמחוברת לקהילה בהווייתה.
לדבריה: ההחלטה לבחור במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי נבעה מהצורך במשרד פרסום שיצליח לרכז את כל פעילות הרשת תחת קורת גג אחת, יערוך התאמה מלאה של האסטרטגיה השיווקית פרסומית ברמת המסרים ויבדל את הקבוצה ברמת הערכים המוספים, לדבריה: אנו מאמינים כי משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ילווה את הקבוצה באתגריה בהצלחה רבה.
קבוצת קניוני ישראל, מקבוצת בריטיש, מונה 17 קניונים ברחבי הארץ: גרנד קניון (בשיתוף קבוצת זאבי), הקניון הגדול, קניון רחובות, בילו סנטר, קניון נהריה, קניון לב חדרה (בשיתוף חנני רויכמן ותרצה רויכמן-סגל), קניון השרון, קניון מרום, קניותר, קניון לב אשדוד, קניון הראל (בשיתוף גני דוד נכסים והשקעות בע"מ), קניון אדומים, קניון הדר (בשיתוף ריבוע כחול נדל"ן בע"מ), חונים קונים, דודג' סנטר, קניון מלכת שבא וקניון הגבעה (בשיתוף עם הראל החברה לביטוח).