רשות המיסים תשיק הערב את הקמפיין למילוי דוח ההכנסות השנתי (טופס 1301) באינטרנט. הקמפיין, שיכלול תשדירים בטלוויזיה, מודעות בעיתונות ופרסום באינטרנט, נועד ליידע את החייבים בהגשת דוח מקוון בדבר השינוי באופן הגשת הדוח.
בתיקון 161 לפקודת מס הכנסה, התווסף סעיף 131 (ב2), בו נקבע כי החל מהדוחות לשנת המס 2008, נדרש יחיד החייב בהגשת דוח שנתי למס הכנסה, שהייתה לו במהלך השנה שחלפה הכנסה מעסק, משלח יד, ממשכורת או מחקלאות, למלא את נתוני הדוח השנתי שלו, באופן מקוון. מילוי הטופס המקוון זהה למילוי טופס 1301 הידני.
המסר העיקרי של הקמפיין הוא שרשות המיסים מתקדמת לקראת החייבים בהגשת דוח ופיתחה יישום זמין וידידותי, הכולל אשפי סיוע והדרכה דינמית, שיסייעו לחייבים במילוי הדוח בעצמם, ובנוסף אפשרות לקבל תמיכה טכנית במוקד כוכבית מיסים.
התשדירים, העושים שימוש קל בהומור, מציגים שתי סיטואציות: האחת - שלושה חברים הנפגשים בביתו של אחד מהם, העסוק במילוי הדוח והם "מתלהבים" מהרעיון. והשנייה - שלוש חברות השותפות במילוי הדוח של אחת מהן וה"מתלהבות" מהרעיון. אגב, בתשדירים שולבו במכוון מילים דו-משמעיות, המילה המוכרת והידועה בעלת המשמעות הנוספת מעולם המס, כמו: שומה, נקודות וכיו"ב.
לקמפיין נבחרו דמויות ידועות, והן יופיעו בתשדירי הטלוויזיה, במודעות ובבאנרים, ביניהן: ישי גולן, דנה סמו ולירון וייסמן.
הקמפיין הופק על-ידי לשכת הפרסום הממשלתית.