X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ביהמ"ש קיבל פשרה לפיה העובד הבכיר אביטל גרושבסקי, שנענע10 טענה כי וואלה מבקשת להעסיקו כדי להשיג מידע סודי, לא יעבוד בוואלה בחודש וחצי הקרובים וואלה: "נענע10 הגישה טענות הזויות" נענע10: "אילן ישועה לא מעניין אותנו"
▪  ▪  ▪
אילן ישועה. אמצעים בלתי-כשרים [צילום: יח"צ]

המאבק בין אתר נענע10 ופורטל וואלה עולה מדרגה. בית המשפט המחוזי-מרכז קיבל היום (ד') הסכם פשרה שנערך בין חברת "נענע 10" לבין חברת "וואלה תקשורת" ולפיו העובד הבכיר, אביטל גרושבסקי, שנענע10 טענה כי וואלה מבקשת להעסיקו כדי להשיג מידע סודי השייך לה, לא יתחיל לעבוד בוואלה בחודש וחצי הקרובים. עוד נקבע בהסכם, כי על גרושבסקי ייאסר להיפגש עם אנשי וואלה או להעביר אליהם מידע כלשהו שהגיע אליו מנענע10.
ההסכם, שקיבל תוקף של פסק דין על-ידי השופט יעקב שינמן, הגיע בעקבות בקשה לצו מניעה שהגישה שלשום (ב') נענע10 נגד וואלה, בטענה כי זו מנסה להשיג מידע מסחרי סודי של MASA, גוף המדיה החדש שהקימה נענע10, ולחבל באמצעות ריגול עסקי בפרויקט חדשני שהיא מבצעת בשיתוף חברת מיקרוסופט.
בבקשתה טענה נענע10 שמנכ"ל אתר וואלה, אילן ישועה, ניסה לגייס את גרושבסקי, עובד בכיר בחברת "צ'קמייט" (CHECKM8), האחראית לבניית המערכת הטכנולוגית שמאפשרת ל-MASA להציע למפרסמים חבילות פרסום מפולחות על-פי הגיל והמין של הגולשים.
"העובדה שכבר בהשקתו היה MASA גדול יותר מגוף המדיה של וואלה וכי הוא צפוי לקבל תקציבי פרסום שעד היום היו מופנים לוואלה, הייתה לצנינים בעיניה של וואלה עד שישועה החליט לנסות ולהגיע לסודותיה המסחריים של MASA באמצעים בלתי-כשרים הגובלים בריגול עסקי, בדרך של גיוס ושידול 'חפרפרת' בתוך קודש הקודשים של MASA", נטען בבקשה.
עוד נטען, כי "גרושבסקי היה בין האחראים על פרויקט השקת MASA ובמסגרת זו ישב מדי יום ביומו במשרדי MASA ראיין את עובדי נענע, ביקר תכופות במשרדי מיקרוסופט, ולמד רבות לגבי תהליכים ושיטות עבודה". את נענע10 ייצג בבקשה עו"ד רונן ברק. וואלה יוצגה על-ידי עו"ד ברוך כצמן.
התביעה הנוכחית בין וואלה ונענע10 הוא סיבוב נוסף במאבק המתמשך בין שני האתרים, ובפרט בין שני המנכ"לים העומדים בראשה, אילן ישועה וגיא אלון אליאב. המאבק, שהחל בהטחת האשמות הדדיות בכלי התקשורת השונים, עלה בחודשים האחרונים מדרגה, לאור המהלכים האחרונים של אליאב שכוונו להקמת גוף מדיה החדש MASA.
גוף זה, יש לציין, שם לעצמו מטרה אחת ברורה - לפרק את הדואופול של וואלה ו-ynet, המחזיקות בכ-70% משוק הפרסום הישראלי, ולהציב אלטרנטיבה ראויה לפרסום באתרים הללו, אשר מתבססת על יכולות הפילוח של גוף המדיה החדש. לטענת MASA יכולות הפילוח הללו לא קיימות באתרים כגון וואלה או ynet, אולם, בעוד שבקבוצת ידיעות אחרונות מקפידים על שתיקה תקשורתית ולא מגיבים להאשמות, בוואלה לא חוששים לצאת ראש בראש כנגד MASA, ונענע10 בפרט.
בכיר בוואלה מסר בתגובה: "בקשת נענע10 לצו מניעה במעמד צד אחד נגד וואלה לא התקבלה על-ידי בית המשפט. העובד אותו גייסה וואלה אינו עובד של נענע10, אלא של חברת צ'קמייט. דרישות שונות והזויות של נענע10 להחלת תקופת צינון ארוכה על העובד, קיום בדיקות פוליגרף לעובד על פני תקופה של 12 חודש וקביעת סנקציות כספיות לא התקבלו".
עוד הוסיף הבכיר, כי "הצעת וואלה שניתנה כמחווה של רצון טוב לתקופת צינון מוגבלת של 45 יום לאחריה העובד יוחזר לעבוד בוואלה התקבלה על-ידי בית המשפט והצדדים".
בכיר בנענע10 מסר בתגובה: "לא נתווכח עם אילן ישועה על פרשנות של החלטת בית המשפט, כי עובדה שנקבע בהסכם שעל העובד נאסר להיכנס לבית וואלה. אילן ישועה לא מעניין אותנו ולא ניכנס איתו לוויכוחים. MASA תמשיך להוביל מהפכה בשוק הפרסום באינטרנט עבור המפרסמים".

פורסם במקור: אתר גלובס
תאריך:  26/05/2010   |   עודכן:  26/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נענע10 מאשימה את מנכ"ל וואלה בריגול עסקי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לא פלא שמדובר בוואלה השמאלנית  ל"ת
הדורסנית  |  26/05/10 14:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
הסתכם בכ-131 מיליון שקלים    הרווח התפעולי ירד ב-28%, כאשר רובו ככולו נובע מהרעה בפעילות חטיבת הזיקוק והלוגיסטיקה, על-רקע השפל המתמשך במרווחי הזיקוק    מכירות החברה גדלו ב-42% לכ-3.73 מיליארד שקלים
עופר וולפסון
סיימה את הרבעון של 2010 עם רווח נקי של כ-8.5 מיליון שקל - יותר מפי 2.5 לעומת הרבעון המקביל    ההכנסות גדלו ב-22%, בין השאר על-רקע עליית מחירים שנבעה מהתייקרות חומר הגלם
עידן יוסף
האיש זרע בהלה בקרב הנוסעים בקו 5 של דן וברח עם מישהי שהייתה איתו    המשטרה מחפשת אחרי השניים
עופר וולפסון
החברה רשמה הפסד נקי של 16.5 מיליון דולר ברבעון הראשון - כ-23.3 מיליון דולר פחות מהרבעון המקביל    ההכנסות גדלו ב-21%    המנכ"ל שקדי: "מיישמים תוכנית התייעלות בשיתוף חברת ייעוץ מקצועית בינ"ל המתמחה בתחום התעופה"
אלעזר לוין
הופסק פרסום מודעה שלפיה 15 דירות למכירה    הערכה: כמה חברים בקבוצת הרכישה מכרו זכויות לקונים אחרים    הקבלן הראשי אורי דורי קנה 2 דירות במגדל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il