X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם TOGO
▪  ▪  ▪
מירי בוהדנה ומורן נמני [צילום: דודי חסון ועידו לביא]

רשת נעלי TOGO בחרה להמשיך לעונה שלישית עם הפרזנטורית מירי בוהדנה, כשלצידה הדוגמנית הצעירה המבטיחה, מורן נמני, שיחד יובילו את קמפיין הרשת לעונת סתיו-חורף 2011, כאשר על קמפיין העונתי של אביב-קיץ 2011 ישתכרו בוהדנה כ-100,000 דולר לעונה ומורן נמני כ-60,000 דולר לעונה.
רשת TOGO בחרה במירי בוהדנה לראשונה לככב בקמפיין הנוכחי של החברה לעונת סתיו-חורף 2009/2010, ומאז ממשיכה הרשת יחד עם הפרזנטורית, כאשר בעונה זו נבחרה מורן נמני לככב לצדה של בוהדנה, שתהיה בצילומים בחודש השביעי להריונה. נמני, שהובילה את קמפיין רשת האופנה זיפ לצד הדוגמן אנחל בונני וכיכבה בגיליון בגדי הים הנחשק של בלייזר, נחשבת ליורשת של מירי בוהדנה בעולם הדוגמנות הישראלי.
מאיר נג'בי, מנכ"ל רשת TOGO: "החיבור למירי בוהדנה הוכיח את עצמו כחזק ומוצלח. בעקבות סקר ארצי שערכנו, שבדק את החיבור של דוגמניות למותג, עלה כי מירי בוהדנה זכתה ברוב קולות מבחינת חיבור דמותה למותג TOGO. העונה החלטנו לצרף אליה את מורן נמני שנחשבת ליורשת של מירי. דמות האישה על-פי TOGO היא אופנתית, מחוברת למגמות ולטרנדים ומצליחה לשלב בין כל העולמות. אנו רואים בבוהדנה ובנמני את דמות האישה של TOGO שהיא עצמאית וסקסית. אנו שמחים להמשיך עם מירי ועל השילוב בינה לבין מורן ומאחלים לכולנו בהצלחה".
רשת נעלי TOGO מונה כיום 62 סניפים. החברה נוסדה בסוף שנת 2002 ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. הרשת פועלת על-פי קונספט ייחודי של VALUE FOR MONEY (עלות-תועלת) כלפי הלקוחה ומציעה מגוון רחב וגדול מאד של נעליים בלמעלה מ-600 דגמים בכל קולקציה, במחירים אטרקטיביים ובכך שומרת על בידולה בשוק הנעליים בישראל, תוך פנייה לקהל לקוחות מגוון ורחב. קולקציית הנעליים שבחנויות הרשת מתחלפת בצורה מוחלטת פעמיים בשנה (חורף, קיץ) אך תוך כדי השנה מגיעים דגמים חדשים באופן שוטף לחנויות. הקולקציה מעוצבת בקפידה על-פי המגמות בשוק העולמי כפי שהן משתקפות בתערוכות בחו"ל ובבתי האופנה הגדולים בעולם ועל-פי ניסיונם העשיר של בעלי החברה. הנעליים מיוצרות בלעדית עבור הרשת במפעלי החברה בחו"ל.

תאריך:  07/06/2010   |   עודכן:  07/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il