X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור
▪  ▪  ▪

מותג דאב מבית יוניליוור מרענן את סדרת תחליבי הרחצה המצליחה של המותג ומשיק את המראה המחודש של הסדרה - בקבוקים לבנים עם נגיעות צבע עדינות, להבחנה בין הוריאנטים השונים. המהלך ילווה בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקלים.
הנראות החדשה של הסדרה הינה למעשה חזרה למראה המקורי של תחליבי הרחצה של המותג - לצבע הלבן המסמל ניקיון, טוהר, לחות, נשיות וטיפוח.
עם השנים הורחבה הסדרה עם מגוון תחליבי רחצה בבקבוקים צבעוניים. במהלך הנוכחי חוזר המותג דאב למקורותיו, עם מראה לבן עוצמתי, להשגת נראות אחידה וכוח לבן על המדף.
שולי כרמל, מנהלת שיווק תחום הטיפוח ביוניליוור ישראל: "אין כמו צבע לבן לסמל ניקיון, טוהר, לחות, טיפוח ונשיות. מראשית דרכו בחר דאב להיות מזוהה עם הצבע הלבן בשל ערכים אלה, אולם במהלך השנים צורפו ללבן צבעים נוספים. מטרת המהלך הנוכחי להעצים מחדש, באמצעות הנראות הלבנה החדשה המלווה בקמפיין, את קשת הערכים המזוהה עם המותג".
הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 ו-24 ובאינטרנט וימשך כשלושה שבועות.
סדרת תחליבי הרחצה של דאב כוללת 12 מוצרים, עם נוסחת הלחות העשירה של דאב, במגוון ניחוחות: מענג, מלפפונים, משי עדין, קטיפה, נקטרינה, אשכולית ולמון גראס קרים אויל וניחוח חדש - רימונים.
קטגוריית הסבונים נאמדת ב-208 מיליון שקלים. בקטגוריה זו מחזיקה יוניליוור נתח שוק של 16.7% עם המותגים דאב ואקס. הקטגוריה נחלקת ל-58% סבון נוזלי, 24% סבונים מוצקים ו-18% סבוני ידיים נוזליים (נילסן, כספי, 2009).
אודות Dove
המותג DOVE נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת סבון מוצק ונוזלי. לאחר מכן התרחב המותג בהצלחה רבה לקטגוריות נוספות: בשנת 1999 נכנס DOVE לתחום טיפוח העור, בשנת 2000 נכנס לקטגוריית הדאודורנטים ובשנת 2001 נכנס לקטגוריות השיער. כיום Dove הינו מותג הטיפוח מספר 1 בישראל.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, קליק, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, Dove, וזלין, אקס, פינוק, בדין, סיף, ועוד.

תאריך:  21/06/2010   |   עודכן:  21/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il