X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת אקספוז
▪  ▪  ▪
אקספוז

חברת "אקספוז" רכשה את זיכיון השיווק של קו ההלבשה התחתונה והפיג'מות של המותג האיטלקי הידוע "LORMAR" ותייבא לראשונה את הדגמים לישראל.
המותג יצטרף למותגים נוספים של חברת "אקספוז", המשלבת מספר קטגוריות בתחום האופנה, כולל בגדי ים "בננה", "לי קופר", "גלית לוי". הלבשה תחתונה ופנאי לנשים וגברים של "לי קופר" והלבשה תחתונה ופנאי בשילוב דמויות מצוירות בזיכיון של טום וג'רי, גארפילד, טינקרבל, PUCCA ועוד, לצד גרבוני המותג האיטלקי "Golden Lady".
המותג "LORMAR" נרכש בהיקף השקעה הנאמד בכ-500,000 שקל ויצטרף למותגים קיימים ומצליחים אלו אותם מחזיקה חברת "אקספוז": המשווקים בלעדית על-ידי החברה.
אמיר הברפלד, מנכ"ל חברת "אקספוז", מוסר: "אנו מאמינים כי רכישת הזיכיון לשיווק מותג ההלבשה התחתונה האיטלקי המוביל LORMAR, יעניק לנו אחיזה רחבה יותר בשוק ההלבשה התחתונה בישראל, בו אנו מהווים שחקן דומיננטי. מדובר במוצר אטרקטיבי, הן ברמת המחיר והן ברמת היצע הפריטים המעוצבים, שאין לי ספק שידברו לליבה של הלקוחה הישראלית. עוד הוסיף הברפלד LORMAR" הוא מותג מוביל של חזיות שמשלים לנו את מגוון הקטגוריות של "אקספוז" שחולש על תחומים נוספים, והוספת החזיות יוצרת לנו את השלמות לפעילות החברה".
חברת "LORMAR" הוקמה בשנת 1971 באיטליה ונחשבת כיום לאחת מחמשת יצרניות ההלבשה תחתונה המובילות באירופה. החברה מייצאת 55% מהייצור ליותר מ-15 מדינות ברחבי העולם. בשנת 2008 מחזור המכירות של החברה עמד על מעל 30,000,000 אירו בשנה, כאשר היום קבוצת "LORMAR" מייצרת באיטליה מעל 8,000,000 פריטי הלבשה תחתונה בשנה כש- 7% מהמכר מהווה מכירת בגדי ים. קבוצת לורמר משווקת ל-2500 נקודות מכירה במדינה. את החברה מובילה הפרזנטורית, דוגמנית העל מנואלה ארקורי, שהוגדרה בתקשורת האיטלקית כאחת מעשר הנשים היפות בעולם.
אודות חברת אקספוז בע"מ
חברת "אקספוז אופנה בע"מ" החלה את פעילותה המסחרית בספטמבר 2005.
51% ממניות החברה מוחזקות על-ידי חברת "קונספט שיווק" בבעלותו של גידי גולדפינגר, יבואנית לי קופר בישראל-אופנה ג'ינסים וחולצות. 49% ממניות החברה מוחזקות בידי חברת "קורל" בבעלות אמיר הברפלד, המשווקת את מותג לי קופר בגדי ים ובננה.
חברת אקספוז כוללת מספר קטגוריות בתחום האופנה, בגדי ים-מותגים כמו "בננה", "לי קופר", "גלית לוי", הלבשה תחתונה נשים- "לי קופר" ודמויות מצוירות הלבשה תחתונה גברים- מותג "לי קופר" ודמויות מצוירות, תחתונים וגופיות. גרבונים-מותג "Golden Lady".

תאריך:  27/06/2010   |   עודכן:  27/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il