X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אוי לנו ואבוי לנו, אם אנחנו צריכים לחכות ליועץ המשפטי לממשלה על-מנת להחליט שאולמרט לא יכול לכהן בשום תפקיד בסקטור הציבורי!
▪  ▪  ▪
לא ראוי

צריך להתחיל בבקשת סליחה ומחילה על-ידי עם ישראל לדורותיו ועליותיו השונות, ספרדים ואשכנזים, פולנים וטורקים, רומנים ומרוקאים, חילונים, דתיים וחרדים (ויסלחו אלה שלא הזכרתי) על הלעז וניסיונות הלעז נגד יואב יצחק, ככל שמכים אותו כן ירבה וכן יפרוץ, ישר כוח יואב.
ואני לא כל כך יודע מה כל המחמאות האלה, אותי הוא בכלל לא מפתיע, אני פשוט מאמין בו, יודע שאי אפשר עליו (אף שלא נפגשנו מעולם). הוא, יואב, בסדר, אבל בואו נסתכל אנחנו קצת בראי.
  • אולמרט היה ראש עיריית ירושלים, היה
  • הוא קנה איזה ענתיקה בעיר, קנה
  • היה שלב שאסור היה לגור שם, אסור היה
  • אחרי זה היה מותר, מותר היה
אז מה צריך עוד? מה לא ברור בזה שלראש עיריה, אפילו (בדימ.) אסור לקנות נכס "בעייתי" בעיר אותה הוא ניהל? בייחוד אם עושים חשבון ורואים שהוא גם עשה עסקה לא רעה בכלל?
איזה בתים קנה בגין? ואיזה בתים קנה בן-גוריון? ואיזה בתים קנה שמיר? ואשכול? וגולדה? אלה עם כל יתרונותיהם וחסרונותיהם היו אנשים צנועים – וצניעות או לחילופין עושר רב מבית – הם בתי היילוד היחידים האפשריים למנהיג פוליטי.
אם אתה צנוע, אינך צריך כסף, אם אתה עשיר, אתה גם לא צריך – ואם אתה צריך או במקרים רבים צריך מאוד, אז קונים אותך, ואם קונים אותך פעם אחת, זהו, הלך עליך, נשרפת.
פוליטיקאים הצוברים הונם מפוליטיקאיותם, הם אנשים שצריכים לשבת בבית, אסור לתת להם לנהל דבר וחצי דבר, הם מסוכנים לחברה, ומסוכנים למדינה.
כולם יודעים עליהם דברים, הם יודעים דברים על אחרים, שיקוליהם אינם שיקולים, מחשבתם אינה ממוקדת בשרות העם והמדינה, הם לא מספיקים להצטער על טעות אחת שעשו לפני 30 שנה וכבר הם מצטערים על טעות חמורה יותר שעשו שעה לאחר מכן – ואלה ה"מצליחים" יש להם הרבה יותר מ 30 שנה על הגב.
אולי בזימבבוואה הם יכולים להצליח, אולי בפולין או בדרום קמצ'טקה הצפונית, אבל, על חבית חומר הנפץ, הם משחקים עם גפרורים (על-מנת לחפש את הג'ובות) – וכאן זה מאוד מאוד מסוכן לשחק עם גפרורים.
אמנון דנקנר כבר ימצא תירוץ, ונחום ברנע יהלל, שמעון שיפר ימצא פגם ביועץ מזוז, וטומי לפיד ודאי יזרוק איזה שטות, אבל בל נשים יהבנו בעיתוני החצר, אנא יאמר כל אחד לעצמו, בייחוד חברי הכנסת מקרבנו, הייתי עיוור, אין צורך ביועץ או במשטרה על-מנת להסיק שאולמרט לא נמצא במקום הנכון, אולי אין מקומו בכלא, וזה גם לא העניין כעת, וגם עניין ירושלים לא חשוב, והשטחים לא חשוב, כי הוא לא יעשה כלום – הוא רק מדבר, אין לו כל יכולת לבצע, השאלה היא הרבה יותר בסיסית, ועמוקה, עם אולמרט בראש, אנחנו מסתכנים בהתאבדות מוסרית קולקטיבית, ואז, אויבינו צמאי הדם יקבלו חינם את כל ירושלים וגם את חיפה ות"א, בהליכה הם יעשו את זה, בלי להתאמץ.
ותראו את הצדיק ביילין, הוא מצוטט כאילו הוא מבקש לחכות עד אחרי שהמשטרה תסיים את חקירתה, אחד מל"ו, פשוט אחד מל"ו. אז ביילין שגם הוא מתפרנס שנים מפוליטיקאיותו, גם הוא פסול לעדות, הוא ודאי יצביע אמון הממשלה בהצבעה שתביא האופוזיציה בקרוב. כן, מה לעשות, אולמרט וביילין נוצרו מאותה מבחנה, אז ביילין הוא דוקטור ואולמרט הוא רק עו"ד SO WHAT.
מדינת ישראל לא יכולה לאפשר לעצמה כזו הנהגה, וינוגרד אמר לנו זאת את ברחל בתך הקטנה, אטמנו אוזנינו. וינוגרד לא יגיד זאת שוב, בג"צ הצר את צעדיו, וימשיך לעשות כן, לדעתי עד כלות היכולת המזוכיסטית של וינוגרד לסבול, וינוגרד ישים את הדרגות על השולחן, לדעתי בקרוב.
את הערמונים מהאש אף אחד לא יוציא לנו, רק אנחנו הציבור – באמצעות נציגינו בכנסת.

תאריך:  25/09/2007   |   עודכן:  25/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אוי לנו ואבוי לנו
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
כמה שאתה צודק אפרי, אם כל חברי
טוהרת המידות  |  25/09/07 11:16
 
- מה התואר העילג הזה "טוהרת"?
ידיד  |  25/09/07 13:11
 
- ידיד לא פונה בצורה לא ידידותית
אחד שמכיר ויודע  |  25/09/07 14:54
 
- כלבי השמירה
מאלף החיות  |  25/09/07 21:19
2
אפרי - יותר פשוט מההסבר שלך...
דודו מהשרון  |  25/09/07 16:20
 
- נכון דודו, לא צריך לבדוק
א.ה.  |  25/09/07 19:29
3
ניתוח 10 אפרי, ותוסיף את השוחד
נחום שחף  |  25/09/07 21:13
 
- יצמחו לי שערות בכפות היד עד
אפרי הלפרין  |  25/09/07 21:45
4
זה בהחלט מגיע לנו.
אברהם ט.  |  26/09/07 08:17
 
- וכולנו למדנו איזה עניים קרובים
א.ה.  |  26/09/07 08:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורי פז
שלושה פרופסורים למשפט הצטרפו למרוץ החדש לבית המשפט העליון: מנחם מאוטנר, מיגל דויטש ורון שפירא. דומה כי אין הזדמנות טובה יותר מחשיפת השקפת עולמם בטרם חריצת הגורל לכס העליון
יהונתן דחוח-הלוי
ספרד אינה שונה מישראל. אף היא "אדמה אסלאמית כבושה" ויעד לאסלאם הרדיקלי    נוכח האיומים על אירופה עשויה ישראל להיתפס כנכס אסטרטגי למערב מול הכוחות האסלאמיים הקיצוניים המטיפים לאידיאולוגיה של "טיהור גזעי" ו"ג'נוסייד".
עו"ד משה מכנס
ועדת וינוגרד אינה מודדת לעצמה כפי שהיא מודדת לאחרים
אריק פורסטר
בעוד שלושה חדשים יגיע יום השנה השני מאז שקע ראש הממשלה אריאל שרון בתרדמת. ניתן לשער שבשנתיים אלו לא היה שרון מודע למתרחש סביבו. ניתן גם לשער במלוא הוודאות שמתרדמת זו שרון לא יחלים. בינתיים הוא מוחזק באמצעים מלאכותיים במין חיים שאינם חיים, עונש איום ונורא שאפילו השטן לא היה מסוגל להמציא, ונשאלת השאלה: מדוע? מדוע לא מאפשרים לישיש שהקריב את חייו למען מדינתו למות בשלווה וללכת לעולם שכולו טוב?
זיו גל
איך גולשים מגיעים בכלל לבלוגים? כיצד מקדמים בלוגים בגוגל? מה עושים כאשר לבלוג אין נושא ספציפי? אילו תוספים כדאי להוריד על-מנת להגביר את נראותו של הבלוג בגוגל?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il