X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
רשימתי התבססה אך ורק על עובדות, אולם כל המגיבים, ללא יוצא מן הכלל, צירפו לתגובתם שקרים וחצאי אמיתות שהם גרועים משקרים. יתרה מכך, אף אחד מהם לא התייחס עניינית לשום טענה שלי
▪  ▪  ▪

שעה קלה לאחר פרסום רשימתי "הפנטזיות של זליכה" זכיתי לקיתונות של צוננין מפיהם של "אבירי שלטון החוק" מטעם עצמם. לאחר שעיינתי בתגובותיהם של הטוקבקיסטים למיניהם, הגעתי למסקנה הבלתי נמנעת ולפיה צדק אלכסנדר ינאי כשאמר לשלום ציון המלכה "היזהרי לא מן הפרושים ולא מן הצדוקים, כי אם מן הצבועים העושים מעשי זמרי ומבקשים שכר כפינחס". ובמקרה דנן מדובר במקהלה של צבועים.
רשימתי התבססה אך ורק על עובדות, אולם כל המגיבים, ללא יוצא מן הכלל, צירפו לתגובתם שקרים וחצאי אמיתות שהם גרועים משקרים. יתרה מכך, אף אחד מהם לא התייחס עניינית לשום טענה שלי, וזו הסיבה שזכיתי לסופרלטיבים מאוד מעניינים כגון: "הזוי", "ליצן החצר", "השמש הדרומית הכתה בראשו", "רצוי שישתה חלב גמלים" ועוד כהנה וכהנה. הגדיל אחד, כנראה ממוצא מזרחי, שהכניס בתגובתו את הפן העדתי, כאשר קבל נגד ה'עליהום' שעשיתי על זליכה המזרחי שבסך הכול מבקש למגר את השחיתות של האשכנזים.
כדי לא למתוח את היריעה יתר על המידה, אני מבקש להתייחס למספר נקודות:
1) לידיעת ה"ה שלעג להיותי "עיתונאי ודובר": לפני כעשור שנים שימשתי כעיתונאי ("דבר" ו"דבר ראשון" וכן ערכתי שני מקומונים בב"ש), אולם בשנת 97' חציתי את הקווים לטובת דוברות ויחסי ציבור.
2) לידיעת ה"ה שרמז על היותי אשכנזי ולכן המתקפה על זליכה: עד לפני כשלושים שנים היה לי שם משפחה שהעיד לא רק על היותי מזרחי, אלא גם על ארץ מוצאו של אבי.
3) לידיעת מקהלת הצבועים: מעולם לא תמכתי באולמרט וחבר מרעיו, ובטח לא במעשי השחיתות שהוא חשוד בהם. אדרבה, תחקור המשטרה ותמליץ את המלצותיה. המשטרה תחקור, לא זליכה שמבקש להיות גם המתלונן, גם התובע, גם השופט וגם התליין.
4) לידיעת מקהלת הצבועים: זליכה חטף מעיתונאים, אנשי ציבור ופקידי ציבור האשמות הרבה יותר קשות מאלו שאני הטחתי בו ובכל זאת הוא לא הגיש תביעת דיבה. כנראה שיש לו סיבה טובה.
5) לידיעת מקהלת הצבועים: זליכה הוא פקיד עם שכר משופר ותנאים מצוינים. זכותו של רנן הרטמן, הבעלים של מכללת קריית אונו לשלם לו שכר העולה על מיליון וחצי ש"ח בשנה כמרצה שלא מן המניין כנראה. אבל האם לא ברור שאלמלא היה מדובר בירון זליכה "החשב הכלכלי המתוקשר" מן הסתם הוא לא היה זוכה לשכר עתק שכזה?!
6) לידיעת מקהלת הצבועים: מעולם משפחתו של טייס המסוק ז"ל לא הכחישה את הסיפור. נהפוך הוא: היא אישרה אותו, אבל ביקשה מנחום ברנע (ידיעות אחרונות) לפרסם הבהרה ולפיה לא היא שהעבירה אליו את המסמכים - והוא עשה כן, תוך שהוא מדגיש כי היה בטוח שהמסמכים הועברו אליו בהסכמת המשפחה.
7) היה זה אמנון דנקנר עורך מעריב שחשף לפני כחודש את העובדה שבמהלך מסיבת עיתונאים שנגעה למכירת בנק לאומי, אמר החשב זליכה (רוח הציטוט): "אלמלא מעורבותו ושכלו הטוב של ראש הממשלה אולמרט, מן הסתם מכירת הבנק לא הייתה מתבצעת בכזו הצלחה..".
מי הוא בדיוק ירון זליכה - צדיק וטהור או מגלומן? על כך העיד דודו של זליכה, השר פואד בן-אליעזר. לדברי פואד (בריאיון לנחום ברנע), שיחה תמימה עם אחיינו האקסיביציוניסט הסתיימה בחקירת משטרה, לאחר שפואד אמר לאחיינו: "אם תמשיך כך מישהו בסוף ירה בך". שקר? הוצאת דיבה? אז שזליכה יתבע את דודו השר ואת חתן פרס ישראל לתקשורת ברנע. ועל הדרך גם את ירום אריאב מנכ"ל משרד האוצר, את היועצת המשפטית ימימה מזוז ועוד רבים וטובים במשרד האוצר והמשפטים. אבל עד אז שייצא לנו מהחיים. או לפחות שיכין עצמו לקראת התביעה שמתכוון להגיש נגדו ראש עיריית קריית ים, עו"ד שמואל סיסו.

תאריך:  09/10/2007   |   עודכן:  09/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תגובה למקהלת הצבועים
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
פגעו לך בציפור הנפש...
כפתור ופרח  |  9/10/07 14:34
2
ציזר אתה כועס- כנראה שאיך צודק ל"ת
היסטוריון  |  9/10/07 14:50
3
גם אולמרט לא תבע את יואב יצחק
מייק  |  9/10/07 16:51
4
עמוס שריג מלך הצבועים
מב"י  |  9/10/07 18:26
 
- סחתין על הגילוי הנאות.  ל"ת
לא צריך יותר מזה.  |  10/10/07 10:31
5
עמוס שריג, אני לא יודע ..
שמחה ניר, עו"ד  |  9/10/07 18:43
6
עובדות? של מי בדיוק? ל"ת
א מ רול  |  9/10/07 19:05
7
מה זה עיתונאי ודובר?  ל"ת
אוזה או זה  |  10/10/07 10:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נסים גבאי
הדברים הללו לא היו נכתבים (אולי בווריאציה המי יודע כמה שכבר שוכתבה ע"י מיטב הוגי הדעות) - לולא המשך רדידות חיינו המשורטט בגרף שאינו מפסיק לרדת אפילו מעבר לכל נורמה סבירה או פוטנציאלית
ד"ר יוסי מלמד
הציבור מעדיף לרכוש מוצרים פנסיונים אצל סוכן ביטוח יותר מהבנקים, כך עולה ממחקר בקרב 173 לקוחות. מחצית מהציבור אינו חוסך בתוכניות פנסיוניות
רותי אברהם
הלכה לעולמה "שרה הקטנה", שרה רוזנברג לבני, אמה של שרת החוץ לבני. ההמנון "שיר הבריקדות" הוא צוואת לוחם האצ"ל מיכאל אשבל לאהובתו "שרה הקטנה"
עו"ד אלי דורון, עו"ד ירון טיקוצקי
בית המשפט מבקש להיאבק בתופעה שבה מבקשים חייבים לעקוף את נושיהם ומבריחים נכסים על-ידי רישומם על שם אחר
ד"ר יובל ברנדשטטר
אין הבדל מהותי בין ביילין לליברמן. ההבדל כולו של סגנון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il