X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם האגודה לזכות הציבור לדעת
▪  ▪  ▪

בימים אלה נפתח הליך הגשת המועמדות לפרס הישראלי לביקורת התקשורת ע"ש אברמוביץ לשנת 2011 - תשע"א. הפרס, בסך 5,000 דולר, יוענק לשני זוכים כאשר אחד מהם יבחר ע"י הציבור הרחב. הפרס יחולק באירוע השנתי של "האגודה לזכות הציבור לדעת" שיתקיים בפברואר 2011. באגודה מסבירים את ההחלטה לאפשר לציבור לבחור באחד הזוכים בכך שלראשונה, ובאופן המתבקש, ציבור צרכני התקשורת יוכל להביע באופן ממשי את דעתו ולבחור במי שלדעתו ראוי לקבל את הפרס.
הפרס הישראלי לביקורת התקשורת ע"ש אברמוביץ יוענק, זו השנה ה-11, עבור תרומה אמיצה, איכותית ומשמעותית במיוחד לביקורת התקשורת בישראל. תרומה העשויה להתממש אם ע"י עיסוק עיתונאי או פובליציסטי בביקורת, אם ע"י יצירת בימות נאותות ומתן פתחון פה ראוי לביקורת, ואם ע"י פעולה להגברת הפלורליזם התקשורתי ומניעת מונופוליזם.
הזוכים בפרס בשנים עברו הם: אמנון דנקנר, מתי גולן, פרופ' אסתר הרצוג, יואב יצחק, עמוס כרמל, עירית לינור, אמנון לורד, קלמן ליבסקינד, בן דרור ימיני, עמוס רגב, יעקב אחימאיר, ינון מגל, קרולין גליק, אריה אבנרי, חגי סגל, ד"ר דוד צנגן, מטה מאבק היוצרים, יבגנייה קרבצ'יק, משפחת סרן ר' מגבעתי, ד"ר נחום שחף.
השנה, הוחלט על שינוי בתקנון הפרס וגם הציבור הרחב יוכל לבחור במועמד הראוי ביותר, מבחינתו, לקבל את הפרס. עם גיבוש רשימת המועמדים הסופית, יוצגו המועמדים לבחירת הקהל הרחב וההצבעה תתבצע דרך אתר אינטרנט ייעודי, שיבנה לשם כך. את הזוכה השני בפרס תבחר, כבשנים עברו, וועדת שיפוט בה חברים השגריר לשעבר עו"ד ד"ר מאיר רוזן- נשיא האגודה, המשורר ארז ביטון, השגריר לשעבר זלמן שובל, הגב' דליה זליקוביץ, ד"ר מור אלטשולר, אלוף במיל. אורן שחור ופרופ' אלי פולק- יו"ר האגודה.
פרופ' אלי פולק, יו"ר האגודה לזכות הציבור לדעת, מסביר על השינוי החדש בתקנון הפרס: "הציבור הרחב הוא הצרכן העיקרי של התקשורת. היות ומדובר בפרס על ביקורת התקשורת, מצאנו לנכון לאפשר לציבור להביע את דעתו על פועלם של אישים שפעלו בתחום ולקבוע מי לטעמו ראוי לזכות בפרס".
הגשת המועמדויות תחל בתאריך 24.10.10 ותסתיים בתאריך 12.11.10. הפרס יוענק באירוע השנתי של האגודה שיתקיים בעשרים לפברואר 2011.
אודות האגודה לזכות הציבור לדעת:
האגודה לזכות הציבור לדעת הוקמה במטרה לבצר ולממש את הדמוקרטיה הישראלית על ידי מסירת מידע אמין לציבור על אמצעי התקשורת השונים ועל מידת עמידתם בכללי האתיקה, ההגינות והאובייקטיביות. האגודה מקיימת ביקורת ומעקב שיטתי על אמצעי התקשורת במטרה לחשוף הטיות תקשורתיות פוליטיות ותרבותיות. זאת במטרה להעמיק את מעורבות הציבור והמוסדות האחראים בשמירה על כללי האתיקה העיתונאית, וההגנה על האזרח הפרטי בפני ניצול כוחה הגובר של התקשורת נגדו.

תאריך:  25/10/2010   |   עודכן:  25/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il