X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קניון שרונים
▪  ▪  ▪

קניון שרונים החדש שבהוד השרון מארח את האולפן השקוף של ערוץ 24. זו הפעם הראשונה שהאולפן השקוף עוזב את חוצות הערים ומתמקם בלבו של קניון. המהלך הוא פועל יוצא מהאסטרטגיה למצב את קניון שרונים כקניון אזורי המציע חוויית בילוי ייחודית, חדשנית ודינמית, שמפתיעה גם את המבקרים בקניון על בסיס יומיומי.
האולפן השקוף יתמקם בכיכר המרכזית בקניון ויתחיל לפעול ב-9 בינואר למשך חודש וחצי. האולפן יפעל כל שבוע, מיום ראשון ועד יום חמישי, מ-10 בבוקר עד 18:00 בערב, וישדר את כל תוכניות הערוץ עם מיטב המנחים של הערוץ ביניהם: מיכל אמדורסקי, אורנה דץ ושרון חזיז, גל ומרגול, אילנית לוי, אלירז שדה, דידי הררי וירון אילן. לצד המנחים יתארחו באולפן שורה של כוכבים מעולם הבידור והזמרים המובילים במצעדים, שיערכו במקום הופעות אולפן.
ויש גם נקודה מקומית: להקות והרכבים הפועלים באזור השרון, ייהנו מהזדמנות נדירה להיחשף לציבור הרחב. בנוסף, יתקיימו תוכניות ספיישל אשר יפרצו את גבולות האולפן אל מרחבי הקניון, שם יראיינו את באי הקניון ויקיימו איתם פעילויות שונות בשיתוף עם ערוץ 24.
שיתוף פעולה תוכני של האולפן עם הקניון, יכלול חיבור לתוכנית הצהריים הפופולרית בערוץ, בהנחייתן של מיכל אמדורסקי, שרון חזיז ואורנה דץ: במסגרת זו, סטייליסט הבית של קניון שרונים, יתארח באולפן ויעניק לעיני המצלמות ייעוץ סטיילינג וטיפים לאחד המבקרים בקניון בעזרת פריטים מחנויות הקניון.
לביקורו של האולפן בקניון, תתלווה גם תחרות חסרת תקדים, שהזוכה בה יוכל ליהנות מיום שופינג היסטרי, שבמהלכו יוכל לקבל יותר מ-100 מתנות מחנויות הקניון בשווי מצטבר של כ-70 אלף שקלים. האולפן השקוף נדד בעיקר בחוצות הערים, ברחובות ובנמלים וזאת הפעם הראשונה שהאולפן השקוף מתמקם בתוך קניון.
הנהלת קניון שרונים: "אירוחו של האולפן השקוף הוא יריית פתיחה לפעילויות הבידור והבילוי הענפות הצפויות בהמשך, שכמותן אי-אפשר למצוא בקניונים אחרים ברוח הסלוגן המלווה את הקניון - 'אין דברים כאלה'. אנו מזמינים את כל תושבי אזור השרון וכמובן את כלל תושבי הארץ. יש עכשיו סיבה טובה להגיע להוד השרון".

תאריך:  30/12/2010   |   עודכן:  30/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il