אמני מותגי מזון, זכיינית רשת דומינו'ס פיצה בישראל, סיכמה עם גנרל מילס ישראל, יבואנית ומשווקת גלידות "האגן דאז", לפיו יוחזרו גלידות "האגן דאז" לתמהיל מוצרי דומינו'ס.
לדברי מנכ"ל אומני מותגי מזון, אסף גרינברג, החזרתה של "האגן דאז מתבצע עקב דרישת הלקוחות בעקבות סקרי שביעות רצון. אנחנו שמחים על חידוש הקשר עימם לאחר נתק מסחרי של כשנתיים.
לדברי טלי רוזנשטיין, מנהלת השיווק של חברת ג'נרל מילס ישראל, המייבאת ומשווקת את גלידת האגן דאז בישראל, מסרה כי שיתוף הפעולה של שני מותגים אמריקנים חזקים - דומינוס' והאגן דאז, מותאמים לקהל מטרה בעל סגנון חיים זהה, אשר יודעים להעריך את המותגים הללו, והדבר יביא לעליה במכירות של המוצרים."
לרגל ההשקה דומינו'ס פיצה ו"האגן דאז" הכריזו גם על מבצע ייחודי בסניפי דומינו'ס: שני מיניקאפ במחיר אחד. (100 מ"ל, 9.9 ש"ח).
נזכיר כי אמני מותגי מזון היתה עד שנת 1998 גם זכיינית גלידות "האגן דאז" בישראל, עד העברת הזיכיון לידי פילסבורי.
דומינו'ס פיצה היא החברה המובילה את ענף משלוחי הפיצה בארץ ובעולם. סקר שנערך לאחרונה מראה, כי נתח השוק של דומינו'ס פיצה במשלוחי פיצות מהווה כ-40% מכלל השוק. יתרת השוק מתחלקת בין רשתות אחרות. ראוי לציין כי החלק הארי של השוק (מעל 40%) נשלט על-ידי "פיצריות שכונתיות".
הצלחתה של דומינו'ס פיצה בישראל טמונה בעיקרון המנחה של הרשת העולמית - "דומינו'ס פיצה - טעימה, חמה ומהר".