X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אגודת הסופרים
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

בימים אלה התקיים באולם הקאמרי הגדול בתל אביב טקס הענקת ספר היצירות, ל63 זוכי תחרות הכתיבה הארצית- תשע"א זו השנה השביעית ש"אגודת הסופרים העברים בישראל" מקיימת את "תחרות הכתיבה הארצית" בין תלמידי, בתי ספר יסודיים, כיתות ג'-ו', וגולת כותרתה - "ספר היצירות של ילדי ישראל".
הרוח החיה מאחורי מיזם זה היא הסופרת ריקה ברקוביץ - העושה את עבודתה בהתנדבות ראויה לכל שבח. התחרות אכן הצליחה לעודד ילדים בכל רחבי הארץ לכתוב יותר ולעסוק להנאתם בכתיבה ספרותית.
והעובדות מדברות בעד עצמן: ריקה ברקוביץ, הצליחה בתרומתה להקים בשיתוף עם אגודת הסופרים העברים" מפעל ספרותי אדיר. למעלה מ- 10.000 יצירות של ילדים, סיפורים ושירים קצרים ומקוריים, נשלחו השנה לתחרות מכל רחבי המדינה, הכוללים יצירות של תלמידי המגזר הערבי.
63 היצירות שנבחרו ע"י השופטים, ברובם סופרים, הודפסו ב "ספר היצירות של ילדי ישראל", לצד ברכותיהם ועצותיהם של קברניטי המדינה ושל רבים מסופרי ומשוררי ישראל.
כסנונית ראשונה המבשרת על "שבוע הספר העברי תשע"א, הוענק ספר זה לתלמידים הזוכים בתחרות בטקס חגיגי ומרגש שהתקיים באולם התיאטרון "הקאמרי" בתל אביב, בהנחייתה של הסופרת ועורכת עיתון "מאזניים" ציפי שחרור, מול קהל של מאות הורים, מורים, מנהלי בתי ספר יסודיים ואנשי חינוך וציבור.
לאחר מופע אמנותי וברכות - זכו הילדים לגשת לבימת הכבוד לקבל את ספר היצירות הוענקו מידי נציגי אגודת הסופרים: יו"ר אגודת הסופרים העברים בלפור חקק, משה מיטלמן מנכ"ל אגודת הסופרים העברים, הסופרת ריקה ברקוביץ יוזמת התחרות, דוד בן קיקי יו"ר סומליו"ן - איגוד סופרי הילדים, הסופרת גלילה רון פדר- שברכה בשם סופרי הילדים והנוער, כמאל חלַיְלָה, נציג הנהלות בתי הספר, הגב' פארה חודרוב- מנכ"ל יוניסף, ונציג משרד החינוך - יוסי מיכל- בשם הגב' טובה בן ארי המפקחת על זכויות התלמידים. בשם הורי הזוכים בירך את אגודת הסופרים הסופר ואיש הרדיו איזי מן.
בפתיחת הטקס התקיים מופע אומנותי של הזמרת אילנה כץ שהציגה שירי משוררים מוכרים, והושמעו ברכותיהם השלוחות של נשיא המדינה מר שמעון פרס, של שר החינוך מר גדעון סער, ושל ראש עיריית ת"א- מר רון חולדאי.
ריקה ברקוביץ הודתה למנחי הסדנאות לכתיבה בכל רחבי הארץ ולאגודת הסופרים העברים על שיתוף הפעולה המבורך. מדברי בלפור חקק: "המשיכו לכתוב, ובבוא היום נקבל אתכם לאגודה שלנו, אתם סופרי העתיד".

תאריך:  30/05/2011   |   עודכן:  30/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות נוספות
הלוואי שהייתה לי גישה  /  תמר פורן
איך זה להיות מקרר?  /  שיר ישראלי
ממלכה קסומה  /  שגיא גבאי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il