הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

כדורמים: קרית טבעון זכתה באליפות

השלימה 1:3 בגמר הפלייאוף על אס"א תל אביב, קטפה תואר ראשון אחרי 4 שנים ותייצג את ישראל ב"גביע לן"

אופיר גולן
אופיר גולן  24.06.11 - 09:46
אליפות מס' 11 לטבעון

הפועל קרית טבעון זכתה באליפות המדינה בכדורמים אחרי שניצחה 1:3 בגמר הפלייאוף את אס"א תל אביב. במשחק המכריע שנערך בבריכה במכון ווינגייט ניצחה הקבוצה מהצפון 5:6 את ת"א. טבעון, אחת מקבוצות הכדורמים המעוטרות ביותר בתולדות הענף בישראל, רשמה את זכייתה ה-11 בתולדותיה והשלימה דאבל אחרי שזכתה גם בגביע המדינה. אגב, זו הייתה האליפות הראשונה של טבעון מזה 4 שנים. האלופה הטרייה תייצג את ישראל בעונה הבאה במוקדמות המפעל האירופי, "גביע לן".
טבעון, שניצלה את העובדה שאס"א ת"א הדיחה בחצי הגמר את גוש זבולון החזקה, פתחה מצוין. השחקנים של מושיקו הרשקוביץ' ידעו שניצחון יבטיח להם את התואר ועלו ל-0:3 מבטיח בפתיחת הרבע השני. התל אביבים לא ויתרו והשוו ל-3:3 ברבע השלישי משערים של עמרי פולצ'ק ויהונתן שהם. טבעון המשיכה לכבוש ולעלות ליתרון, אך בכל פעם שזה קרה אס"א הגיבה עם שער.
 
בן זלץ הוותיק כבש את שערו היחיד במשחק ברבע האחרון אחרי מסירה יפה של גידי רום והעלה ל-5:6, כאשר טבעון הייתה ביתרון מספרי. שחקני טבעון שמרו על היתרון עד לסיום ובכך הפך שערו של זלץ גם לשער הניצחון והאליפות. 5:6 בסיום. חלוקת השערים בטבעון הייתה מאוזנת כאשר שישה שחקנים שונים (גידי רום, דני זהבי, יוליאן ראדוי, אורי רז, גד סטרוגו ובן זלץ) כבשו 6 שערים כ"א. לאס"א ת"א: יהונתן שהם 2 שערים, גדי הדר, עמרי פולצ'ק ודימה ונקביץ' 1 כ"א.
 
האליפות של הפועל טבעון חתמה למעשה את עונת הכדורמים, כאשר ההכרעה היחידה שעוד נותרה היא לגבי לגבי האלופה בליגת הנשים. במהלך השנה זכו קבוצות הנוער והנערים של הפועל גוש זבולון בדאבל כל אחת ואילו אצל הילדים זכתה הפועל פ"ת. בשבוע הבא תסיים נבחרת ישראל את חלקה במוקדמות אליפות אירופה כאשר תתארח ברומניה. נבחרת הנשים תתארח בשבוע הבא באוקראינה במסגרת משחקה הרביעי במוקדמות אליפות אירופה.